Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsiarki vie voimat

Vierailija
16.06.2023 |

Olen kohta kymmenen vuotta elänyt aika pitkälti lapselle. Ei aikuisten aikaa, vähän tai ei ollenkaan. Kaikki elämä ja menot lapsen ehdoilla.
Nyt siis mietin, joko olen tarpeeksi tehnyt? Eikö minunkin ole aika alkaa elää?
En ole pystynyt, voinut, saanut seurustella kymmeneen vuoteen.
Lomat on pahimpia, kun ei ole koulua rytmittämässä olemista.
T.väsynyt äiti

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöillä on viikonloppuleirejä alakoululaisille ja seurakunnilla myös. Oma valinta on olla aina kaikki illat ja viikonlopput lapsen kanssa. Partio on keksitty myös.

Vierailija
42/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsi on siis 10-vuotias? Meillä työssäkäyvillä äideillä sen ikäiset lapset ovat yksin kotona vanhempien työpäivän ajan. Ei mitään ongelmaa. Jätä sinäkin lapsi vaikka tunniksi yksin ja mene lenkille. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee ja lapsi oppii, että äiti ei ole koko aikaa vain häntä varten olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaali yh on oikeutettu tukiperheeseen. Vielä ehdit hakea perhettä kun lapsi on tuon ikäinen.

Vierailija
44/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset on 21 ja 18 ja pitkälti edelleen pyörii heidän tekemistensä ympärillä elämä.

No mitä helvettiä? Kakaroitahan tuon ikäiset vielä ovat, mutta ei sinun tai kenenkään muunkaan elämän pitäisi enää missään tapauksessa "pyöriä pitkälti" heidän ympärillään. Sinussa on vikaa.

Vierailija
45/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapset on 21 ja 18 ja pitkälti edelleen pyörii heidän tekemistensä ympärillä elämä.

Minulta on siis jäänyt työelämä ja en ole seurustellut. Tuskin tarkoitat tuota kuitenkaan. 

Olen aika masentunut myös tästä kaikesta. En vain osaa ratkaista tätä asiaa. Terapiaan ei ole oikein varaa.

Varaa terapiaan? Se on ilmaista kaikille suomen kansalaisille.

Vierailija
46/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
47/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Eikö sukulaiset ottaisi hoitoon välillä?

Vierailija
48/48 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lapselle tukiperhe jossa viettää vaikka yhden viikonlopun kuukaudessa. Apua kyllä saa mutta sitä täytyy itse osata pyytää kukaan ei tule sitä sinulle kotiin tarjoamaan.