Eilinen Silminnäkijä alkoi juuri uusintana kakkoselta!
Kommentit (29)
Miks ovat suostuneet ohjelmaan. Tunnetaan se perhe ja mieskin ajatteli että eiköhän niitä yhtään hävetä. Jokainen joka asuu okt:ssa ei voi kovin köyhä olla.
Se perhe ei meidän mittapuussa ole köyhä. Ihan normaali suurpehe.
Eikä kaikkea tarvi saada mitä haluaa.
Jokainen tekee valintoja, siinä perheessä isä halusi jäädä kotiin ja näin ollen tulot romahtivat.
köyhyyskampanjaa. Netin mukaan on ainakin Lapsiperheiden etujärjestössä ja kotiäitipiireissä aktiivi.
Varmaan itse tyrkyttäytynyt ohjelmaan. Epäilemättä tulee olemaan joissakin seuraavissa vaaleissa ehdokkaana.
joten päivähoitomaksuja ei ole. Joten sitä kautta ei myöskäänverovaroja niihin mene.
voisi edes yrittää tehdä kunnon töitä ja elättää perhettä. Nyt on insinööri koti-isä ja opettaja politikoi. On se molempien koulutuskin jo maksanut yhteiskunnalle.
Tulisi oikeastaan halvemmaksi kun lapset söisi hoidossa ja koulussa.
Ei missään sanottu etteikö se olisi palaamassa töihin vapaiden jälkeen, tuskin täällä nyt sentään sitä mieltä ollaan että lapsi on vietävä hoitoon kesken vanhempainvapaan.
Vanhempainvapaalla olevaa äitiä kyllä sanotaan kotiäidiksi. Yhtä kaikki tienaa vähemmän kuin työssä ollessaan.
että kyllä niille vanhempainvapaillekin jokin raja on. Jos on kahdeksan lasta, ei ole kohtuullista, että jokaista kohti on sen kolme vuotta eli 24 vuotta yhteensä pois työelämästä. Vai onko sinusta?
mutta ohjelmaan valitut perheet olisi voinut valita paremminkin.
Se opiskelijaperhe oli oikeasti kyllä köyhä, mutta mieleeni tuli, että miksi vanhempien pitää opiskella yhtäaikaa? Omat vanhempani ovat opiskelleen vuoronperään ja toinen on tienannut ja näin on toimineet monet muutkin tutut lapsiperheet.
Suurperheellä näytti asiat olevan ihan hyvin, oli hieno omakotitalo ja molemmilla työpaikat jne.
Se yh-juttu ei oikein auennut minulle, miten se köyhyys heillä näkyi? Lapset rouskutti ainakin paprikaa kuin omenaa, minusta aika kalliita hedelmiä...
Tuon ohjelman perusteella mekin olemme köyhiä. Miehen bruttotulot on 1600e ja minä saan kotihoidontukea, ilman mitään kuntalisiä. Emme saa mitään asumistukea, no lapsilisät saamme tietenkin. Sinänsä koomista, etten tunne olevani köyhä, meillä on ruokaa riiittävästi ja säästöönkin jää rahaa.