Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Rannalta tänään loistava pilapiirros Iltalehdessä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käynyt puukolla ho mojen kimppuun Suomessa, kauheeta!

Vierailija
22/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat veitsimiehen tilalle katujengiläisen ja pride-kaverin tilalle perus kaduntallaajan, niin ollaan kuvattu päivittäin toistuva skenaario.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että suomalaisten perinteiset arvot ovat viina, henkinen ja fyysinen väkivalta sekä a p p a m i n e n.

Uhreina useimmiten naiset. Eivät välttämättä kuulu prideen. Suomalainen on henkisest

i tyhjä ja raaka ihminen.Varsinkin suomalainen mies.

Vierailija
24/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Minä kuvittelin, että konservatiiviset arvot, koti, uskonto, isänmaa ovat perinteisiä arvoja. Niihin ei kyllä kuulu väkivalta eikä ihmisten puukottaminen.

Vai ovatko suomalaisten perinteiset arvot puukot ym. aseet, väkivalta ja t a p p a m i n e n? Uhreja ovat muutkin suomalaiset, kuin pride-porukka.

Totta on sekin, että eihän meillä enää juurikaan uskontoa, koteja eikä isänmaata ole.

Perinteisiä arvoja on vähemmistöjen sortaminen uskonnon nimissä ja esimerkiksi lasten kurittaminen. Myönnettäköön kuitenkin ettei tuo piirros ihan nappiin osunut.

Vierailija
25/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku käynyt puukolla ho mojen kimppuun Suomessa, kauheeta!

Kuka? Missä? Milloin? Paikkakunta?

Selvisikö uhri?

Vierailija
26/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdat veitsimiehen tilalle katujengiläisen ja pride-kaverin tilalle perus kaduntallaajan, niin ollaan kuvattu päivittäin toistuva skenaario.

Sateenkariväki ei ole tavallisia kaduntallaajia?

Vierailija
27/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Minä kuvittelin, että konservatiiviset arvot, koti, uskonto, isänmaa ovat perinteisiä arvoja. Niihin ei kyllä kuulu väkivalta eikä ihmisten puukottaminen.

Vai ovatko suomalaisten perinteiset arvot puukot ym. aseet, väkivalta ja t a p p a m i n e n? Uhreja ovat muutkin suomalaiset, kuin pride-porukka.

Totta on sekin, että eihän meillä enää juurikaan uskontoa, koteja eikä isänmaata ole.

Perinteisiä arvoja on vähemmistöjen sortaminen uskonnon nimissä ja esimerkiksi lasten kurittaminen. Myönnettäköön kuitenkin ettei tuo piirros ihan nappiin osunut.

Missä ja miten sorretaan vähemmistöjä uskonnon nimissä?

Vierailija
28/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä sisältöä, mutta ei se hauska ole.

Kertoo vain sen todellisuuden, eli sen, että nämä perinteisiä arvoja vaalivat ovat niitä joita kannattaa pelätä.

Perinteisissä arvoissa ei ole vikaa.

Vierailija
29/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Tämähän minua ihmetyttää, miksi pitää mennä uhkailemaan erilaisia ihmisiä?

Siksikö, että pelottaa, vai siksi että halutaan pakottaa erilaiset ihmiset, väärinajattelijat sun muut "yhteiskunnan viholliset" hiljaisiksi? Rikollisia ei kuitenkaan yritetä pelotella. Miksei? Ovatko nämä vähemmistöt vaan niin helppoja kohteita, kun heillä ei ole valtaa pistää vastaan väkivallanuhan edessä?

Vierailija
30/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Evankelis luterilaisessa kirkossa ja kristillisissä kodeissa.

Vierailija
31/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Tämähän minua ihmetyttää, miksi pitää mennä uhkailemaan erilaisia ihmisiä?

Siksikö, että pelottaa, vai siksi että halutaan pakottaa erilaiset ihmiset, väärinajattelijat sun muut "yhteiskunnan viholliset" hiljaisiksi? Rikollisia ei kuitenkaan yritetä pelotella. Miksei? Ovatko nämä vähemmistöt vaan niin helppoja kohteita, kun heillä ei ole valtaa pistää vastaan väkivallanuhan edessä?

Minä olen joutunut suomalaisten taholta r a s i s m i n, henkisen ja fyysisen pahoinpitelyn kohteeksi. Min ulla ei ole koskaan ollut rikosrekisteriä enkä tykkää riidanhaastamisesta. En kuulu edes pride-porukkaan.

Suomalainen on henkisesti tyhjä ja raaka ihminen. Ihan kaikkia kohtaan. Täynnä myrkkyä ja vihaa.

Kuuluuko minulle hengen ja terveyden turvaaminen? Vai kuuluko vasta sitten, jos menen pride-porukkaan? Onko minulla mitään oikeuksia?

Vierailija
32/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
33/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen tän niin, että koska tosta paidasta puuttuu uuden kanonisoidun sateenkaarilipun 2SBLMTQ+kolmio, niin paidan kantaja on ns. perinteisiä pride-liikkeen arvoja kannattava perinteisesti määritelty homoseksuaali. Veitsenheiluttaja taas on ped*filian, nahkafetissien katukuvassa esittelyn ja naispenisten normalisointiin keskittyvä nykyinen pride-liike, jota edustamaan on valittu uuden määritelmän mukainen lesbo.

Eli kuva on ihan spot on nykytilanteesta, ja oikea vastaus on a.

Vierailija
34/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick Tiaista puukotettiin pride-tilaisuudessa Virossa. Tekijä huusi Jumalan vihaavan homoja. Luin uutisen Turun Sanomista mutta se on maksumuurin takana, siispä toinen linkki.

https://www.qx.fi/yhteiskunta/pride/255265/suomalaismies-pahoinpideltii…

Vierailija
35/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville 5v.

Vierailija
36/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tuherrukset on valovuosien päässä Kari Suomalaisen piirroksista.

Vierailija
37/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen tän niin, että koska tosta paidasta puuttuu uuden kanonisoidun sateenkaarilipun 2SBLMTQ+kolmio, niin paidan kantaja on ns. perinteisiä pride-liikkeen arvoja kannattava perinteisesti määritelty homoseksuaali. Veitsenheiluttaja taas on ped*filian, nahkafetissien katukuvassa esittelyn ja naispenisten normalisointiin keskittyvä nykyinen pride-liike, jota edustamaan on valittu uuden määritelmän mukainen lesbo.

Monet perinteiset seksuaalivähemmistöjen edustajat ovat irtisanoutuneet kirjainyhdistelmän toiminnasta.

Vierailija
38/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka eivät ole perillä saagan viimeisimmistä käänteistä, niin oikeat lesbot ovat siis nykyään mieheltä näyttäviä miehiä, jotka ovat kiinnostuneita naisista eivätkä halua mitään hormoni- tai kirurgisia hoitoja.

Vierailija
39/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on pointti?

Evankelis luterilaisessa kirkossa ja kristillisissä kodeissa.

Siinä tapauksessa nämä henkilöt voisivat tutustua paremmin Raamattuun. Raamatun mukaan kaikki ovat syntisiä. Ihan kaikki ihmiset, tasapuolisesti. Jos sortaa jotein erilaisuuden vuoksi, on fariseus ja fariseukset ovat ovat sisältä täynnä kuolleiden luita, vaikka ulkokuori on kalkittu valkoiseksi.

Jeesus aterioi ja seurusteli nimenomaan syntisten kanssa. Fariseukset olivat mielestään niin hyviä ihmisiä, etteivät he Jeesusta tarvinneet.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Tämä koskee jokaista ihmistä tasapuolisesti.

Vierailija
40/63 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla nykyinen pride-liike keskittyy pedofiliaan, naispeniksiin tai nahkafetisseihin?

Pride-liike vaatii yhdenvertaisuutta, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi