String-malliset bikinit uimarannalla
Onko nykyään ihan ok pukeutua stringeihin yleisellä uimarannalla? En ole ennen huomannut tälläistä (ehkä, koska en kiinnitä yleensä huomiota muiden asuihin). Tänään kuitenkin näin erään naisen hyvin vilkkaalla uimarannalla, ei niinkään uimassa vaan seisomassa vedessä takapuoli rantaan päin todella pitkän aikaa ja huomasin, että erittäin moni mies katseli tätä näkyä häpeilemättä.
Itse tuntisin itseni todella alastomaksi tällaisessa asussa, mutta onko tämä nykyään ihan ok? Ja onko se ok kaiken kokoisilla naisilla/miehillä?
Kommentit (167)
Rakastan pukeutua pinkkeihin stringeihin. Upeaa nähdä top-miesten isojen kalujen selvästi paisuvan omissa uimahousuissaan kun näkevät minun tyttömäisen kävelyni ja pyllyni. ;)
M30
Kiihottava näkyhän stringibikinipylly on
Timmit mimmit - siitä vaan! Mitä paljaampaa, sen parempi :P
Itse ainakin tykkään mennä rannalla lukemaan kirjaa ja katsomaan tyttöjen ja naisten pyllyjä. Keneltä se on pois? Ei keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Muiden vaatetus, muiden vartalo. Eikö teillä mitään tärkeämpää mietittävää ole?
Jos tällä tavalla ajattelee, niin sama kai se on kaikkien kuljeskella alastomana missä hyvänsä. Ja kai sitä tärkeämpiäkin asioita mietittävänä on, mutta ei kai ole kiellettyä keskustella muistakin asioista
Minun nuoruudessa noloin mahdollinen asia olisi ollut takapuolen näkyminen. Oikeasti, tämä persemuoti on jotain niin käsittämätöntä. Kun on kasvanut siihen ajatukseen, että perskannikat on äärimmäisen yksityinen kehon osa, niin niiden näkeminen siellä ja täällä on sama kuin näkisi jonkun tissit tai etupyllyn. Eli tämä 40+ pitää edelleen piilossa nuo kaikki edellä luetellut paikat.
Kyllä joku pierusuodatin pitäisi olla siellä, missä ihmiset nauttii virvokkeita.
Ihan älytöntä itsensä tyrkyttämistähän se on. Ei huvita enää ollenkaan käydä rannalla kun näkyy naisia näppyläisine pakaroineen string-alaosissa. Mieluummin katsoisin paidattomia miehiä. No onneksi ei ole pakko käydä rannalla. Hommattiin kotiin 3 metrinen uima-allas jossa pumppu/puhdistustoiminnot niin ajakoot nyt viilennyksen virkaa.
Ilahduin uimarannalle pystytetystä pyyhenaulakosta. Lähemmäksi mentyäni tajusin: siinähän oli rivi peräkammarinpoikia tapit tanassa sringpeppuja tuijottamassa. Seuraavalla kerralla pidän rillit päässä rannallakin.
Pitkät housut ja poolopaidat uimarannalle!!! Loppuu tämä siveetön irstaus.
Oikeasti??? Täytyy mennä rannalle ekan kerran 20 vuoteen :D
Huono itsetunto. Etsitään boostia kun huomataan katseita miehiltä ja sepäs nostattaakin epävarmojen tyttöjen itsetuntoa.
Narsistinen persoonallisuushäiriö. Ei ajatella mitä muut välittäisi nähdä vaan ajatellaan miten itse haluaisi olla. Kanssa ihmisten kunnioittaminen mennyttä. Ja mitä voit odottaa tältä maailmalta, missä pidetään nykyään jopa seksin em kisoja tai jotain vastaavaa..
Itsekäs "koska mä voin" itseriittoisuus. Ja halu olla tyrkyllä/huomion keskipisteenä. Some luo paineita: kellä paras bylly.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessa noloin mahdollinen asia olisi ollut takapuolen näkyminen. Oikeasti, tämä persemuoti on jotain niin käsittämätöntä. Kun on kasvanut siihen ajatukseen, että perskannikat on äärimmäisen yksityinen kehon osa, niin niiden näkeminen siellä ja täällä on sama kuin näkisi jonkun tissit tai etupyllyn. Eli tämä 40+ pitää edelleen piilossa nuo kaikki edellä luetellut paikat.
Tuolla toisessa alan ketjussa valistettiin, että kannikka on samanarvoinen asia kuin käsivarsi, pohje tai vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät housut ja poolopaidat uimarannalle!!! Loppuu tämä siveetön irstaus.
Ääliö.
Minusta ok nykyään. Jos joku haluaa ja tuntee sellaiset hyvällä päällänsä niin miks ei. Ei kaikki tykkää kuunnella yhtä radiokanavaakaan. Eikun vaan kaikki on sallittua ja kaunista
Tätä kysymystä on turha esittää tämän palstan ryhävalaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan esittelisi pakaroitaan julkisella paikalla?
Mene kysymään niiltä.
Ai perkele, täräyttäisin välittömästi mustan silmän.. 👍😆
Ei. Tai on ilmastonmuutos, mutta tämä keskustelu ei sille ole varattu. Se on toiseksi tärkein heti tämän jälkeen, muita tärkeitä ei sitten olekaan.