Kysymys naisille: käytätkö rintaliivejä helteellä?
Siis esimerkiksi kun menet kauppaan? Tai kauppakeskukseen? Minkä ikäisenä naisen olisi mielestäsi soveliasta lopettaa rintaliivien käyttö kokonaan?
Kommentit (27)
Tietysti. Muuten roikkuvat eikä mitkään yläosat istu eikä näytä hyvälle.
Isorintaisten on fiksua käyttää aina rintaliivejä, kun poistuu kotoa. Kuulun niihin, joilla on isot rinnat sekä erottuvat nännit. Näytän ihan p*rnolta ilman liivejä. Kotona voin olla ilman, jos olen varma, ettei kukaan perheen ulkopuolinen tule käymään.
Jos on kovin pienet ja kiinteät rinnat eikä nännit nöpötä häiritsevästi, voi halutessaan olla julkisesti ilman liivejä.
Riippuu paidasta. Onneksi minulla on monia sellaisia kesäpaitoja, joista ei edes huomaa ettei rintsikoita ole. Onneksi rintani ovat sen verran pienet, ettei helteellä tarvitse hiota rintaliiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisten on fiksua käyttää aina rintaliivejä, kun poistuu kotoa. Kuulun niihin, joilla on isot rinnat sekä erottuvat nännit. Näytän ihan p*rnolta ilman liivejä. Kotona voin olla ilman, jos olen varma, ettei kukaan perheen ulkopuolinen tule käymään.
Jos on kovin pienet ja kiinteät rinnat eikä nännit nöpötä häiritsevästi, voi halutessaan olla julkisesti ilman liivejä.
Sekoitat p*rnolta ja rumalta sanat keskenään.
Ei ole vaihtoehtoja, koska minulla on sen kokoiset tissit, jotka hölskyvät epämukavasti ylös alas ilman liivejä.
Isot rinnat ja rintojen alta iho menee rikki varsinkin helteellä jos ei käytä rintaliivejä. Välillä lisäksi laitettava talouspaperia liivien sisäpuolelle imemään hikeä ettei tule ihorikkoa.