Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään katsoa somesta typerien ja ilkeiden ihmisten kuvia ja juttuja

Vierailija
11.06.2023 |

Kun katson somesta juttuja, joiden julkaisija on jotenkin ilkeä, pahantahtoinen, omahyväinen tai pelkästään typerä, myönnän tuntevani jotain tietynlaista miellyttävää tunnetta. Erityisesti näin käy silloin, kun ihminen vaikuttaa jollain tavalla persoonallisuushäiriöiseltä eli esim. narsistiselta, machiavellistiselta tai psykopaattiselta. Tykkään tutkia näiden ihmisten kuvia ja erityistä nautintoa saan siitä kun he joutuvat ns. tilille tekemisistään.

Tämä liittyy varmastikin ihmislajin pyrkimykseen erottaa porukasta ns. ryhmälle tuhoisat yksilöt. Mutta asiahan ei tietenkään ole aivan yksinkertainen, koska nämä yksilöt saavat aina myös hännystelijöitä hyväuskoisten hölmöjen joukosta. Muilla samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että otsikko on provosoiva, tein sen tarkoituksella.

Vierailija
2/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikutat itse vähän psykopaattiselta ja narsistiselta ja pohjimmiltasi jotenkin kateelliselta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikutat itse vähän psykopaattiselta ja narsistiselta ja pohjimmiltasi jotenkin kateelliselta ihmiseltä.

Mistähän ihmeestä tuon kateuskortin vedit? Ja psykopaatti tai narsisti en todellakaan itse ole. Jokaisella ihmisellä on muuten jonkin verran narsistisia piirteitä vähintään joissakin tilanteissa ilman että kyse on oikeasti narsismista. Tunnen itseni ns. hyväksi ihmiseksi ja nautin siitä, mutta se ei ole narsismia.

Vierailija
4/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä SINUA vaivaa?!

Vierailija
5/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä SINUA vaivaa?!

En sano että näitä typeriä ja ilkeitä ihmisiä olisi mielestäni somessa paljon. Suurin osahan on aivan tavallisia, kivoja ihmisiä. Mutta mätämunien bongaaminen joukosta on jännällä tavalla tyydyttävää ja uskon että se on evoluutiossa kehittynyt piirre.

Vierailija
6/6 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että vain otettu lääke auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi