Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

STEPPERI

08.12.2006 |

onko hobbarin sivuilla myytävä käsituellinen ja sivuttais liikkeellinen parempi kuin perinteellinnen?????laittakaa kokemuksia ja miten olette raskaus aikana tehneet ? voinnin /jaksamisen mukaan ???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla on jo tuo kyseinen stepperi.

Mutta millä ' ohjeilla' sitä käyttää, seuraako sykettä, askeleita vai aikaa?

Olen nyt pari viikkoa steppaillut joka ilta 10min (yleensä n.650 askelta).

Ainakaan vielä ei tuloksia ole tullut, mutta onko tuo sitten liian vähän?

Tosin vastuskaan ei taida kovin kova olla. Harmi, että säätönappulassa ei ole mitään asteikkoa.

Auttakaahan viisaammat!

Vierailija
2/3 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut Tunturi tri stepper (säädettävä vastus ja kalorit ym. laski jne) mutta ainakin mulle stepperi oli tosi puuduttava laite. Nyt mulla on käytössä crostrainer jossa voi myös säätää vastusta ja saa eri ohjelmiakin, niin on tosi paljon monipuolisempi ja kätevämpi kuin stepperi. Ja mikä parasta, crosstrainerilla tulee oikeasti treenattua se 30-60min päivittäin. Stepperin kohdalla into laantui jo viikossa.

Tämä nyt ei ihan vastannut alkuperäiseen kysymykseen ja kokemusta sivuliike stepperistä mulla ei edes ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin sivuliikkeitä tekevän stepperin viime vuonna, vaikka crosstraineristakin on kokemusta. Stepperin ostin lähinnä säilytysongelmien vuoksi ja tosiaan puuduttavaa tuo stepperin polkeminen on, mutta teen sitä vain silloin, kun telkkarista tulee hyvää ohjelmaa.

Itse poljen 35-50 minuuttia kerrallaan ja nykyisin vain pari kertaa viikossa. 10 minuuttia päivässä kuulostaa aika vähältä eli mielummin vaikka joka toinen päivä ja pidempään. Päälle sitten venyttelyt ja lihasliikkeitä. Itselläni ainakin stepperin polkeminen on kiinteyttänyt lihaksia ja pitäisi taas ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tuota tekemään hieman useammin.