Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliorgasmi

Uusi nautinto
13.06.2023 |

Kun sormetan, hieron ja venytän anustani, niin saan usein orgasmin. Sellaisen hyvänolon tunteen joka tuntuu koko kehossani. Teen tätä usein sen jälkeen kun olen tyhjentänyt anukseni alapääsuihkun ja sormien avulla. Tunne on sanoin kuvaamaton. Kullikin siinä kovettuu, mutta se ei ole kullista saatu orgasmi, eli on ilman siemensyöksyä. Onko teillä muilla samanlaisia kokemuksia, miehet ja naiset?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paskanpyrskähdys. Ei ole kokemusta mistään anaaliorgasmista eikä se kakkiminen niin hienoa ole. Ummetus on toki ikävää. 

Vierailija
2/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on kyllä, tuntuu hyvältä.

Minulla vaan käsi puutuu tuossa hommassa niin että tarvitsisin eturauhaskiihottimen. Sellaista minulla ei juuri nyt ole :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ison jöötin vääntö on kyllä aikkas nautinnollista. Se hyvänolon tunne kun jötikkä on pöntössä.[/quote

Juuri näin, kun jööti on tuloillaan, ei siinä mitään mielihyvää ole, mutta, kun saa sen ponnistettua ulos olo on kevyt ja virkeä.

Vierailija
4/11 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei eturauhaskiihottimesta ole apua, enkä kiihotu eturauhasen hieromisesta. Sen sijaan anus ja sen "huulien" sormettaminen, venyttäminen ja hyväily kiihottaa niin, että anus valuu kirkasta limaa ja saan sillä tavalla kunnon orgasmin.

Vierailija
5/11 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan anukselleni paksua dildoa ja saan siitä kunnon tyydytyksen. On ihana tuntea paksu parru anuksessa. Lima vaan valuu reisiä pitkin kun sillä jyystän.

Vierailija
6/11 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno kun nussii peräaukkoon niin että paska lentää orgasmissa. Silloin ei voi hokea kuin Jeesusta ja anaalisykkii origasmissa.

Vierailija
7/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ton kerran kun mä olin kotonani ja päätin testata mun uutta eturauhasvibraattoria. Olin kuullut siitä paljon hyviä juttuja ja päätin antaa sille mahdollisuuden. Aluks mä vähän jännitin, en tiennyt mitä odottaa ja oliko se edes mulle sopiva juttu.

Mutta kun mä aloitin sen käytön, mä tunsin heti sen vaikutuksen. Se oli kuin se olisi tullut suoraan mun sisuksiin ja kaikki mun hermot alkoivat kutittelemaan. Mä en voinut uskoa, että mun keho reagoi siihen niin voimakkaasti. Mä aloin liikkumaan sen mukana, tuntea sen liikkeet mun sisällä. Mä aloin hengittämään raskaasti ja en pystynyt enää pidättelemään itseäni. Mä annoin sen viedä mut mukanaan, ja mä tunsin kuinka mun koko keho alkoi värähdellä ja tärähdellä.

Se oli kuin kaikki mun hermot olisivat kerralla heränneet henkiin, ja kaikki mun tuntemukset olivat vain yhtä aikaa läsnä. Mä tiesin, että mä olin kokenut anaaliorgasmin, ja se oli yksi voimakkaimmista kokemuksista ikinä. Mä makasin siinä sängyllä tärisevänä ja täysin sammuneena, tietäen että olin löytänyt uudenlaisen tavan nauttia. Se oli kuin joku olisi tullut ja avannut uuden maailman mulle, ja mä olin vain kiitollinen siitä että olin antanut sille mahdollisuuden....

Vierailija
8/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kunnon huuhtelu bidesuihkulla niin ei tule sotkua . Sitten paksu doildo tai anustappi hyvin voideltu anukseen antaa mahtava nautinto 

M 64 CD 💃

Vierailija
9/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vanha perseenvenytysketju katosi, niin cd-ukko kaivoi uuden esiin. Mikä ihme tässä nyt oikein on pointtina?

Vierailija
10/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tämä kiinnosta myös sinua, kun olet täällä kommentoimasta. Pointti on tietysti se että ihmiset halua jakaa omia kokemuksia muiden alan harrastajien kanssa , ja mielestäni se on vaan positiivinen asia että näitä foorumeita on olemassa.

M 64 CD 💃

Vierailija
11/11 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nuoletko/imeskeletkö sormet puhtaksi paskastasi, kun kaikki on ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme