Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikamoista lämpöä, kuumuutta, luvattu lähipäiville..

Vierailija
13.06.2023 |

+30 ja +31 hohti punaisena sääkartoilla.

En tiedä väsynkö ikinä huoahtamaan helpotuksesta ja onnesta, kun on tuo viimekeväänä, ennen viimekesän 43 hellepäivän alkamista, hankittu ilmalämpöpumppu antamassa armollista viileyttään, tasainen +21 ja hyvä olla ja nukkua, se fiilis, kun avaa kotioven hellepätsisäässä oltuaan ja vastassa onkin viileyttä😍
En varmaan väsy siihen, koska niin monta kesää tuli kärvisteltyä ennen sitä niin, että ulkona kuumaa ja kotona sisällä kuumaa, seisovaa, tukalaa, ahdistavaa, nihkeää, paha ja vaikea olla jne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota nyt kovin kuumaksi voi vielä sanoa. Normaaleja kesälämpöjä. Jossakin keskieuroopassa koleahko keli tällanen.

Vierailija
22/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannukseksi jäähtyy sopivasti!

Toivotaan näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota nyt kovin kuumaksi voi vielä sanoa. Normaaleja kesälämpöjä. Jossakin keskieuroopassa koleahko keli tällanen.

Emme ole Keski-Euroopassa.

Vierailija
24/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te vätykset kestä edes Suomen kesää ilman, että ilmastonmuutosta on kiihdytettävä jollain teknisellä laitteella, jota ilman pärjäisitte hyvin?

Vituttaahan se, kun ei itsellä ole helpotusta tuovaan laitteeseen mahdollisuutta eikö varaa.

Maksoin 20 euroa tuulettimesta, jota ei tarvitse edes pitää päällä :D En tekisi mitään ilpillä tai vastaavilla. Tuuletin hurisee jos tulee oikein kuuma. Nyt ei vielä ole.

Vierailija
25/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aloittajalle huono talo kun noin kuumaksi menee. Minulla on vanha omakotitalo joka pysyy helteillä kun mukavan viileänä. Ei tarvitse tuhlata rahoja ilpiin. Talvellakaan sitä ei tarvitse ennemmin laitan hieman puita pesään, paljon miellyttävämpi lämpö sillä tavoin.

Mutta AP onkin typerä, vajaa Provo. Kuinka tylsä ja tyhjä elämä pitää olla, että viitsii kirjoitella tällaisia aloituksia?

Kyllä, minulla on tylsää, olen bussissa.

Vierailija
26/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän viime kesänä ollut kuin ehkä 3 lämmintä päivää

Mitä selität, hellepäiviä eli väh +25 sateisia oli yhtä.43pv.

Ja useita viikkoja putkeen.

Vierailija
27/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te vätykset kestä edes Suomen kesää ilman, että ilmastonmuutosta on kiihdytettävä jollain teknisellä laitteella, jota ilman pärjäisitte hyvin?

ootellaan että tulee se 40 eikä sadetta. Viljat kuivuu, metsät palaa. Mut siihen asti on ollut mukavaa.  

Vierailija
28/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 astetta ulkona,ei tarvi kärvistellä.

Vierailija
29/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, mä nautin! Olen jo ollut 2h pihalla:)

Jatkan...

hirveä pettymys - vain 20 astetta ja viileä tuuli:(

Vierailija
30/31 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, mä nautin! Olen jo ollut 2h pihalla:)

Eikai se aurinko vielä seitsemältä aamulla porota?

Aurinko alkoi paistamaan jo klo 04 kun olin hereillä. 7 aikaan paistaa jo korkealla ja talomme päätyterassille. 

No, ei tullut kuumaa silti.

Vierailija
31/31 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannukseksi jäähtyy sopivasti!

Onneksi ei jäähdy, eikä sada juuri tippaakaan! Ainakaan täällä Nokian Tottijärvellä. Minua ainakin ärsyttää nurmikoiden käärijänvihreä sävy. On hyvät tsäänssit siihen että ne kellastuvat kauniisti juhannukseen mennessä, ja siitepölyäkin on pilvin pimein ja muutenkin ilma on ihanan kuivaa ja pölypitoista! 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän