Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat yksilöitä, kaikilla on erilainen maku miehen kropan suhteen

Vierailija
17.06.2023 |

100% naisista valitsi vahvemman näköisen miehen.

https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puheet siitä, ettei lihaksista oo hyötyä on valheellisia. Ei ne miehet näköjään turhaa salilla treenaa. Ja samalla itsetunto vahvistuu ja kunto kohoaa. Itsellä lievä ylipaino ja olen toivonut, että kelpaan tämmöisenä.

Vierailija
2/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö tämän ihan itse vai auttoiko joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, näin on. Enää sun ei tarvi täällä kysellä, eiks niin?

Vierailija
4/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietoinen valinta se ei välttämättä ole monellakaan.

Vierailija
5/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilialaisilla shemaleilla on upea kroppa.

Vierailija
6/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

me naiset ollaan outoja. paitsi minä. minun ukko on ainakin 165cm/90kg. sillä on yksi vatsalihas, eli pallo vyön yläpuolella. luonteeltaan on vithumainen, hyökkäävä ja kaikkea vihaava, valloittava persoona. valloittavalla tarkoitan lähinnä arvaamatonta orankia. mistään hinnasta en vaihda, enkä luovu moisesta valioyksilöstä. naamaakin voi vain äitinsä ja minä rakastaa. te muut saatte ne tyhjäpäiset bodarit.

Vierailija
7/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lihakset miehellä on seksikästä, kuka tahansa nainen muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
8/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kyr*ä niin saa naisia läskinäkin.

T: Ron Jeremy

Vierailija
9/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puheet siitä, ettei lihaksista oo hyötyä on valheellisia. Ei ne miehet näköjään turhaa salilla treenaa. Ja samalla itsetunto vahvistuu ja kunto kohoaa. Itsellä lievä ylipaino ja olen toivonut, että kelpaan tämmöisenä.

Hyvä itsetunto on itsessään viehättävää, koska se vaikuttaa siihen kuinka ihminen kantaa itseään.

Vierailija
10/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen arvostaa miehisyyttä

Vierailija
11/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selitetty palstalla moneen kertaan.

Naisen käsitys salipumppaajasta = steroidibodari.

Naisen käsitys miehestä joka on hankkinut lihaksensa työllä/harrastamalla tai on luontaisesti lihaksikas = salipumppaaja joka ei omaa pro bodybuilderin geenejä ja vedä tuhottomasti steroideja.

Vierailija
12/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut lihaksukasta miestä. On ollut hoikkia ja vatsakkaita.

Vierailija
13/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut lihaksukasta miestä. On ollut hoikkia ja vatsakkaita.

Kaikille naisille ei riitä raamikkaita miehiä.

Vierailija
15/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista haluaa pitkän ja raamikkaan miehen. Variaatioina on atleettinen mies ja nallekarhumies eli "strong fat".

Osa naisista haluaa hoikan mutta pitkän miehen jolla on V-mallinen yläkropan luusto ja pitkät jalat.

Jos naisella on mies joka ei osu näihin kuvauksiin, hän ei ole pariutunut ulkonäöllisesti ihannettaan edustavan miehen kanssa. Siihen voi olla useita syitä: nainen joutui laskemaan rimaa koska vain osalle naisista riittää kuvattuja miehiä, miehellä oli rahaa, tms.

Vierailija
16/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ehkä typerin tutkimus ikinä. Sitten kun torsoon kytkee naaman niin saadaan ihan erilaisia tuloksia.

Vierailija
17/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. Mitä pas...

En tiedä yhtäkään ihmistä jolla olisi samat kauneus ihanteet sukupuoleen katsomatta. Joo tietenkin joitakin on joita useat pitää kauniina tai komeana mutta eivät kuitenkaan ole heidän todellisia ihanteita.

Kuten monesti täällä kirjoitettu prisma mittari on hyvä kun kaivaa vain sen oman pään pois sieltä per....

Vierailija
18/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä että ulkonäkö ei vaikuta. :D

Vierailija
19/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
20/31 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Jos mietin tuntemiani naisia joilla riittää kysyntää parisuhdemarkkinoilla, niin ei tule mieleen ainuttakaan joka olisi pariutunut lyhyen ja hintelän miehen kanssa.

Lähimmäs kuvausta osuu mies joka on toisaalta sitten ulkomainen ja erittäin varakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi