Mitä te lihavat ja entiset lihavat teette roikkuvan ihon kanssa?
Onko tullut ongelmia siitä? Itse pelkään mennä leikkaukseen ja ei rahaakaan siihen ole. Ilmeisesti ei kovin hyvin onnistu edes.
Kommentit (8)
Ollaan vaan ja hengaillaan. Katsellaan netflixiä ja käydään viikonloppuna brunssilla.
Jos laihduttaa hitaasti ja vain kerran, niin vähemmän tulee roikkoja. Mutta siinähän ne mukana heiluu. Ei tarvise alasti kulkea.
Kääritään se rullalle ja jesarilla kiinni
Mulla ei ole liian pahasti jäänyt ihoa roikkumaan, mutta silti tarpeeksi, että vähän itseä häiritsee. En tee muuta kuin pidän vaatteet päällä ja yritän vaan ajatella, miten paljon paremmalta tuntuu nyt kuin aiemmin.
Laihduin. 65 kg, koosta 56 kokoon 34-36
Minulla on kiinteä ihotyyppi ja pienet roikot oli vatsassa ja rinnoissa. Vaikka en täyttänyt kriteereitä niin sain julkisella rintojen ja vatsan roikkoleikkaukset. Sitten otatin silinkonirinnat ja nyt on kiinteä ja muodokas vartalo. Mikään ei roiku
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiinteä ihotyyppi ja pienet roikot oli vatsassa ja rinnoissa. Vaikka en täyttänyt kriteereitä niin sain julkisella rintojen ja vatsan roikkoleikkaukset. Sitten otatin silinkonirinnat ja nyt on kiinteä ja muodokas vartalo. Mikään ei roiku
Minä en saanut rinnoille leikkausta kun ne ei paina mitään vaikka riippuvat reippaasti. Pituuden puolesta kriteerit täyttyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en saanut rinnoille leikkausta kun ne ei paina mitään vaikka riippuvat reippaasti. Pituuden puolesta kriteerit täyttyy.
Minä sain kun tuli hautomia nahan alle.
Miks alotit uuden samasta asiasta?