Miten muka armeijan
Lääkäri olisi pätevämpi arvioimaan ja tekemään päätöksen palveluskelpoisuudesta kuin vaikkapa yksityinen, asiaan erikoistunut, erikoislääkäri?
Ei nimittäin kelvannut/riittänyt erikoislääkärin lausunto ja todistus vaan tuli kutsu mennä aluetoimistoon jossa armeijan lääkäri paikalla.
Siis aivan uskomatonta, ja vielä kun huomioi mikä tähän on syynä niin eikö ne armeijan idiootit tajua, että pahentavat vain nuoren oloa ja tilannetta, pakottamalla menemään sinne "arvioitavaksi" uudelleen.
En muista milloin olisin viimeksi ollut näin raivoissani.
Ja pahimmassa tapauksessa siellä sitten intin lekuri toteaa, että "juu ei, inttiin vaan" tmv.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Se siviililekuri ei snaijaa mitää intin tehtävistä.
Se siviililekuri on kyseisen haastealueen ja vaikeuden asiantuntija ja kys haasteet ja vaikeudet vaikuttavat merkittävästi armeijassa olemiseen ja siellä asioissa suoriutumiseen.
Ap
Älä sure ap, ei inttiin sekundajengiä oteta.
Kuka sanoi sinulle sen armeijan lääkärin olevan pätevämpi?
Mun pojalla on asperger, adhd ja sosiaalisten tilanteiden pelko ja hän haluaisi inttiin, mutta sai nyt e:n paperit. Syy oli adhd lääkitys ja kaksi vuotta sitten koulukiusaamisen takia tulleet itsetuhoiset ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se tarkoittaa, kun kerta kutsuvat armeijan lääkärin pakeille todeten "määräys"kirjeessään ettei terveydentila olekaan selvä, vaikka ovat saaneet tämän eron.lääkärin dokumentit.
Ja tuo määräys oli ja on termi intin lähettämässä kirjeessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun pojalla on asperger, adhd ja sosiaalisten tilanteiden pelko ja hän haluaisi inttiin, mutta sai nyt e:n paperit. Syy oli adhd lääkitys ja kaksi vuotta sitten koulukiusaamisen takia tulleet itsetuhoiset ajatukset.
Niin, eli ei edes vapautusta vaan ainoastaan lykkäys. Ja sitten sama saatanan show uudelleen siinä 2-3v kuluttua.
Ap
Oi kauhia, ihan kutsu tuli mennä käymään aluetoimistolla? Onko poika vässykkä jos toimistolla käyminen tuottaa noin paljon tuskaa?
Kyllä minulla ainakin armeijan lääkäri pudotti palvelusluokan a:sta b:ksi vaikka siviilin "asiantuntijalääkäri" oli sitä mieltä että minun vialliset jalkani kestävät marssia siinä missä muidenkin. Tämä "asiantuntijalääkäri" oli nainen joka tuskin on itse marssinut intissä askeltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure ap, ei inttiin sekundajengiä oteta.
Ilmankos et ole sitä käynyt, toivottomat sekundat kun eivät sinne pääsisi vaikka haluaisivat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oi kauhia, ihan kutsu tuli mennä käymään aluetoimistolla? Onko poika vässykkä jos toimistolla käyminen tuottaa noin paljon tuskaa?
Vaikka onkin tämä palsta kyseessä niin voisihan sitä edes yrittää ymmärtää ja poimia aloitusten pointti.
Ap
Onneks molempain skidejein pappat oli sivareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se tarkoittaa, kun kerta kutsuvat armeijan lääkärin pakeille todeten "määräys"kirjeessään ettei terveydentila olekaan selvä, vaikka ovat saaneet tämän eron.lääkärin dokumentit.
Ja tuo määräys oli ja on termi intin lähettämässä kirjeessä.Ap
Ei, vaan se tarkoittaa että kukaan ulkopuolinen lääkäri ei ole armeijan komentoketjussa. Kuten minäkään en vastaa terveydenhuollon ohjelmistohankinnoista vaikka olen selkeästi pätevämpi siihen tehtävään kuin ne jotka sitä nyt tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin tämä palsta kyseessä niin voisihan sitä edes yrittää ymmärtää ja poimia aloitusten pointti.
Ap
Aika hyvin tuossa minusta poimittiin se olennaisin asiassa. Poikasi on onneton vätys.
eri
Jos tyyppi pysyy tolpillaan niin kyllä armeijasta jotain tehtäviä löytyy.
Tietysti eri asia jos on sänkypotilas 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli ei edes vapautusta vaan ainoastaan lykkäys. Ja sitten sama saatanan show uudelleen siinä 2-3v kuluttua.
Ap
Miksi pitäisi kirjoittaa vapautus henkilölle joka haluaa inttiin? Oletko jokin Kremlin agentti?
Vierailija kirjoitti:
mikään noista ei estä siviilipalveluksen suorittamista ainakaan
Oma lapsi haluaisi inttiin. Kävi sen kutsuntatarkastuksen ja lääkäri meinas että kirjoittaa kaikki sairaudet ja ongelmat ylös. Voi tulla C tai B sitten kutsunnoissa. Luulisin että tulee C mutta mielellään poika menis kokeilemaan inttiä jos huolitaan. Mielenkiinnolla odotan miten syksyllä käy. Toivottavasti ei E:n papereita kuitenkaan kun sitten jatkossa epävarmuus miten menee. Ja varsinkin kun pojan sairaudet tuskin paranevat seuraavien vuosien aikana.
Täällä haisee pietarin trollitehdas ja kremlin provokaatiot.
Se siviililekuri ei snaijaa mitää intin tehtävistä.