Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni ystävyys poikki.

Vierailija
07.12.2006 |

Mulla oli kuukausi takaperin kaverin viisi (5) lasta hoidossa koko viikonlopun. Ei siinä mitään, mutta kaksi lapsista oli turrutettu särkylääkkeillä. Toi siis kaksi sairasta lasta huutamaan ympärivuorokautista huutoa. Vanhin lapsista sanoi, että ne on ollut pari päivää sairaana. Mitään ruokia eivät tuoneet, vaikka lapsilla erityisruokavalio ei edes vauvalle äidinmaidonvastiketta. Jouduin itse hakemaan kaupasta.

Mulla oli tänään omat kaksi lasta tunnin ajan samalla kaverilla hoidossa, että sain käydä lääkärissä. Kun kävin hakemassa lapseni, niin kysyi pokkana, enkö aio maksaa hoidosta. Mä rupesin nauramaan, että tosi hyvän heitit. Kaveri katsoi suu auki ja sanoi, että kyllä ainakin 40 euroa pitää maksaa. Mä haistatin v...t ja häivyin.

Hän tuo viisi lasta viikonlopuksi täysihoitoon ja mun pitäisi maksaa hänelle tunnista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tapaus kyllä. Onko muuten ollut vittumainen yleensä, vai mikäköhän?

Vierailija
2/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehtaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tämä " ystävä" tuumasi? Kerroitko että taitaa olla itse vielä jonkin verran velkaa edellisestä kerrasta =D

Vierailija
4/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jos sun mielestä kahden lapsen hoito kaksi tuntia on 40 e, niin mitäs sun 5 lapsen hoito 48 tuntia tekeekään... ootas kun räknään...lainaapa paperia ja kynä, että menee varmasti oikein...

Joo, sun pitää siinä tapauksessa maksaa mulle 2400 euroa! Voit maksaa vähitellen, mutta viimeistään ennen joulua!"

Hyvä, että annoit moiselle kenkää. Kuinka joku KEHTAA?!

Vierailija
5/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä perjantai-sunnuntai-väliltä 4000 euroa +ilta-yö-lauantai-ja sunnuntailisät. Ilmoitin että tuollainen 5000 euroa kuulostaa sopivalta, mutta voi toki vähentää vapaasti sen 40 euroa siitä.

Vierailija
6/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi vaan tekstiviestillä tilinumeron.

Vierailija
7/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap:llä onkaan mielikuvitusta!

Vierailija
8/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ollu hiukan muunneltuna täällä palstalla aikaisemminkin!

ap, hyvä yritys!

Vierailija
9/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörinyt täällä vasta vähän aikaa. Jos juttu on ollut täällä ennenkin, niin miksi joku vedättää toisia ja laittaa uudestaan?

Vierailija
10/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on juurikin samanlainen! Hänen lapsiaan pitää hoitaa ja niille ostaa kaikki.. Hän tosin ei koskaan ehdi vastavuoroisesti auttamaan! En tosin hälle kyllä lastani luottaiskaan!!

Vierailija
11/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita vielä pökköä pesään hakemalla pankista tilisiirtolapun ja tee hänelle eritelty lasku tuosta viikonlopun täyshoidosta ;) Ja lähetä oikein postissa ja virallisessa kuoressa hänelle ;D

Vierailija
12/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun lapset oli kaverilla hoidossa pari tuntia, heillä oli eväätkin mukana. Kaveri ei ollut syöttänyt lapsiani vaan päättänyt antaa ruoat omilleen, mutta kehtasi pyytää multa 50e. Hänen lapsiaan hoidin joskus koko viikonlpunkin, eikä heillä tod ollut eväitä mukana eikä koskaan tarjottu hoidosta rahaa. En edes ole osannut kuvitella että kaverusten (melkeinpä ystävien) kesken tarvisi maksaa lasten hoidosta.

Mut hei meitä on joka junaan!

Vierailija
13/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli mun lapset oli kaverilla hoidossa pari tuntia, heillä oli eväätkin mukana. Kaveri ei ollut syöttänyt lapsiani vaan päättänyt antaa ruoat omilleen,

Vierailija
14/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin mennä hakemaan eväät pois piruuttani, mutta kaverin lapset mussuttivat niitä jo...

Vierailija
15/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päätin mennä hakemaan eväät pois piruuttani, mutta kaverin lapset mussuttivat niitä jo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi