Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkoja alkoi pakottaa heti lämpimän kelin tultua

Vierailija
13.06.2023 |

Sellainen jäytävä, epämääräinen pakotus jaloissa, pahiten säärissä. Olen normaalipainoinen ja suhteellisen liikunnallinen, mutta ilmeisesti on jaloissa huono verenkierto, joka johtuu ihan geeneistä. Ei ole turvotusta, mutta tämä särky on veemäistä. Mikä tähän voisi auttaa? Särkylääkkeen ottoa haluan välttää mahdollisimman pitkälti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut kunnon villasukkia ja Diasporal magnesiumia. 

https://www.yliopistonapteekki.fi/diasporal-magnesium-400-extra-kaps-50…

Vierailija
2/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Nukun yöt polviin asti ylettyvät villasukat jalassa😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulehduskipulääke voisi olla parina päivänä ok (jos ei ole käytön esteitä ohjeessa verenkierron suhteen), mutta vatsaa pitäisi silloin tasapainottaa vaikka ab-piimä. Pakotus / särky voi kertoa tulehduksesta? Sen poismenon odottelu pitkittää aina vaivaa? Onko tarve magnesiumille tai vitamiinit. Osaisiko yksityinen erikoislääkäri kertoa tarkemmin, joskus, mikä jaloissa on. Liikutko päivän aikana paljon, joka voisi lisätä jalkojen lihasten tuntemuksia. Entä kenkien laatu. Joillakin tulee kylmästä oireita tai ravintoainepuutos jne. Toisilla ilmeisesti lämpimästä.

Vierailija
4/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Täytyy kokeilla magnesiumia. Ja paremnat kengät voisi tosiaan hankkia, kun tulee oltua niin paljon jalkojen päällä päivän mittaan ja liikuttua paljon. Ap

Vierailija
5/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin yleisesti luullaan jalkakrampit ja kivut eivät yleensä ole magnesiumin puutetta. Kalsiumin (mineraali sekin) puute ja/tai ihan vaan liikarasitus, siinä ne syyt. Tämän kertoi fysiatrini jonka ammattitaitoon luotan.

Vierailija
6/6 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa kylmägeeli kuten Icepower tuollaisiin selittämättömiltä tuntuviin alaraajakipuihin.