Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettämisestä toipua?

Vierailija
08.12.2006 |

Mies jäi kiinni pari vuotta sitten vieraista. Jotenkin oletin, että tämä helpottuisi ajan myötä, mutta en luota oikein vieläkään. Tuntuu, että saunaillat kavereiden kanssa ja pitkäksi venyneet työpalaverit ovat vain verukkeita. Ajoittain menee hyvin. Rakastan miestäni, mutta tällä hetkellä tuntuu taas pahalta.

Miten täältä noustaan. En jaksaisi enää murehtia jo tapahtunutta, koska haluan katsoa tulevaisuuteen. Loppuuko tämä paska olo koskaan vai häipyykö se vain miestä vaihtamalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin toipua mutta en pystynyt koskaan unohtamaan .. oli paljon asiasta johtuvia vaikeuksia ja erottiin..

Vierailija
2/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies jäi kiinni 4 vuotta sitten ja pari ekaa vuotta ahdistus pyrki esiin useinkin. Nyt ajatus on onneksi kaukainen, mutta ikuinen arpi siitä kyllä jää, ikävä kyllä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies petti , ja tästä aikaa jo 5 vuotta. Ensin yritin vuoden elää siinä suhteessa, mutta en pystynyt. Nykyään epäilen jatkuvasti uutta miestäni. En pysty luottamaan. Pettäjä pilaa toisten elämän.

Vierailija
4/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paskan puhumiselta.

Jos en olisi pitänyt itsestäni huolta ja olisin synnytysten jälkeen antanut ulkonäköni repsahtaa, niin se ois varmaan vedonnut siihen.

Vierailija
5/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei ole koskaan entisellään. En löytänyt enää koskaan kunnoitusta ja ihailua miestäni kohtaan ja kukapa mies haluaisi asua naisen kanssa, joka ei häntä kunnioita ja ihaile.

Valehtelu oli kaikista pahinta. Pettäminen sinänsä sivuseikka. Valehtelu näyttää jääneen päälle, pettämisestä en tiedä, mutta epäilen sitäkin, minua ei vaan enää petetä, uusi vaimo saa sen niskaansa.

Vierailija
6/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisimme HETI esim. luennolle " miten luottamus rakennetaan uudestaan2 jos sellaisia jossain olisi. Pettämisen jälkeen ruukku on rikottu rukku ja vaikka sen kuinka liimaisi ei se enää ole sama.. (jostain luin näin) aika osuvasti sanottu!

Vierailija
7/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihana lasten kanssa ja tätä yksittäistä (?) tapausta lukuun ottamatta minulla ei ole mitään valittamista.

Tuntuu julmalta skitsoilla vanhasta asiasta, varsinkin kun toinen näyttäisi olevan aidosti pahoillaan, vaikkakin vetoaa mustasukkaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan