Aggressiiviset uuden puhelimen ja liittymän myyjät
Mua ottaa todella päähän nämä uuden puhelimen ja liittymän tarjoajat x eurolla/kk.
Eivätkö he todellakaan käsitä, että olen tyytyväinen alle satasen Nokiaani ja joka toinen kuukausi tulevaan kännykkälaskuuni. En tarvitse kännykkäkameraa, radiota tai MP3:sta. Otan valokuvia ja kuuntelen musiikkia muilla tavoilla.
Sitten ne puhelut tulevat vielä nin huonoon aikaan. Taidan ensi kerralla lyödä luurin korvaan.
Kommentit (2)
En ole sitä vielä tehnyt, mutta kun niin ahdistaa joskus ne puhelut. Pitäis laittaa se suoramyyntikielto kyllä. Inhottaa kuunnella sitä litaniaa, kun en kumminkaan osta mitään. Viimeinen tikki oli, kun otin kerran jonkun lehden (tosin vastahakoisesti) siksi, kun siinä oli kivat lahja. Lahjat tuli sitten joskus pitkän ajan päästä. Jotenkin vitutti. Raha kyllä kelpasi, mutta niitä kylkiäisiä sai odotella ikuisuuden ja kylkiäisten aiheuttaman mahdollinen mielihyvä oli jo ajat sitten hautautunut vitutukseen. Silloin aattelin että sai olla viimeinen kerta, koska en oikeasti olisi halunnut edes tilata sitä lehteä.
Itse asiassa teen sitä parhaillaan nyt..