Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siveysvyöhön lukitseminen.

Ritu.
15.06.2023 |

Lukitsin viimme maanantaina mieheni siveysvyöhön kun lähdin 5 pvn lomalle. Nyt on ruikuttanut puhelimessa että hankaa ja ahdistaa. Olen lohdutellu että pe iltana kun tulen kotiin hän saa palkintonsa. Mukavaa olla lomalla kun ei tarvitse miettiä huoraako mies.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihanan tuntuinen tämmösillä helteillä. Itselle tosi tärkeää miltä tuntuu pitää alkkareita ja shortseja kuumalla ilmalla. Mitään ylimääräistä ahistavaa ei voi olla.

Mitäpä sitä ei vaimon mieliksi tekisi.

Vierailija
22/32 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on omasta halustaan siveysvyössä ja avaimet minun kaulassa. Oikeen kiihottava leikki ja pieni kiima molemilla koko ajan päällä. Mies ei voi runkkailla ja se on tämän jutun suola ja panee kun kani kun pääsee vapaaksi. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pahaa lukea näitä.

T. 27 v mies.

Vierailija
24/32 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee pahaa lukea näitä.

T. 27 v mies.

Miksi sitten luet? Oletko masokisti?

Vierailija
25/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen pettäville runkkareille. Minä piiskaan ja alistan miestäni viikottain. Siveysvyöstä pääsee kerran kk, ja annan hänelle seksiä. Oikeen nöyrä, toimiva, passaava, kodinkone.

Vierailija
26/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsen siveysvyöstä keskimäärin kerran parissa viikossa, toki kiusausta eri keinoin minulle ja vaimon tyydyttämistä kielellä tai sträppärillä useammin. Olen huomioivampi ja leppoisampi kuulemma lukossa. Itselle sopii tämä ja vaimo tykkää kun en tuhlaa energiaani runkkailemalla yksin. Välillä jos olen levoton, saan tulla lukossa vibralla ruinedin mutta nämä ovat aika harvinaisia keissejä.

Vierailija
27/32 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin, mutta aina mies sai peniksensä pehmeänä pujotettua pois lukosta vaikka mitä teki. Kivekset tietysti saikin pysymään lukittua.

Vierailija
28/32 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on lantiolle lukittavassa siveysvyössä. Ai että on nöyrä narttu, palvelee ja pitää huolta. Joka toinen päivä, laitan kädet kiinni ja pesen paikat nartulta ja taas lukkoon. Piiskaakin käytän tarvittaessa jos hommat ei toimi. Seksiä annan nartulle 2 viikon välein, laukeaa heti pienestä kosketuksesta ja saa monia orkkuja naidessa. Oikeen hyvä järjestely kun narttu siveysvyössä, ottaa suihin, anelee, palvelee ja käyttäytyy niin kun nöyrän vaimon pitääkin.

Vierailija
29/32 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sellaisia miehiä, jotka haluaa tämmöistä elämää. Tiedän kun itsellä ollut jo monta vuotta tiukkaa emännän hommaa. Yllä mainittu peniksen keplottelu pois lukosta oli alkuinnostuksen jälkeen ongelma, mutta sen voi estää kun käyttää erillistä suht tiukkaa rengasta siveysvyön sisällä. Sen kanssa on mahdoton saada takaisin penistä lukkoon eli jos rinkula ei ole paikallaan niin tietää, että mies on lipsunut päivän aikana ja on syytä antaa sopiva rangaistus :-) Myöhemmin kävi kyllä ilmi, että mies muiden keinojen puutteessa oli tyydyttänyt itseensä pepustakin eli ihan kaikkea on näköjään mahdoton estää.

Toinen asia, mikä kannattaa huomioida jos itse tykkää normipanemisesta, on peniksen veltostuminen eli kun se on tiukassa tilassa ja pääsee harvoin vapauteen niin se on vuosien varrella lakannut seisomasta kunnolla. Varmaan myös jottenkin oppii orgasmi tulemaan löysälläkin peniksellä kun usein laukee lukossa. Jos kokoa ei ole paljoa muutenkaan niin aika vaikeaksi menee normaali yhdyntä. Eli silloin jos päästän miehen tositoimiin niin usein ruiskauttaa jo ennen kuin homma on käynnistynytkään kunnolla ja vaikka kestäisikin hetken niin ei kovetu kunnolla. Tuo ei haittaa nuolemista ja aloimme myös käyttää dildoja, että sain välillä kunnolla nuolemisen lisäksi. Sittemmin kun mies jäi kiinni itsensä tyydyttämisestä pepun kautta niin en ole päästänyt enää normihommiin oikeastaan ollenkaan vaan rangaistukseksi hommattiin kunnon vyödildo, jolla saa panna minua nuolemisen lisäksi ja jos on oikein kiltistä niin voin panna häntä kanssa, mikä ei ole suosikkihommaani (vähän tylsää minulle). Onneksi mies on luultavasti alkanut huuhtomaan itsensä niin ettei kakki enää haise hommassa. Ja jos joku sanoo tämän olevan jotenkin väärin niin sanonpa vaan, että alkunolostelujen jälkeen mies on alkanut käydä kuumana ja saattaa pidemmän session lopuksi spermat valua siveysvyön sisältä ja kaiken lisäksi mies nykyään itse pyytää käsittelyä jos muuta ei ole tarjolla eikä minun tarvi edes alun jälkeen paljoa liikuttaa dildoa itse. Viimeisimpänä villityksenä ollaan haettu hyvin varustettua miestä minulle niin, että mieheni voisi katsella. Ja vielä bi-henkistä niin, että voisi lopuksi halutessaan panna miestäkin niin eipä tarvitsisi minun hoidella sitä hommaa. Mutta kuten arvaa niin tälläisen löytäminen aika mahdotonta parin ehdokkaan kokemuksella.

Vierailija
30/32 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5v olen ollut lukittuna. Leikistä tämä homma lähti liikkeelle. Mutta pysyväksi jäi. Itse olen jopa oppinut nauttimaan siveysvyöstä päällä, en osaa olla enään ilman sitä. Vaimon mielestä siveysvyö näyttää seksikkäältä.

Vierailija
31/32 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kanssa meillä on vyö välillä leikeissä puolin ja toisin. Alussa oli vaimon löytää sopivaa. Mutta käynti suuren miljoonakaupungin sexi liikkeessä poisti ongelman. Emme koskaa ole kumpikaan pitkään lukittuna vaan se on osana esileikkiä. Vyötetyn komentelu haukkuminen julkisesti vieraassa kaupungissa kuuluu myös osana leikkiin. Koska vaimoni hivenen vanhempi mutta on paljon vanhemman näköinen myös poika äiti jutut kuluvat mukaan. Mutta se on kokonaan eri juttu.

Vierailija
32/32 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lukitsi minut 2 viikkoa sitten metalliseen siveysvyöhön. Alkupäivät olivat kamalat, mutta nyt jo menettelee. Vilkuilen kuulemma muita naisia ja tästä tulee pakollinen pidettävä, tai ottaa kuulemma muuten eron. Hän on myös hankkinut statisfayerin, ja käyttää sitä joka ilta, en voi kun katsoa kiimassa. Anelen päästä irti, mutta sanoo vaan aina että katsotaan huomenna, ja sitä huomista ei vaan tule. Jännityksellä odotan koska pääsen vapaaksi ja kuinka äkkiä sitten tulen, kun saan luvan.