Yksinäiset. Mitä teette tänään?
Kommentit (16)
Siivoan, menen lenkille ja kauppaan.
Pyykki pyörii juuri ja sitten ehkä puolilta päivin ajattelin lähteä käymään kaupungilla ostamassa Sokoksen alesta ryppyvoidetta, hajuvettä ja jalkahoitopussukan sekä sushia.
Vierailija kirjoitti:
Pyykki pyörii juuri ja sitten ehkä puolilta päivin ajattelin lähteä käymään kaupungilla ostamassa Sokoksen alesta ryppyvoidetta, hajuvettä ja jalkahoitopussukan sekä sushia.
Ai niin ja illalla tulee Amazing Race ja Selviytyjät!
Samalla voisin neuloa itselleni riddaria, nyt on helteillä kyllä jäänyt hihat kymmentä senttiä vajaaksi että pääsisi kohta kaarrokkeeseen (etuosa valmis).
Pitäisi myös pestä ikkunat mutta en tiedä jaksanko vielä tänä viikonloppuna.
Meen ovesta ulos. Jos joku katsoo suoraan - otan kontaktia. Lapsiakin on mukava katsella ja kuunnella. Koirat on myös seurannassa kun olen ulkona.
Mä lähdin lenkille jo ennen seiskaa, sitten vaihdoin lakanat ja kävin suihkussa. Nyt juon aamukahvia ja selaan nettiä samalla. Pian alan pilkkomaan raparperia piirakkaa varten ja samoin laitan ruuan paistamista vaille valmiiksi jotta voin kaikessa rauhassa katsoa iltapäivän venlojen viestiä.
Illemmalla saatan käydä vielä kävelyllä ja ensi yö meneekin sitten jukolaa seuratessa.
Pysyn sisällä koska ulkona on ihan veen kuuma eikä mitään voi tehdä.
En tiedä muuta kuin, että pysyn visusti sisällä. Kävin jo kaupassa ja ulkona oli ihan turkasen kuuma vaikka kello oli vasta puoli yhdeksän..
Jukolan viestiä kahton myöhemmin. Päivällä pyykkäämistä ja siivoamista.
Kävin aamulla pitkällä juoksulenkillä, päivällä aion pelata videopelejä, illalla katson telkkaria ja käyn toisella juoksulenkillä. Jossain vaiheessa pitää käydä kaupassa ja kokata jotain ruokaa mutten ole päättänyt vielä että mitä.
Laitan pari työhakemusta, koska on pakko. Sen jälkeen ei suunnitelmaa, illemmalla lenkille.
Kävin aamulla salilla. klo 12-14 olin uimarannalla.
Sen jälkeen pelannut PC:llä ja katsonut livetennistä netistä.
Illalla katson sotaleffan Covenant.
M37
Juon kaljaa, katson youtubea, ehkä jonkun leffan katson. Parvekkeella välillä auringosta nauttimassa käyn
Istun tässä sohvalla ja kaikki kaksi aloitustani on poistettu vaikka sain ihan hyviä vastauksia ja niitä kaipasinkin. Mode ei ollut samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoan, menen lenkille ja kauppaan.
Ihan noin tein minäkin.
Erotuksella, että minulla on rakas
joka soittelee ja siinä vierähtää aikaa.
Syön ikävääni jäätelöä, kuudes puikko menossa.
Sitten taas lenkille kuluttamaan nuo kalorit.
Tosin on liian kuuma, mutta voin kävellä, hölkän siasta.
Katson yleisurheilun Kuortane games tv2.
Käyn kaupassa, pesen pyykkiä, palstailen, katson telkkaria ja ehkä syön jotain jossain välissä. Pienet tirsatkin voin ottaa.