Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies haluaa olla selvinpäin juhannuksena

Tapailunainen
11.06.2023 |

Ajattelin että olis juhlat tai jotain ja mentäis vaikka leirintäalueen terassille kuuntelee live musiikkia koska siellä on. Mutta tapailumies aikoo veneillä ja kalastaa ja olla kotona selvinpäin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kans oo ikinä ymmärtäny, miks sitä pitää perustella jos ei ota? Pitäskö sitäkin perustella jos ei rööki nappaa?

Se on jokaisen henk. koht. päätös miten haluaa elää missäkin tilanteessa, ei se muille kuulu eikä sitä tarvi perustella.

Ja itte join eilen olutta, grillasin makkaraa ja saunoin oikein olan takaa, mutta ei kuulu mulle mitenkä muut elää.

Selvinpäin on elämä kans erittäin jees, joskus itte tykkään ottaakki, mutta mitä se mulle mitää kuuluu mitä joku muu teköö!

Vierailija
22/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans oo ikinä ymmärtäny, miks sitä pitää perustella jos ei ota? Pitäskö sitäkin perustella jos ei rööki nappaa?

Se on jokaisen henk. koht. päätös miten haluaa elää missäkin tilanteessa, ei se muille kuulu eikä sitä tarvi perustella.

Ja itte join eilen olutta, grillasin makkaraa ja saunoin oikein olan takaa, mutta ei kuulu mulle mitenkä muut elää.

Selvinpäin on elämä kans erittäin jees, joskus itte tykkään ottaakki, mutta mitä se mulle mitää kuuluu mitä joku muu teköö!

Tekstistäsi päättelen että olet käynyt elämäm koulun.

Vierailija
24/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terdelläkin voi hyvin ottaa jonkun moctailin, ja juhlia voi aina selvinkin päin. Sääli jos sinulle juhlintaan kuuluu alkoholi noin isosti.

Mocktailin :D sä oot vissiin aika ankea myös.

Vierailija
25/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista trolll ap vitundeeros!

Vierailija
26/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei juo on alkoholisti, jos juo on alkoholisti?

Näkisin että nyt sä oot asian ytimessä pidä tosta kiinni. 

Vierailija
27/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teillä on joku epämääräinen tapailusuhde. Menkää omia menojanne ja etsikää toki itsellenne sopivampaa seuraa.

Vierailija
28/28 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f402522-18ac-4e54-bdfe-322e1e262d51…

Pakit tulee jos ei juopottele.

Hieno nainen tapaili minua melkein kahden vuoden ajan, ennen kuin lopetti tapailun. Oli varmaan muitakin syitä, mutta mun dokaamiseni oli yksi, iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme