Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkin, Hesen ja Burger Kingin aterioiden hinnat nousivat reippaasti Ei löydy sanoja, toteaa burgerivaikuttaja Buli Valkama

Vierailija
14.06.2023 |

Miksi kaikki hinnat vaan nousee ja nousee? Kohta ei ole varaa syödä enää ulkonakaan, vaan siitäkin tulee harvojen ylellisyyttä. 🙁

https://yle.fi/a/74-20035810

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne buffetitkin nostaneet hintoja. Ihme jos alle 15e enää saa. Ja kun itse olen pieni ja syön aika vähän, niin ei noihin kannata mennä. Pikaruokaloissa käyn välillä, kun saa halvemmalla vatsan täyteen. Hese on kyllä kallistunut ja siellä en käy. Lähinnä käydään lasten kanssa burger kingissä, siellä on ollut pitkään tarjous 2 ateriaa kympillä. Ja hyvin riittää se, joskus kolmestaan otetaan noita kaksi, eli 4 ateriaa 20e. Kerran pari kuussa käydään.

Vierailija
62/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan hampparipaikoista nykyisin enimmäkseen kuponkitarjouksia tai vastaavia. Kympillä on sama mennä jo Raxiin.

Arkisin klo 14 asti 9.90€ ja sitten pompsahtaa hinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku valittaa hinnoista markkinataloudessa, niin suosittelen perustamaan kilpailevan yrityksen. Menestyshän on taattua, kun kerran tiedät, että saman laatuisia tuotteita ja palveluita pystyisi kannattavasti myymään merkittävästi halvemmalla.

Vierailija
64/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt ainakaan vuoteen, koska hinnat jo niin pilvissä. Kuitenkin laatu pysynyt samana tai laskenut. Pieni hikinen hamppari pikku pihvillä, muutama ransis ja 0,4dl juoma ja hintaa yli 5e, niin en osta. 10e menen buffetiin syömään.

En minäkään ole käynnyt moneen vuoteen pikaruokaloissa,ravintoloissa tai baareissa.

Ranskalaiset teen itse airfryerissä ja hampparina menee ihan tavallinen leipä jonka väliin laitan pihvin.

Turhaa rahan haaskausta noi ravintolat on.

M32

En puolustele juuri näitä paikkoja, mutta on pikkasen eri asia kuitenkin käydä syömässä kunnollinen burgeri, jossain hyvässä paikassa, vaikka se sitten maksaakin.

Jotkut toki tyytyy leipäsiivuihin ja HK:n jauhelihapihviin, toiset taas haluaa nautiskella asioista.

Kunnon burgerin voit tehdä itse jos osaat paistaa pihvin pannulla ja osaat laittaa sen pihvin sämpylän väliin ja täytteitä sinne myös. Samanlaisen nautinnon siitä saa kuin menee ravintolaan syömään sen 15e burgerin.

Vierailija
65/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät taas ullisee kun hampparin hinta noussut. Säälittävää.

😭😢😭😢😭😢😭

66/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se mitä paska maksaa, en sitä suuhun laita silti.

Vierailija
67/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt ainakaan vuoteen, koska hinnat jo niin pilvissä. Kuitenkin laatu pysynyt samana tai laskenut. Pieni hikinen hamppari pikku pihvillä, muutama ransis ja 0,4dl juoma ja hintaa yli 5e, niin en osta. 10e menen buffetiin syömään.

En minäkään ole käynnyt moneen vuoteen pikaruokaloissa,ravintoloissa tai baareissa.

Ranskalaiset teen itse airfryerissä ja hampparina menee ihan tavallinen leipä jonka väliin laitan pihvin.

Turhaa rahan haaskausta noi ravintolat on.

M32

En puolustele juuri näitä paikkoja, mutta on pikkasen eri asia kuitenkin käydä syömässä kunnollinen burgeri, jossain hyvässä paikassa, vaikka se sitten maksaakin.

Jotkut toki tyytyy leipäsiivuihin ja HK:n jauhelihapihviin, toiset taas haluaa nautiskella asioista.

Kunnon burgerin voit tehdä itse jos osaat paistaa pihvin pannulla ja osaat laittaa sen pihvin sämpylän väliin ja täytteitä sinne myös. Samanlaisen nautinnon siitä saa kuin menee ravintolaan syömään sen 15e burgerin.

Teen kyllä useinkin kunnon burgerjauhelihasta ja oikeat sämpylät, toki omat muut lisukkeet mielen mukaan. Ja lauantaina on tiedossa sama menu.

Kommentoin tuohon aiempaan, mikä kuulosti, että kotona saat huippuhyvän bursan kuhan kaapissa on pari vanhaa leivän känttyä ja eines jauhelihapihvi. Sellanen taloudellinen burger siis.

Mutta silti silloin tällöin tulee itse käytyä syömässä burger ravintolassa, ihan vaan kun mä voin ja tekee mieli.

Vierailija
68/68 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että burgerivaikuttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme