Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä täällä on paljon tukien saajia!

Vierailija
16.06.2023 |

Me ei saada mitään ylimääräisiä tukia, edes asumistukea.
Ihmetyttää, että tukien varassako te olette koko ajan eläneet? Eikö kukaan käy töissä ollenkaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn töissä ja saan tukia. 

Mee töihin!

Maksa palkkaa!

Vierailija
22/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veroprosentti on alle 100, niin vassarin mielestä saa tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-mamojen bmi >30 ja velttoja joten viettävät aikaa mieluusti yhteiskunnan tukien varassa. 

Vierailija
24/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sitten nuoruuden jälkeen saanut yhtään mitään tukia. Silti kiroilen täällä hallitusta. Katsos, kun jotkut todella tuntevat empatiaa ja tajuavat, että yhteiskunnassa on aina niitä, joilla ei mene hyvin tai on käynyt muuten huono tuuri. Samalla suojelen yhteiskuntarauhaa. Ei me haluta kuitenkaan ihmisiä kaduille rötöstelemään.

Ai, sinä olet siis niitä, joiden mielestä köyhät ovat rikollisia!

Vierailija
25/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä 45 vuotta ja opiskelut työn ohessä, 3 tutkintoa sain aikaiseksi siinä sivussa ja ukko painoi töitä myös, ja minä eläkkeelle saakka. En ymmärrä tätä nykymeinikiä, ei mitään rotia, vaan heti valitetaan.

Me emme ole saanut mitään tukia, äitiysrahat ja lapsilisät on tietysti tulleet.  Ei muuta tähän päivään.

Tuossa eräskin työhaluton saa silmälasista lähtien soskusta ja vielä tuli aurinkolasit vahvuksilla päälle ja muun elintasonsa. Ei ole vielä eläkeiässa on saanut ilmaiseksi mieheltä kaloja  kun ylimääräistä jää ja kertonut että silmälasit särkyi ja uudet sai, näin sitä mennään kun on päässyt "asiakkaaksi"  em virastoon. Menee vaan ja valittaa niin kaikki maksetaan, saa nähdä miten nyt käy.?

Vierailija
26/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritystukien poisto pelottaa osaamatonta omistajaa, ei voi keplotella edes tilintarkastuksessa. ja urpo yrittää tukea näitä, huonolla menestyksellä.

Vierailija
27/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen on jossain vaiheessa saanut tukia elämäänsä. Osa niistä on sellaisia ettei tajua nauttivansa niistä. Lääkäri, lapsilisät, koulutus...näitä riittää. Työttömyyspäivärahan saaja on melko varmasti itse ansainnut turvan työttömyyden varalle ollessaan töissä joten aika turha heitä on syyllistää. Pitää olla aika tyhmä ettei tajua tulonsiirtojen merkitystä tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
28/28 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä 45 vuotta ja opiskelut työn ohessä, 3 tutkintoa sain aikaiseksi siinä sivussa ja ukko painoi töitä myös, ja minä eläkkeelle saakka. En ymmärrä tätä nykymeinikiä, ei mitään rotia, vaan heti valitetaan.

Me emme ole saanut mitään tukia, äitiysrahat ja lapsilisät on tietysti tulleet.  Ei muuta tähän päivään.

Tuossa eräskin työhaluton saa silmälasista lähtien soskusta ja vielä tuli aurinkolasit vahvuksilla päälle ja muun elintasonsa. Ei ole vielä eläkeiässa on saanut ilmaiseksi mieheltä kaloja  kun ylimääräistä jää ja kertonut että silmälasit särkyi ja uudet sai, näin sitä mennään kun on päässyt "asiakkaaksi"  em virastoon. Menee vaan ja valittaa niin kaikki maksetaan, saa nähdä miten nyt käy.?

Olet siis elänyt kuin idiootti. Miksi tehdä enemmän kuin on tarpeen? Yhteiskunnalle ja veroille nakkaan pas kat.