Minkä tv-sarjan olet nähnyt kokonaan? Peukutusketju
Siis niin, että olet katsonut jokaisen jakson.
Yläpeukku = Minäkin olen nähnyt tämän sarjan kokonaan. Alapeukku = Minä olen kyllä katsonut tätä sarjaa, mutta en kokonaan. Niiden, jotka eivät ole nähneet yhtäkään jaksoa, ei tarvitse peukuttaa.
Kommentit (581)
Eihän sitä voi olla varma onko mitään sarjaa nähnyt kokonaan, kun yleen ei voi luottaa, että ovat kaikki jaksot hankkineet. Eräänkin sarjan näyttämisen jättivät kesken tosi jännittävään kohtaan aikoinaan eikä mitään tarkoitustakaan hankkia loppujaksoja näytettäväksi.
Eihän sitä voi olla varma onko mitään sarjaa nähnyt kokonaan, kun yleen ei voi luottaa, että ovat kaikki jaksot hankkineet. Eräänkin sarjan näyttämisen jättivät kesken tosi jännittävään kohtaan aikoinaan eikä mitään tarkoitustakaan hankkia loppujaksoja näytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan katso yleä.
Foylen sota. Todella hyvin tehty sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan katso yleä.
YLE:lle ei ole mainoksia ja YLE Areenasta voi katsoa kerralla kokonaisia esityskausia mm. brittiläisistä rikossarjoista. Monet tiiviit mini-sarjat toimivat hyvin kun yksi kausi käsittää esimerkiksi 8 jaksoa missä ajassa ehtii tapahtuu yhtä suin toista niille päähenkilöille.
Mennyt maailma
(Se, jossa oli Jeremy Irons ja Anthony Andrews)
Itse katsoin sen 4 kertaa aikoinaan. Joka osan.
Downton Abbey