Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ne usalaiset oikein tarvitsee vessassa 2 lavuaaria????

Vierailija
12.06.2023 |

Aina samaa kitinää joka ohjelmassa jossa amerikkalaiset etsii uutta kotia tms, "Vessassa/kylppärissä on vain yksi lavuaari, yhyyyy, ei kelpaa ".
Kyllä näköjään ihminen on täysin oman kulttuurinsa tuote, ei suomalainen edes keksi mitä tekisi kahdella altaalla. Heittääkö ne siihen toiseen koipensa kun pesevät hampaitaan vai onko se joku tekarienvalkaisuallas vai pestäänkö toinen käsi toisessa ja toinen toisessa lavuaarissa?

MIKSI, OI MIKSI?!!!!!!! 😫

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lasten kanssa olisi ihan kätevä, saisi hampaiden pesun tehtyä nopeammin, kun molemmat lapset mahtuisi yhtäaikaa pesemään. 

Siis miten muka yksi lavuaari estäisi samanaikaisen hampaiden pesun? Kyllähän siihen nyt mahtuu vaikka kaksi aikuistakin saman lavuaarin ääreen pesemään, eihän sitä lavuaaria varsinaisesti tarvita kuin pesun alussa ja lopussa.

Vierailija
82/90 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi tarvitaan monta olohuonetta??

joo sali ja olohuone ovat hyvä keittiö erikseen erillisellä vierasruokasalilla. Arkikäyttö keittiössä. Keittiössä on hyvä olla kaksi lavuaria tai allasta ja ehkä kuitenkin ne kaksi kamaria ja kylpyhuonetta. Vessa vielä erikseen. eli kolme vessaa jos asuu pariskuntana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää kuivatuoletti tuolla pihan perällä.

Vierailija
84/90 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se double sink on niille joku statussymboli.

Vierailija
85/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nsuomessa prändi kirjoitti:

koskaan ei ole ollut ohjelmaa amerikan home taloista NIITÄ ON VARMAAN PALJON. englannissa homeeton on poikkeus

Niin, mutta kummasti ne menee kaupaksi. Maalia vaan homeen päälle. Suomessa tulisi hurja lasku perässä.

Vierailija
86/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tärkeintä on, että saadaan VIERAILLE hieno makkari näköalalla ja oma kylpyhuone.

Ja sitten ne vieraat ei kuitenkaan koskaan jää yöksi tai jos jää, niin kerran kymmenessä vuodessa 

Lapsellista 

Vierailija
87/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi venäläiset tarvii ukrainalaisten wc-pyttyjä?

No siksi kun se teknologian edelläkävijä ei osaa itse valmistaa sellaista hitechia.

Vierailija
88/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä ollut kätevä. Meillä Usassa on ollut useamman vuoden käytössä, ja tosiaan kiva, kun saa omat hammasharjat ym siihen virittää, samoin kumpikin oman kosmetiikkansa asetella miten haluaa. Pysyy siistinä ja järjestyksessä. Ja lapsilla omat vessat ja vierasvessa eri, joten kukaan muu ei koskaan käytä minun lavuaariani. Minä tykkään.

Miksi ne kamat pitää siihen lavuaarille asetella? Meillä on lavuaarin reunalla nestesaippua ja käsidesi, kaikki muut kamat on kylppärin kaapissa ja vetolaatikoissa.

Vierailija
89/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kaksi ihmistä tehdä aamupesut samaan aikaan. Toki kaksi kylpyhuonetta ajaa saman asian. 

Meilläkin on välillä kaksi ihmistä samaan aikaan hammapesulla ja toinen antaa tilaa altaan äärestä, jos toinen haluaa huuhdella suunsa. Ja meillä on sentään pikkuvessa altaalla ja toinen kylppärikin, mutta silti kaikki käyttää tätä yhtä kylppäriä. Hyvin onnituu neljältä vuorottelu pesujen kanssa.

Vierailija
90/90 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun USAssa. Meillä on neljä kylpyhuonetta ja tässä meidän makuuhuoneen yhteydessä olevassa master bathroomissa on kaksi lavuaaria. Se on mun mielestä ihan kätevää että mulle ja miehelle on oma puoli siinä kylppärissä. Lavuaaria, laatikot ja kaapit. Se kylppäri on suurempi kuin keskiverto suomalainen makuuhuone, joten kaksi lavuaaria yms. mahtuu hyvin. Amerikkalaiset asunnot on suunniteltu ihan eri tavalla kuin suomalaiset. Täällä ei ole mitään tehoneliöitä. 

Mun Suomeen opiskelemaan muuttanut lapseni naureskeli ekan kerran muuton jälkeen kotona käydessään, että koko sen asunto mahtuisi meidän makuuhuoneeseen ja kylppäriin. Lapsi asuu Suomessa 50 neliön kaksiossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi