Onko leuattomilla miehillä mitään saumaa naisten kanssa?
Kommentit (34)
Eli perit leuattomuuden äidiltäsi, joka peri sen äidiltään, joka peri sen äidiltään jne?
https://i2-prod.ok.co.uk/incoming/article29530342.ece/ALTERNATES/s615b/…
Laatikkoleuan saa onneksi rahalla 😊
Kari Ketonen kyllä kelpaisi mulle. Ei kovin mittava leukainen mutta niin karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Kari Ketonen kyllä kelpaisi mulle. Ei kovin mittava leukainen mutta niin karismaattinen.
Ei todellakaan ole leuaton. Nykyisin suurin syy ns leuattomuuteen (ei toki kaikilla) on tolkuton ylipaino. Ollaan yksinkertaisesti syöty kaikki kurvit suoriksi, samaksi massaksi alahuulesta nivustaipeeseen. Kasvot ovat silkkaa taikinaa ilman piirteitä.
Kannattaa välttää treffeillä liemiruokia.
Jos oikeasti ylivoinaisesti häiritsee itsetuntoasi, niin säästä 5000€ ja mene leuansiirtoleikkaukseen. Itse ollut tyytyväinen tulokseen. Tai halvemmalla täyteainetta leukaan, mutta sitä en suosittele
Minäkin kävin leuansiirtoleikkauksessa ja nyt naisia riittää!
Missä menetit leukasi? Jossain Anni Polven omaelämänkerrassa hän kertoi miten oli hoitanut sodassa haavoittuneita. Jollakin oli silpoutunut alaleuka kokonaan pois ja kieli roikkui siinä ulkona. Hän sitoi sen kaulahuivilla sitten kitalakeen. Mies kuitenkin kuoli. Tuli vaan mieleen. Ap:llä kuitenkin siinä mielessä parempi tilanne jos on vielä hengissä. Vielä kun lopettaisin tuon tyhjästä marisemisen.
Ainahan voi kasvattaa parran peittämään leuattomuuden.
Parta on helppo ja halpa keino korjata asia ulkonäöllisesti. En usko että kaikille naisille se on muutenkaan kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
https://i2-prod.ok.co.uk/incoming/article29530342.ece/ALTERNATES/s615b/…
Laatikkoleuan saa onneksi rahalla 😊
Itsetuntoa vaan ei. Tuokin mies oli ihan hyvän näköinen myös ennen kuvassa. Jos ei tuolla naamalla saa seuraa niin vika on jutuissa.
Joo voi löytyä nainen. Mutta lapselle ei kannata periyttää sitä ja lisätä ihmisten kärsimystä.
Puolisoni on tällainen "leuaton". Ei ole minua haitannut koskaan. Ja oli muuten myös ihan PA kun tapasimme. Häntä itseään se jonkun verran häiritsee, ja pitää nykyään partaa joka muotoiltu korjaamaan tätä.
On meitä vähemmänkin pinnallisia naisia olemassa, joille leuan tai lompakon koko ei ole kynnyskysymys.