Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen hankinta

Vierailija
16.06.2023 |

Olen 45v hyvin toimeentuleva lapseton sinkkunainen. Olen tähän saakka keskittynyt uran ja vaurastumiseen, mutta nyt olen alkanut miettiä aviomiehen hankkimista tinderistä. Pitäisikö odottaa rakastumista vai kannattaako tehdä sopimus ilman tunteita parhaan ehdokkaan kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat aviomiehen?

Vierailija
2/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki. Juuri pääsin yhdestä eroon ja on elämä vain niin paljon mukavampaa yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat aviomiehen ulkoisen statuksen vuoksi, niin etsi niille sopiva yksilö.

Jos haluat rakastua, täytynee odottaa.

Vierailija
4/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi haluat aviomiehen?

Haluan järjestää isot häät ja haluan seuralaisen edustustilaisuuksiin. Olisi kiva, jos miehellä olisi lapsia, joille voisin järjestää rippijuhlia, ylioppilasjuhlia tms.

Vierailija
5/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin katselemaan vaikka ihan prismasta, siellä kuitenkin aika paljon miehiä verrattuna vaikka rättikauppaan. Jos löydät statuksellesi sopivan ja naamataulu mätsää sun oman lärvin kanssa niin osta se pois sieltä kuleksimasta. Rahaa tuntuu olevan ja "arroganttia" niin se varmasti onnistuu.

Vierailija
6/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit tunteettoman sopimuksen, jos sulla on raha-asiat jo itsellä kunnossa? Itse olen nimen omaan ihastumisen, rakastumisen, huuman ja rakkauden perässä, jos miehiä haikailen (koska itsellänikin on oma ura ja talous kunnossa). Eli mitä toivot mieheltä?

Vierailija
7/7 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ainakin yhteinen arvopohja, kun valitset miestä itsellesi.