ohjelmaa lapsille juhannuksena espoossa?
voisitteko kertoa mitä ohjelmaa on espoossa tarjolla lapsille/lapsiperheelle juhannuksena
olen todella kiitollinen vinkeistä ja ehdotuksista
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmaista huvia haluaa, niin voi lähteä Nuuksioon grillaamaan, uimaan ja nauttimaan kauniista luonnosta. Jos löytyy telttakamat, voi myös lähteä saaristoveneella Suvisaaristoon, esim Stora Herröhön, telttailemaan. Siellä on grillipaikat, huusit ja kivat uimapaikat. Ainoa miinus on, että sieltä ei saa puhdasta vettä, eli kaikki juomavesi pitää itse viedä mukanaan.
Kerran jussina nuuksioss, ei kiitos enää koskaa. Täynnä ihmisiä, pääasiassa ulkomaalaisia
löysin Oittaan uimarannan ja puistoalueen myös
onko sieltä hyviä kokemuksia juhannuksesta siellä?
ja julkisilla kuljetaan
entä Matinkylän rannan juhannus,
onko jollain kokemuksia?
missä on hyviä juhannuskokkoja espoossa ja mihin aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta luulen että juhannusaattoiltana poltellaan. Ja vain jos ei ole metsäpalovaroitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma, mutta luulen että juhannusaattoiltana poltellaan. Ja vain jos ei ole metsäpalovaroitusta.
eli missä rannoilla/paikoissa niitä yleensä poltellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli missä rannoilla/paikoissa niitä yleensä poltellaan?
Joskus aikakin ollut Pitkäjärvellä, Laaksolahden huvilayhdistys järjestänyt. En tiedä mikä tilanne nyt on.
Seurakunnilla on yhteinen Juhannus usein järjestetty , varmaan Velskolassa. Ruokaa ja grillausta. Kuljetus varmaan on. En nyt muista oliko tänän vuonna siellä.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnilla on yhteinen Juhannus usein järjestetty , varmaan Velskolassa. Ruokaa ja grillausta. Kuljetus varmaan on. En nyt muista oliko tänän vuonna siellä.
kiitos tiedosta
onko jollain kokemusta tuosta seurakuntien järjestämästä Velskolan juhannuksesta?
onko jollain kokemuksia noista rantajuhannuksista tai velskolan juhannuksesta?
ehkä ei tehdä sitten mitään erityistä
ollaan vaan
ostan jotain herkkuja kotiin ja käydään lähiympäristössä, puistossa ym
nautitaan kaupungin rauhasta kun monet ovat mökeillä ym
jos lämmintä, ehkä jossain uimarannalla voisi käydä päivällä
kiitos paljon