Tori.fi ja tuotteen kunto erinomainen?
Ostin torilta postituksella takin + housut, minkä kunto oli luokiteltu erinomaiseksi. Mutta omasta mielestäni takin oikea kunto olisi hyvä ja housujen tyydyttävät, jotwn omasta mielestäni maksoin ylihintaa.. ja talvella taas ostin lapselle sukset, missä kunnoksi ilmoitettu erinomainen, vaikka pohjassa oli jo paljon kulumia, joten kunto olisi oikeasti ollut tyydyttävä ja ihan max hyvä. Joten kysynkin mitä teidän mielestä tarkoittaa kun kunto luokiteltu erinomaiseksi? Itse olen paljon myynyt vaatetta ja tavaraa ja aika harvoin käytän erinomaista, koska oma mielikuva siitä on että silloin tuote käytännössä melkein uudenveroinen. Eli esim. Vaatetta käytetty vaan muutaman kerran. Olen vain jossain juhlavaatteissa /kengissä käyttänyt erinomaista, jos käytetty esim. yhden kerran. Ilmeisesti ihmisillä on eri käsitys tuosta.... tai ainahan tuote menee paremmin kaupaksi jos tuotteen kunnon arvioi yläkanttiin. Mutta tulee väkisin vähän huijattu olo.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oma standardinsa, mikä voi poiketa omasta paljonkin.
Kyllähän se näin on.. Mutta jos nämä ko. myyjät olisivat ostajan asemassa, niin olisivatkohan yhtä avarakatseisia? Ostaisivat iloisina nukkaisia vaatteita ja rikkinäisiä kenkiä, ja olisivat sitä mieltä, että onpas erinomaisessa kunnossa?
Samoja ongelmia niin monesti kokenut Tori-kauppojen kanssa. Olen ostanut pienelle lapselleni melkein kaikki vaatteet Torista käytettyinä, mutta yli puolet ovat niin huonokuntoisia, että itse en kehtaa laittaa enää edes ilmaiseksi kierrätykseen. Miten ihmiset kehtaa? Kunto on aina "hyvä", vaikka vaate on aivan loppuunkäytetty ja kunto on selkeästi "tyydyttävä". Just se, että kaikki on melkein pakko ostaa postin välityksellä, ja ei voi etukäteen nähdä, että millainen se kunto on; ja sitten ihmiset huijaa aika rennosti. Saavat ylihintaa vaatteista. 😠