Ihmisten ostovoima romahtanut...mun yrityksen myynti on laskenut 70%, ja joudun kohta laittamaan lapun luukulle...Milloin hallitus alkaa puuttumaan tähän??
Aivan käsittmättömän huono tilanne ihmisten ostovoiman suhteen
Kohta tulee raju konkurssiaalto jos ei jotain tehdä!!
Mullekin jäisi vain velat...
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitäs sitten, kun ihmisten ostovoima on romahtanut? Tulee sarja yt-neuvotteluja ja firmoja kaatuu, eli tulee lisää työttömiä. Siihenkö kaikilla näillä leikkauksilla ja kurjistuksissa tähdätään. Ihmiset sitten palkatta pyörii kaikenmaailman työllisyystoimenpiteissä ja työkokeiluissa, eli tekevät työtä palkatta.
Malta nyt olla vielä pari päivää vinkumatta, kohta se hallitusohjelma tulee julkisuuteen.
Marinilla ei ole enää oikeuksia tehdä sellaisia päätöksiä, ja vihaahan vasemmisto yrityksiä joka tapauksessa.
Vanhat päätökset rassavat vielä pitkään. Miten se olikin niin vati.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut saman. Itse oon myynyt netissä tyhjänpäiväistä rihkamaa, jota työkyvyttömyyseläkkeellä olevat ja muut erilaisista elämänhallintaongelmista kärsineet naikkoset ostivat paljon. Nyt huomaa, että on tyttösillä rahat vähissä, kun ei ole helyt ja roinat menneet samaan tahtiin kaupaksi. Taitavat ostajat siirtyä kivijalkakauppoihin viime vuosina avattuihin halpatavarakauppoihin. Eräässä Ylen uutisjutussahan joku tyllerö kertoi miten oli satasen verran kuluttanut semmosessa paikassa heräteostoksiin...
Nyt oli erikoinen mutta hauska voimafantasia
Punavihreän siirtymän päämäärä on ajaa pienituloiset pysyvään köyhyyteen.
Äänestätte soitten sosialisteja jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan vaatteeni ja kenkäni kirpputorilta, samoin huonekaluni sekä kodin tekstiilit. Ruokana paljon keittoja ja ale-leipää. Miksi maksaisin kun hyviä tuotteita saa edullisemminkin. Mene sinäkin ap töihin, sulje kauppasi ja lopeta ulina.
Elämäsi on täyttä paskaa.
Törkeä kommentti, mutta sitten luin lainaamasi viestin.
Great Reset:
"et omista mitään, sinulla ei ole yksityisyyttä, olet onnellinen"
ja syöt ötököitä.
t. Klaus Schwab, WEF
hallitus laskee veroja ja laskee tukia.
siinä niitten avut
Vierailija kirjoitti:
Tuleva hallitus tulee leikkaamaan juuri ostovoimaa, eli tilanne tulee pahenemaan. Kuten aina oikeistohallituksen häärätessä.
Viimeisen 30 vuoden aikana Suomessa on ollut 4 vuotta Kokoomuksen vetämä hallitus.
26 viime vuotta on sosialistien ja kepuleiden pääministerit saaneet huolella vetää Suomen taloutta vessasta alas.
Siinä olet täysin oikeassa ettei Suomessa tilanne tule enää sinun elinaikanasi kuin pahenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ahneet kauppiaat vaan korottavat hintoja. En tarkoita ap.tä.
Tietysti ihmiset muuttavat ostotottumuksiaan.
Vessapaperinkin hinta tainnut nousta 100% jo siitä mitä oli jonkun aikaa sitten. Totta kai se kaikki hintojen nousu on jostain muualta pois, toisen yrityksen tulosta nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreän siirtymän päämäärä on ajaa pienituloiset pysyvään köyhyyteen.
Äänestätte soitten sosialisteja jatkossa.
Vihreät ovat olleet todella paha ilmaston tuhoaja. Ilman heitä olisimme hiilineutraaleja ja heitä ei äänestäisi akateemiset naisetkaan(toivottavasti).
Sdp tekee aivan samaa. Jos työläisillä on asiat hyvin, heitä ei äänestetä. Perin yksinkertainen asia. Sdp tekee kaikkensa että tuleivasuudessa on lainaa ja yritykset ovat kannattamattomia. Mitä suurempi julkinen sektori on, sitä parempi. Huono työntekijä ei ole koskaan niin huono ettei sitä voisi julkiselle puolelle palkata.
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö Kokoomusta? Sait, mitä tilasit.
Sikäli kun et tiedä, vielä tänäänkin hallituksessa istuu demareiden johtama kauhujengi. Ehkä jo kohta päästään vaihtamaan...
Ymmärrän ap,mieheni on samassa tilanteessa. Ollut tuloton jo useamman kuukauden, konkurssi kai tulossa, kun kukaan ei enää osta mitään. Se huolestuttaa minuakin valtavasti, vaikka itselläni on toistaiseksi palkkatyö. Olemme molemmat jo selvästi masentuneet ja ahdistuneet niin, että on tullut univaikeuksia yms fyysisiä vaivoja. Ihan kamala tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Maassa on demari pääministerinä ollut vuodesta 2019 lähtien, ja tähän pisteeseen he ovat maan ajaneet.
Älä valehtele. Marinin hallitus nosti köyhien ostovoimaa.
Orpo tulee ottamaan ne pois, ja vielä paljon enemmän kuin mitä Sipilän hallitus teki, joita mokia Marinin hallitus joutui korjailemaan pandemian keskellä.
Ja minä en ole koskaan demareista edes tykännyt. Mutta kokoomus ja persut vie köyhiltä tuhkatkin pesästä, ja kun köyhiä on joka viides suomalainen, niin kyyti on kylmää, sekä köyhillä että köyhiksi päätyvillä yrittäjillä. Työttömyys tulee kasvamaan rajusti, sanokaa mun sanoneen.
Klebin kirjoitti:
hallitus laskee veroja ja laskee tukia.
siinä niitten avut
Jollain meni hissi ylös saakka.
Tietysti palkansaajien äänestämä oikeistoparlamentti tulee ajamaan palkansaajien etuja. Veroja lasketaan ja maksuja pienennetään. Oliko tämä päätelmäsi ihan oman ajattelusi tulosta? harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan vaatteeni ja kenkäni kirpputorilta, samoin huonekaluni sekä kodin tekstiilit. Ruokana paljon keittoja ja ale-leipää. Miksi maksaisin kun hyviä tuotteita saa edullisemminkin. Mene sinäkin ap töihin, sulje kauppasi ja lopeta ulina.
Minun sitten varmaan vielä paskempaa kun en edes leipään rahaani tuhlaa vaan leivon ne itse. Paljon parempaa.
Samoin kirpparilta löytää kestämpää ja istuvampaa vaatetta. On tämä elämä niin paskaa kauniissa 70-luvun mekossani (maksoi euron) uunituore sämpylä kädessä :(
Sä tarviit sitä yritystukea!
Se on meidän veronmaksajien homma pitää sun huono bisnes pystyssä.
Se on kato ihan sama ostovoima kaikilla. Jos omalla firmalla menee huonommin kuin toisella niin kannattaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Maassa on demari pääministerinä ollut vuodesta 2019 lähtien, ja tähän pisteeseen he ovat maan ajaneet.
Älä valehtele. Marinin hallitus nosti köyhien ostovoimaa.
Orpo tulee ottamaan ne pois, ja vielä paljon enemmän kuin mitä Sipilän hallitus teki, joita mokia Marinin hallitus joutui korjailemaan pandemian keskellä.
Ja minä en ole koskaan demareista edes tykännyt. Mutta kokoomus ja persut vie köyhiltä tuhkatkin pesästä, ja kun köyhiä on joka viides suomalainen, niin kyyti on kylmää, sekä köyhillä että köyhiksi päätyvillä yrittäjillä. Työttömyys tulee kasvamaan rajusti, sanokaa mun sanoneen.
Meinaatko koska rikastua sosialisteja äänestämällä?
Nehän vaan pitää sinut niukalla leivällä jotta muistat äänestää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun sitten varmaan vielä paskempaa kun en edes leipään rahaani tuhlaa vaan leivon ne itse. Paljon parempaa.
Samoin kirpparilta löytää kestämpää ja istuvampaa vaatetta. On tämä elämä niin paskaa kauniissa 70-luvun mekossani (maksoi euron) uunituore sämpylä kädessä :(
Miksi sitten valitat jos sinulla on hyvä ja yltäkylläinen elämä. Ainiin sinullahan on niukka mutta niin onnellinen elämä. Hyvää jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestitkö Kokoomusta? Sait, mitä tilasit.
Sikäli kun et tiedä, vielä tänäänkin hallituksessa istuu demareiden johtama kauhujengi. Ehkä jo kohta päästään vaihtamaan...
Kohta päästään vaihtamaan. Se mitä neuvotteluista on tullut tietoa on ainakin minut saanut tarkemmin katsomaan mihin rahani käytän. Kun päästään vaihtamaan niin viimeistään sitten alkaa moni muukin katsoa. Tämä on vasta alkusoittoa sille miten alas suomalaisten kulutus on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva hallitus tulee leikkaamaan juuri ostovoimaa, eli tilanne tulee pahenemaan. Kuten aina oikeistohallituksen häärätessä.
Viimeisen 30 vuoden aikana Suomessa on ollut 4 vuotta Kokoomuksen vetämä hallitus.
26 viime vuotta on sosialistien ja kepuleiden pääministerit saaneet huolella vetää Suomen taloutta vessasta alas.
Siinä olet täysin oikeassa ettei Suomessa tilanne tule enää sinun elinaikanasi kuin pahenemaan.
Kokoomus ja keskusta on täysin samaa porukkaa, ja Lipposen aikana myös demarivetoiset hallitukset teki kokoomuslaista politiikkaa. Kokoomus vetelee naruista aina. Vain Marinin hallitus laittoi kampoihin. Sitä ei osattu arvostaa koska huomion vei pandemia ja energiakriisi.
27.11.1917–27.5.1918 – Svinhufvudin I hallitus
27.5.1918–27.11.1918 – Paasikiven I hallitus
27.11.1918–17.4.1919 – Ingmanin I hallitus
15.3.1920–9.4.1921 – Erichin hallitus
31.5.1924–31.3.1925 – Ingmanin II hallitus
31.3.1925–31.12.1925 – Tulenheimon hallitus
4.7.1930–21.3.1931 – Svinhufvudin II hallitus
21.3.1931–14.12.1932 – Sunilan II hallitus
7.10.1936–12.3.1937 – Kallion IV hallitus
17.11.1953–5.5.1954 – Tuomiojan hallitus
12.9.1964–27.5.1966 – Virolaisen hallitus
26.4.1991–13.5.1995 – Ahon hallitus