Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki matalien hcg-arvojen vuoksi

07.12.2006 |

Hei,

minulle tehtiin Pas jossa siirrettiin kaksi alkiota. Raskaustesti oli positiivinen jo pp10 ja veritestissä pp11 arvo oli 75,3. Tänään kävin uudessa veritestissä eli pp15 ja arvo oli 140,4.

Klinikalta ei oikein oteta kantaa noihin amtaliin arvoihin, vaan sanottiin vain, että jos arvo on yli 50 niin lääkkeitä ei saa lopettaa ja ultrassa vasta nähdään mikä on tilanne. On kauheaa kun itse vaistoaa että nuo arvot eivät ole ihan kohdallaan näihin päiviin nähden. Ja eka ultrahan voidaan tehdä vasta joskus rv 6-7 aikaan. Ja nyt on vasta rv 4+3.

Olen täällä palstallakin saanut lukea matalista arvoista ja silti hyvin päätyneistä, mutta eikö tuo tuplaantuminen olisi hirmu tärkeää tässä vaiheessa? Pitääkö arvon tuplaantua joka päivä vai joka toinen päivä?

Olen kokenut hoidoissa yhden tuulimunaraskauden ja silloinkin arvot nousi, mutta hitaasti. Lieneeköhän tämäkin tuulimunaraskaus?

Kertokaa ystävät jotain asiasta, jos tiedätte.

Kerttuli2

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli klinikalta ei otettu kantaa MATALIIN arvoihin...

Vierailija
2/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikoin itsekin aikanani matalien hcg-arvojen kanssa ja tuossa se tulos nyt juoksee tonttulakki päässä ;)

Arvojen pitäisi muistaakseni tuplaantua joka toinen päivä.

Omat arvoni olivat (IVF-tuoresiirto)

pp13 102

pp15 250

pp21 2264

Hurjasti onnea matkaan ja peukutuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pp14 hcg-arvo 83 ja pp18 se oli 500. Rv7+1 ultrassa todettiin, että alkio on kiinnittynyt oikeaan paikkaan, vastasi viikkoja ja sydän sykki.

Silloin pp14 googlailin tuota hcg:tä ja muistaakseni jossakin luki, että arvo tuplaantuu joka 30. tunti, eli 1½ vuorokautta menisi tuplaantumisessa.

Nyt mulla on rv11+2, viikon päästä on np-ultra.

Kovasti onnea plussasta ja kaikkea hyvää!!

Vierailija
4/5 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistäsi. Eli näinkin sitten voi käydä. Alkoiko sinun raskautesi hoidoilla vai " luomusti" ?

Milloin olit ekassa ultrassa?

Tiedoista kiitollinen,

Kertutli

Vierailija
5/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ivf tuoresiirrosta pp14 veritestissä hcg 106. Nyt mennään rv 13+4, maanantaina oli np-ultrassa kaikki hyvin.

Eli nuo sinun luvuthan vaikuttaisi olevan aika samaa luokkaa.

Edellisessä plussassa oli pp13 hcg 407, mutta kesken meni rv 12 aikoihin.

Pidetään peukkuja ja onnea matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi