Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa olla ihmissuhteessa

Vierailija
16.06.2023 |

tai siis en tiedä miten olla ihmis/seurustelusuhteessa? Mitä tehdä ja miten? Aikaisemmin kaikki oli yksinkertaista, jos viihdyttiin yhdessä tehtiin kaikenlaista, nykyään suhteet ihan omituisia, toisesta ihmisestä haetaan vain 100% hyötyä ja jos sitä ei saa/ole, suhde loppuu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta välittämistä täytyy näyttää jotenkin.

Vierailija
2/2 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta välittämistä täytyy näyttää jotenkin.

Tämän osaan. Muuta en sitten osaakaan. En osaa oikeana hetkenä syventää suhdetta ja sen takia toinen nainen vienyt miehen, jota olen tapaillut.

Mikä on oikea hetki? Se kun tuntuu siltä, ainakin minulle. Jos toinen kuitenkin sanoo tai tekee jotakin yllättävää ja negatiivistä, en pysty pysymään suunnitelmassani vaan jätän sanomatta ja jään seuraamaan tilannetta. Sitten olenkin huomannut roikkuvani suhteessa, jossa toinen jo vähän rivien välistä hakee toista. Enkä osaa päästää irti kokonaan, vaan odotan, että toinen tekee ratkaisevan liikkeen. Aivan kuin alitajuntaisesti nauttisin jätetyksi tulemisesta. En tiedä onko kyse limerenssistä vai mistä.

Nyt vaan pitäisi oppia jättämään ihmisiä kylmästi taakseni, jotka eivät ole yhtä paljon minusta kiinnostuneita kuin minä heistä. Pystyn kyllä vähentämään yhteydenpitoa pitkäänkin, kunnes taas repsahdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä