Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ne usalaiset oikein tarvitsee vessassa 2 lavuaaria????

Vierailija
12.06.2023 |

Aina samaa kitinää joka ohjelmassa jossa amerikkalaiset etsii uutta kotia tms, "Vessassa/kylppärissä on vain yksi lavuaari, yhyyyy, ei kelpaa ".
Kyllä näköjään ihminen on täysin oman kulttuurinsa tuote, ei suomalainen edes keksi mitä tekisi kahdella altaalla. Heittääkö ne siihen toiseen koipensa kun pesevät hampaitaan vai onko se joku tekarienvalkaisuallas vai pestäänkö toinen käsi toisessa ja toinen toisessa lavuaarissa?

MIKSI, OI MIKSI?!!!!!!! 😫

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on niin seurallisia, että pariskunnat menee aina aamuisin yhdessä pisulle ja pesulle.

Nehän nukkuukin eri kerroksissa, etteivät vaan näe todellisuutta toisistaan. Tapaavat aamiaispöydässä täydessä tällingissä. Heillä onkin enemmän talousliittoja kuin rakkausliittoja.

Vierailija
22/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusevat toiseen kun eivät osaa käyttää bideetä.

Sinäkö kuset bideeseen? Miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekaan tulee tietysti kylmä vesi ja tokaan kuuma vesi. Usalaiset on niin rikkaita ja vaativia, että niillä pitää olla kotona molemmat. Niille ei riitä kaupasta ostettu kuuma vesi.

Vierailija
24/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

His and hers. Etkö ole nähnyt, kuinka amerikkalaisissa leffoissa pariskunnat on yhtä aikaa pesulla?

Vierailija
25/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kerron kolmenkymmenen vuoden kokemuksella. Koska molemmat vanhemmat usein menee aamulla toihin samoihin aikoihin niin on helpompaa kun ei tarvi jonottaa hampaidenpesuun tai naaman/tukan fiksaamiseen koska saman pesupoydan aaressa mahtuu 2 ihmista tekeen aamutoimet yhta aikaa. Sama illalla, voi tehda iltatoimet yhdessa. 

Kaikki tuo tietysti onnistuu vuorotellen vaikka olisi vain yksi lavuaari mutta kun kokemusta on seka yhdesta etta kahdesta niin kaksi saastaa aikaa ja hermoja. Kun ei sinne pikkuvessaankaan (powder room) taas halua valtamatta siirtaa niita omia hammasharjojaan ja purnukoitaan joka aamu ja ilta jos siippa sattuu olemaan samaan aikaan hammaspesulla. Ja tama kaikki potenssiin kaksi jos on lapsi/lapsia.

Joko voitte nukkua yonne rauhassa?

Vierailija
26/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne on niin seurallisia, että pariskunnat menee aina aamuisin yhdessä pisulle ja pesulle.

Ydewsä aamupaskalle. Hienoa!

Vierailija
27/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjavalta hampaitaan ja keskustelevat välillä suu vaahdossa kuten elokuvissa.

Vierailija
28/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit niin häveliäitä, voivatko muka aamukuset lorotella siinä samalla kun toinen pesee hampaita?

En ole koskaan ymmärtäny näitä pariskuntia jotka yhdessä pesevät hampaansa, yökylässäkin

Ei ne lavuaarit ole samassa tilassa kuin pönttö. Mutta en kyllä haluaisi hampaitakaan pestä miehen kanssa vierekkäin.

No kyllä on, älä höpise.

Vierailija
29/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjavalta hampaitaan ja keskustelevat välillä suu vaahdossa kuten elokuvissa.

Harjaavat yhdessä hampaitaan*

Vierailija
30/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kävisi, eipä tarvitsisi enää siivota lavuaarista miehen partakarvoja.

Vierailija
31/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu- tai iltatoimienhan samanainaisuuden tuollainen tupla-allas mahdollistaa. Mietin vain, kuinka mielekästä se siltinkään on langata hampaita toisen trimmatessa nenäkarvojaan siinä ihan vieressä.

Mä hermostun aina, jos puoliso illalla tulee vessaan hammaspesulle samaan aikaan kanssani. Vaikka meillä on vain yksi allas ja vessa suunnilleen neliön kokoinen koppi, ei se tilan ahtaus siinä ole häiritsevä tekijä. Ärsyyntymistä aiheuttaa se, että kyllä mä pytyllä käyn aina iltatoimien yhteydessä enkä sitä suinkaan tee puolisoni tehdessä kasvonhoitorutiinejaan vieressä. Eli odottamista on joka tapauksessa, oli tupla-altaat tai ei. Ehkä jenkit hoitavat tarpeensa vapautuneemmin ja toisten läsnäolo herkkään hetkeen on ilmeisimmin jopa toivottavaa?

Vierailija
32/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, kerron kolmenkymmenen vuoden kokemuksella. Koska molemmat vanhemmat usein menee aamulla toihin samoihin aikoihin niin on helpompaa kun ei tarvi jonottaa hampaidenpesuun tai naaman/tukan fiksaamiseen koska saman pesupoydan aaressa mahtuu 2 ihmista tekeen aamutoimet yhta aikaa. Sama illalla, voi tehda iltatoimet yhdessa. 

Kaikki tuo tietysti onnistuu vuorotellen vaikka olisi vain yksi lavuaari mutta kun kokemusta on seka yhdesta etta kahdesta niin kaksi saastaa aikaa ja hermoja. Kun ei sinne pikkuvessaankaan (powder room) taas halua valtamatta siirtaa niita omia hammasharjojaan ja purnukoitaan joka aamu ja ilta jos siippa sattuu olemaan samaan aikaan hammaspesulla. Ja tama kaikki potenssiin kaksi jos on lapsi/lapsia.

Joko voitte nukkua yonne rauhassa?

Miten kauan siellä vessassa oikein kupeksitte? Meillä minä laitan kahvit aamulla tippumaan, sillä aikaa mies ehtii tehdä aamutoimet. Sitten vahdinvaihto. Kukaan ei joudu odottamaan vaikka on vain yksi vessa ja lavuaari. Illalla saatan pestä hampaat jo ennen kymmentä ja valvoa sen jälkeen vielä tunnin, eikä miehen ole mikään pakko rynnätä juuri sillä samalla kellonlyömällä jonottamaan.

Vierailija
33/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn miksi jokaista makuuhuonetta kohden pitää olla kylppäri ?

Vierailija
34/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lasten kanssa olisi ihan kätevä, saisi hampaiden pesun tehtyä nopeammin, kun molemmat lapset mahtuisi yhtäaikaa pesemään. 

Meillä on (täällä Suomessa) neljä kylppäriä ja yksi vain WC, meillä vanhemmilla on oma, ja teineillä ((poika ja tyttö) huoneitten yhtyessä omat, yksi on sitten vieraita varten, vierashuone löytyy ja työhuone, jossa myös voi yöpyä. Kaksoissalama on miehen ja mun kylppärissä, mutta eipä tule kyllä yhtäaikaa hampaita peseskellä.

Vierailija
35/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suomalaisessa kylppärissä tarvitaan kaksi suihkua? 

Vierailija
36/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit niin häveliäitä, voivatko muka aamukuset lorotella siinä samalla kun toinen pesee hampaita?

En ole koskaan ymmärtäny näitä pariskuntia jotka yhdessä pesevät hampaansa, yökylässäkin

Ei ne lavuaarit ole samassa tilassa kuin pönttö. Mutta en kyllä haluaisi hampaitakaan pestä miehen kanssa vierekkäin.

No kyllä on, älä höpise.

Ai sinä olitkin joku köyhä. Enpä ole itse sellaisia nähnyt.

Vierailija
37/90 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Minä en ukkoni kanssa mene pesemään samaan aikaan hampaita. Käyvätkö ihmiset Usa: ssa paskallakin samaan aikaan? Miksi kaikki täytyy olla niin suureellista, että jokaiselle perheenjäsenelle täytyy olla oma kylpyhuone? Vaatehuoneet kaikille? Vierashuone ja vieraille oma wc? Meidän 4 henkinen perhe mahtuu hyvin pesemään hampaansa yhdessä kylppärissä ja tekemään tarpeensa yhdessä wc: ssä.

Vierailija
38/90 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä ne hoitopurnukat levitetään siihen altaan ympärille. Miksei tehdä mitään kaappia, jonne tavarat saa piiloon?

Vierailija
39/90 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Minä en ukkoni kanssa mene pesemään samaan aikaan hampaita. Käyvätkö ihmiset Usa: ssa paskallakin samaan aikaan? Miksi kaikki täytyy olla niin suureellista, että jokaiselle perheenjäsenelle täytyy olla oma kylpyhuone? Vaatehuoneet kaikille? Vierashuone ja vieraille oma wc? Meidän 4 henkinen perhe mahtuu hyvin pesemään hampaansa yhdessä kylppärissä ja tekemään tarpeensa yhdessä wc: ssä.

Toisen vessan tarpeellisuuden huomaa viimeistään siinä vaiheessa, kun koko perheellä on vatsatauti. Meillä kävi noin ja vieläkin puistattaa, miten hankalaa se oli.

Vierailija
40/90 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne tarvitsee 3-4 kylpyhuonetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi