Välit anoppiin koetuksella
En tiedä mitä tehdä, sukulaissuhteita ei ole melkein ollenkaan, hyviä ystäviä on kyllä. Meillä on se tilanne että on 3 lasta ja me vanhemmat olemme todella väsyneitä. Vanhempien lisäksi tuntuu ettei kukaan sukulainen tms välitä lapsistamme. Äskettäin vanhimmalla lapsella oli 7v synttärit. Ainoastaan vanhempani laittoivat kortin, kukaan sukulainen ei soittanut, saati tullut käymään. Tulin sitten anopille kertoneeksi, että meillä on ollut tosi rankka vuosi mieheni kanssa, ja että ei ole ulkopuolisten vika (vaikka mitään apua emme ole kyllä anopiltakaan saaneet). Sanoin sitten anopille myös, että olis ollut kiva jos olisi laittanut pojalle kortin tai vaikka soittanut (anoppi ei kyllä miehelleni, pojalleenkaan, soita koskaan). Anoppi on kuitenkin mieheni idealisoima ja se "täydellinen mummo" jota lapsillekin pitää aina hehkuttaa. Joka tapauksessa kun kerroin anopille että meillä on ollut miehen kanssa rankka vuosi ja että olisin toivonut muistamista pojan syntymäpäivänä, niin anoppi veti ihan kohtauksen siitä. Kirjoitti: "Kyllä minä tiedän että olen huono ja paska ihminen." Mihin tietty vastasin että etkä ole enkä syytä häntä meidän ongelmista. Joka tapauksessa anoppi veti itkukohtauksen ja soitti miehen veljelle ja kertoi miten kamala olen ja sain hänet itkemään ja miehen veli soitti miehelleni ja nyt on koko heidän suku mulle vihainen kun itketän anoppia. Buhh. Samaan aikaan olen tosi väsynyt ja surullinen lasten puolesta siitä että ollaan niin yksin. Anoppi asuu siis kaukana ja häntä sen vuoksi myös nähdään harvoin. Hänellä siinä kotinsa vieressä asuu tyttärensä perheineen, jonka kanssa on paljon tekemisissä.
Kommentit (2)
Miksi tulee alapeukkuja mutta kukaan ei kommentoi mitään..?
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Itseäni stressaa kun miehellä on taipumusta samaan, et jos vaikka sanon että hän tekee kotitöitä vähemmän kuin minä, niin saattaa vetää itsesääliset raivokohtaukset siitä tyyliin "kyllä minä tiedän että olen paska ihminen!" ja sitten joudunkin lepyttelemään häntä ja jatkossa hän tekee kotitöitä edelleen vähän, koska minähän se siinä ilkeä olin kun menin kritisoimaan häntä ja pahoitin hänen mielensä.. Onko tämö marttyyri-peli jotain kotikotoa opettua psykologista peliä? -ap edelleen