Harmittaa, että yritin niin kovasti erään miehen takia
Yritin selittää ja saada hänet näkemään asioita, joiden myötä meidän suhde parantuisi ja ongelmat, jos eivät kokonaan poistuisi, niin ainakin vähenisivät. Mutta ei. Kaikesta päätellen mies ei ollut valmis ottamaan näitä askelia.
Ihmettelen, eikö hän itse tajua. Eikö hän tajua, että jotain pitää olla pielessä, jos kerta toisensa jälkeen hänen kaikki suhteensa kariutuvat ja kestävät maksimissaan alle kaksi vuotta.
Ja hän itkee, ettei suhteet kestä ja että hän ei löydä loppuelämän kumppania.
Mitä pitää tapahtua, että tuollaiset miehet heräävät?
Olemme eronneet ja aion mennä eteenpäin, vaikka vielä on tunteita. Minun on hyväksyttävä: yksin en voinut ratkoa ongelmia. Hän ei ollut oikea minulle.
Kommentit (33)
Millainen nainen ei tiedä, ettei tuollaisiin pidä sekaantua?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kokenut elämässä vielä tarpeeksi isoa romahdusta.
Suurimmalla osalla näin. Tosin jotkut on ilmeisesti tarkoitettu elämään ilman vakituista kumppania, koska toden totta ovat niin joustamsttomia ja tekevät toisen - henkilöön katsomatta - aina onnettomaksi. Tämä yksinäisyyskin tulee silloin hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että naiset rupeavat aina neuvomaan miehiä. Harvoin kohtaa miestä, joka neuvoisi naisia.
Kyllä mun faija ainakin neuvoi minua ja äitiä. Neuvoi vaikka missä: pukeutumisessa, siivouksessa, käyttäytymisessä. Koskaan ei meinattu osata tehdä mitään oikein hänen mielestään.
Miehet ovat niin vaikeita, ja jääräpäisiä itsekkäitä etenkin Suomalainen perusmies ei puhu eikä pussaa.
Italialainen mies samoin espanjalainen mies se on tulinen , ja romanttintinen.
Itse kai haaveilen löytäväni Juuri niin Italialaisen miehen .🤗.
Vierailija kirjoitti:
Jännää, että naiset rupeavat aina neuvomaan miehiä. Harvoin kohtaa miestä, joka neuvoisi naisia.
Yleensä se on myös nainen, joka ensimmäisenä alkaa motkottamaan asioista. Ilmeisesti me miehet olemme naisia kohtaan aivan liian suvaitsevaisia ja meidänkin pitäisi alkaa huomauttelemaan kaikenlaisista pikkuasioista. Minua nyt ei kuitenkaan satu haittaamaan jos naisella on vaikka joku juttu vaatetuksessaan "väärin", itsepähän itsensä pukee miten lystää. Tai jos vaikka sattuu vähän tuoksahtamaan ihmiseltä, sehän on vain luonnollista. Mutta jossain vaiheessa tällainen yksipuolinen arvostelu ja vaatiminen alkaa hiukka ärsyttämään ja tulee tunne kuin en omana itsenäni kelpaa ja pitäisi olla joku kiiltokuvakuori jatkuvasti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin vaikeita, ja jääräpäisiä itsekkäitä etenkin Suomalainen perusmies ei puhu eikä pussaa.
Italialainen mies samoin espanjalainen mies se on tulinen , ja romanttintinen.
Itse kai haaveilen löytäväni Juuri niin Italialaisen miehen .🤗.
En ottais italialaista miestä. Itsellä huono kokemus. Komea mies mutta niin omahyväinen ja itseään täynnä. Itsekesleinen ja tunnekylmä sisältäpäin. Hyvä kyllä esittämään ihanaa. Nainen oli hänelle vain käyttötavara.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat puhua ongelmasta, puhu miehelle.
Jos haluat tekoja, puhu naiselle.
Exä on ollut parempi ja sen vertaista ei ole löytänyt. Joten ei tyydy vain huonoon suhteeseen/henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on myös nainen, joka ensimmäisenä alkaa motkottamaan asioista. Ilmeisesti me miehet olemme naisia kohtaan aivan liian suvaitsevaisia ja meidänkin pitäisi alkaa huomauttelemaan kaikenlaisista pikkuasioista. Minua nyt ei kuitenkaan satu haittaamaan jos naisella on vaikka joku juttu vaatetuksessaan "väärin", itsepähän itsensä pukee miten lystää. Tai jos vaikka sattuu vähän tuoksahtamaan ihmiseltä, sehän on vain luonnollista. Mutta jossain vaiheessa tällainen yksipuolinen arvostelu ja vaatiminen alkaa hiukka ärsyttämään ja tulee tunne kuin en omana itsenäni kelpaa ja pitäisi olla joku kiiltokuvakuori jatkuvasti päällä.
Ei hyvää päivää! Tuoksahtaa ihmiseltä? Niin, onhan se nyt jumalauta kumma kun ei perseenlemuisena haisulina kelpaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisuhöngyt ja intiimihygieniaongelmaiset menevät kyllä kiertoon - se on jämpti.
Kokeilitko oikeaa kohtaamista lainkaan?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Luultavasti narsisti, koska heillä on pakonomainen suhdekaava, jota toistetaan. Ei opi koskaan.