Ville Rannalta tänään loistava pilapiirros Iltalehdessä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei osaa piirtää eikä ole hauska, muuten ihan hyvä pilapiirtäjä. Mikähän tuonkin raapustuksen idea on, kukaan ei ole täällä puukotellut hòmppeleita.
Eikös just naamioidut veikkoset käyneet uhkailemassa vähemmistöjen yökerhon jonossa?
Onhan nyt ihan omaan yökerhoonsa menevät sukupuolivähemmistöjen edustajat niin uhkaavia, että niiden kimppuun pitää hyökätä naamiot kasvoilla.
Tää oli oikeasti hauska piirros koska niin totta.
No ainakin transaktivistit tuntuvat olevan sitä mieltä, että baarissa keskenään olevat lesbot ovat tosi vaarallisia.
Ranskassa transaktivistit hyökkäsivät lesbobaariin, saaden baarin sulkemaan ovensa: https://reduxx.info/france-vandalism-death-threats-from-trans-activists…;
Australiassa lesbobaarit, joihin peniksellisiä ei päästetä, taitavat olla jo laittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on pointti?
Minä kuvittelin, että konservatiiviset arvot, koti, uskonto, isänmaa ovat perinteisiä arvoja. Niihin ei kyllä kuulu väkivalta eikä ihmisten puukottaminen.
Vai ovatko suomalaisten perinteiset arvot puukot ym. aseet, väkivalta ja t a p p a m i n e n? Uhreja ovat muutkin suomalaiset, kuin pride-porukka.
Totta on sekin, että eihän meillä enää juurikaan uskontoa, koteja eikä isänmaata ole.
Tämähän minua ihmetyttää, miksi pitää mennä uhkailemaan erilaisia ihmisiä?
Siksikö, että pelottaa, vai siksi että halutaan pakottaa erilaiset ihmiset, väärinajattelijat sun muut "yhteiskunnan viholliset" hiljaisiksi? Rikollisia ei kuitenkaan yritetä pelotella. Miksei? Ovatko nämä vähemmistöt vaan niin helppoja kohteita, kun heillä ei ole valtaa pistää vastaan väkivallanuhan edessä?
Minä olen joutunut suomalaisten taholta r a s i s m i n, henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Min ulla ei ole koskaan ollut rikosrekisteriä enkä tykkää riidanhaastamisesta. En kuulu edes pride-porukkaan.
Suomalainen on henkisesti tyhjä ja raaka ihminen. Ihan kaikkia kohtaan. Täynnä myrkkyä ja vihaa.
Kuuluuko minulle hengen ja terveyden turvaaminen? Vai kuuluko vasta sitten, jos menen pride-porukkaan? Onko minulla mitään oikeuksia?
Juu, ainoat minun henkeäni ja terveyttäni uhanneet ovat olleet suomalaisia, mutten yritä väittää, että kaikki suomalaiset ovat uhka minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei osaa piirtää eikä ole hauska, muuten ihan hyvä pilapiirtäjä. Mikähän tuonkin raapustuksen idea on, kukaan ei ole täällä puukotellut hòmppeleita.
Ai että nautin, kun Villen piirustukset osuvat maaliinsa ja persu on puolustelemassa.
Kertoo, että Ville osaa asiansa. Ei näitä niin tosissaan kannata ottaa :D
Villen raapustuksissa ei ole sitä oivaltavaa huumoria, mitä pilapiirroksissa pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tän niin, että koska tosta paidasta puuttuu uuden kanonisoidun sateenkaarilipun 2SBLMTQ+kolmio, niin paidan kantaja on ns. perinteisiä pride-liikkeen arvoja kannattava perinteisesti määritelty homoseksuaali. Veitsenheiluttaja taas on ped*filian, nahkafetissien katukuvassa esittelyn ja naispenisten normalisointiin keskittyvä nykyinen pride-liike, jota edustamaan on valittu uuden määritelmän mukainen lesbo.
Eli kuva on ihan spot on nykytilanteesta, ja oikea vastaus on a.
Monet perinteiset seksuaalivähemmistöjen edustajat ovat irtisanoutuneet kirjainyhdistelmän toiminnasta.
Minä en. Enkä aio. :)
-seksuaalivähemmistön edustaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on pointti?
Minä kuvittelin, että konservatiiviset arvot, koti, uskonto, isänmaa ovat perinteisiä arvoja. Niihin ei kyllä kuulu väkivalta eikä ihmisten puukottaminen.
Vai ovatko suomalaisten perinteiset arvot puukot ym. aseet, väkivalta ja t a p p a m i n e n? Uhreja ovat muutkin suomalaiset, kuin pride-porukka.
Totta on sekin, että eihän meillä enää juurikaan uskontoa, koteja eikä isänmaata ole.
Koti ja isänmaa pitää toki arvoina olla mutta kyllä tuon uskonnon jo voi jättää pois. Uskokoon kukin mihin lystää.
Huomaatko, että itse sorrat nyt uskovaisia?
Eikö uskovaisille kuulu yhteiskunnan turva?
Keille kuuluu ja keille ei kuulu?
Nämä asiat pitäisi tehdä ihmisille selviksi. En pidä farisealaisuudesta, oli fariseus (tekopyhä) sitten uskovainen. ateisti, agnostikko tai kuka hyvänsä.
En nyt ihan allekirjoittaisi tämän pilapiirroksen sanomaa koska kärjistämisen määrä on liian absurdi ja arvostelun kohdekin hieman väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tän niin, että koska tosta paidasta puuttuu uuden kanonisoidun sateenkaarilipun 2SBLMTQ+kolmio, niin paidan kantaja on ns. perinteisiä pride-liikkeen arvoja kannattava perinteisesti määritelty homoseksuaali. Veitsenheiluttaja taas on ped*filian, nahkafetissien katukuvassa esittelyn ja naispenisten normalisointiin keskittyvä nykyinen pride-liike, jota edustamaan on valittu uuden määritelmän mukainen lesbo.
Millä logiikalla nykyinen pride-liike keskittyy pedofiliaan, naispeniksiin tai nahkafetisseihin?
Pride-liike vaatii yhdenvertaisuutta, ei muuta.
Pride-liike vaatii mm. self-id-lakia myös alaikäisille, järjestävät organisaatiot ajavat myös hormoniblokkereiden ja muiden kajoavien hoitojen vapauttamista. Pridea järjestävien organisaatioiden aktivistit puolustelevat tahoja, joiden mielestä ped*ofiilit ovat vain "minor-attracted-people" ja lasten dragshow't aikuisille baarissa rahaa vastaan ovat ok, lapset voivat olla eunukkeja jne. Samoin puolustelevat sitä, että aikuiset miehet esittelee fetissejään lapsille. "Perheystävällisissä" pride-tapahtumissa on ollut mm. BDSM-live-esitys.
Kuvia linkeistä.
https://twitter.com/Rob_ThaBuilder/status/1668228358117654530
https://twitter.com/Rob_ThaBuilder/status/1668232390504853506
https://twitter.com/Rob_ThaBuilder/status/1668234125621309441
t. Entinen pride-kävijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet perinteiset seksuaalivähemmistöjen edustajat ovat irtisanoutuneet kirjainyhdistelmän toiminnasta.
Tiedän, kuulun heihin.
Tuntuu että ummehtuneita sisäpiirin pieruja tuuletellaan kuplan ulkopuolelle. Näinkö ne oikeasti ajattelevat päidensä sisällä?
Ranta limboaa jälleen. Typerä rinnastus.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauskaa, jos ei olisi niin totta.
-homo
Olet oikeassa, vaikka sanoin viestissä 13, että hauskaa koska totta, en tarkoittanut, että on hauskaa, että ketään uhkaillaan.
Koomista on kuitenkin miten, ne keillä on valtaa, kokevat heikommat niin uhkaavana, että pitää ottaa väkivalta käyttöön.
En voi selitellä itseäni ulos itse kaivamastani kuopasta.
Jääköön sanomasi myös minun kommentikseni: Olisi hauskaa, jos ei olisi niin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on pointti?
Tämähän minua ihmetyttää, miksi pitää mennä uhkailemaan erilaisia ihmisiä?
Siksikö, että pelottaa, vai siksi että halutaan pakottaa erilaiset ihmiset, väärinajattelijat sun muut "yhteiskunnan viholliset" hiljaisiksi? Rikollisia ei kuitenkaan yritetä pelotella. Miksei? Ovatko nämä vähemmistöt vaan niin helppoja kohteita, kun heillä ei ole valtaa pistää vastaan väkivallanuhan edessä?
Minä olen joutunut suomalaisten taholta r a s i s m i n, henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Min ulla ei ole koskaan ollut rikosrekisteriä enkä tykkää riidanhaastamisesta. En kuulu edes pride-porukkaan.
Suomalainen on henkisesti tyhjä ja raaka ihminen. Ihan kaikkia kohtaan. Täynnä myrkkyä ja vihaa.
Kuuluuko minulle hengen ja terveyden turvaaminen? Vai kuuluko vasta sitten, jos menen pride-porukkaan? Onko minulla mitään oikeuksia?
Juu, ainoat minun henkeäni ja terveyttäni uhanneet ovat olleet suomalaisia, mutten yritä väittää, että kaikki suomalaiset ovat uhka minulle.
En ole kyllä tuossa väittänytkään, että KAIKKI suomalaiset ovat uhka minulle.
En ymmärtänyt ollenkaan, mikä tässä piirroksessa oli hauskaa.
Pilapiirroksen pitäisi kai joten huvittaa, mutta ei. Paljon tyhjästä kohkattu piirtäjä.
Joku täällä sanoikin ihan suoraan, ettei Ranta osaa piirtää. Jutut muutenkin huonoja, mitä nyt sattunut näkemään. Usein ajatellut, että eikö valtakunnan lehteen löydy tasokkaampaa "pilapiirtäjää". Turha odottaakaan mitään uutta Kari Suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat veitsimiehen tilalle katujengiläisen ja pride-kaverin tilalle perus kaduntallaajan, niin ollaan kuvattu päivittäin toistuva skenaario.
Siltä minustakin näyttää kun lehtiä lukee, että uhreja ovat perheenisät ja bussinkuljettajat ja koululaiset useammin kuin gay-mies. Naisista nyt puhumattakaan.
Tästäkin tietty tehdään ihonvärikysymys. Ehkä kalikka kolahti moneen valkoiseen koiraan tällä kertaa.
Onhan esimerkiks itänaapurissa tuo rýsśänmaa joka ihan valtion propagandan tasolla tuollaista toteuttaa.
Olispa pilakuva päiväkodista missä tarhatäti selittää, että pojalla voi olla pimppi ja poika onkin tyttö 👍
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä sanoikin ihan suoraan, ettei Ranta osaa piirtää. Jutut muutenkin huonoja, mitä nyt sattunut näkemään. Usein ajatellut, että eikö valtakunnan lehteen löydy tasokkaampaa "pilapiirtäjää". Turha odottaakaan mitään uutta Kari Suomalaista.
Aika ankeilta nuo Kari Suomalaisenkin piirrokset näyttävät. Ihan kuin jostain vanhasta Mikki Hiiri -filmistä.
Loistavahan tuo ei ole. Huoh. Onko nykyaika tätä.
Koti ja isänmaa pitää toki arvoina olla mutta kyllä tuon uskonnon jo voi jättää pois. Uskokoon kukin mihin lystää.