Kun kiertelee eri paikoissa ja käy tapahtumissa, sitä huomaa että kyllähän kaikennäköiset ihmiset löytävät kumppanin
Kauniille ja hoikalle tai hyvännäköiselle naiselle ja miehelle se on varmasti helpompaa koska potentiaalisia kumppaneita on enemmän, mutta ihan tavallisia pyöreitä tai vähemmän pyöreitä pulliaisia monet pariskunnat ovat.
Kommentit (28)
Ei. Kaikille se ei ole mahdollista. Suurimmalle osalle nuorista miehistä se on jo epätodennäköistä. Maailma on julma ja kiero.
Olen kierrellyt maailmalla ja huomannut saman.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikille se ei ole mahdollista. Suurimmalle osalle nuorista miehistä se on jo epätodennäköistä. Maailma on julma ja kiero.
Sinulle se oli ja tulee olemaan. Ja vika on sinussa
Saman huomannut. Hämmentävästi lähes melkein minkänäköisellä habituksella tahansa miehet näyttävät olevan parisuhteessa.
Prisma-pariskunnat. Ei tartte sen enempää kierrellä.
Oh dear.
No, hyvä että selvisi sinullekin. Minusta on aika kiusaannuttavaakin ajatella, että jos olet tähän asti ajatellut ihmisen kiinnostavuuden riippuvan hänen ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Hämmentävästi lähes melkein minkänäköisellä habituksella tahansa miehet näyttävät olevan parisuhteessa.
Näinpä.
Aivan törkeän suttaisella, hampaansakin osin menettäneellä ja rumalla miehellä jumalattoman kaunis nainen kaulassa roikkumassa.
Viiskymppisellä lättäperseisellä möhömahalla nuori ja timmi nainen.
Ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö oikein kierrellä tapahtumissa todetakseen tämän 😆
Tulipa vain mieleen. Muistelen tälläkin sivustolla olleen useampia keskusteluja siitä miten ei ole mahiksia löytää kumppania koska naiset haluavat vain lentäjälaatikkoleuan ja miehet instagram-mallin.
Ap
Jaa.. Yleensä ulkonäkö rupsahtaa (ja vähän perästäkin), kun kumppani löytyy - eikä tarvitse enää soidinmenoja riikinkukon tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vain mieleen. Muistelen tälläkin sivustolla olleen useampia keskusteluja siitä miten ei ole mahiksia löytää kumppania koska naiset haluavat vain lentäjälaatikkoleuan ja miehet instagram-mallin.
Ap
Eikös se laatikkoleukakin väljähdy iän myötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Aivan törkeän suttaisella, hampaansakin osin menettäneellä ja rumalla miehellä jumalattoman kaunis nainen kaulassa roikkumassa.
Ja sitä rataa.
Juuri tuo, erosin 40v ja katselin vastaan tulevia pareja, noin nätillä naisella tuollainen losoperse kaljamaha miehenä, mitä tarjonta on 40v pullalle kahden teinin äidille. Jätin ottamatta selvää.
Samalla ehkä huomaa senkin, että nettikuplan ulkopuolella vietetään ihan normaalia elämää. Ihmisiä on kaikennäköisiä ja useimmilla ei ole kovin fanaattisia mielipiteitä mistään.
Aion tänään kokeilla itsekin. Aika jännää.
Niinpä. Aika monet pariutuvat sellaisen kanssa, josta pitävät noin niinkuin ihmisenä. Jonka kanssa on hyvä olla, tehdä asioita yhdessä, jakaa arkea. Jokainen on myös viehättävä jostakin kohdasta. Yhdellä on kauniit silmät, toisella sirot sormet, kolmanteen rakastui ensimmäisestä hymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Ja sitä rataa.Juuri tuo, erosin 40v ja katselin vastaan tulevia pareja, noin nätillä naisella tuollainen losoperse kaljamaha miehenä, mitä tarjonta on 40v pullalle kahden teinin äidille. Jätin ottamatta selvää.
Niinpä. Mä olen nätti, hoikka ja urheilullinen 40v eikä mua lähesty kukaan. Eli jopa suohirviöt vetävät mieluummin tumppuun kotonaan kuin yrittävät mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Ja sitä rataa.Juuri tuo, erosin 40v ja katselin vastaan tulevia pareja, noin nätillä naisella tuollainen losoperse kaljamaha miehenä, mitä tarjonta on 40v pullalle kahden teinin äidille. Jätin ottamatta selvää.
Niinpä. Mä olen nätti, hoikka ja urheilullinen 40v eikä mua lähesty kukaan. Eli jopa suohirviöt vetävät mieluummin tumppuun kotonaan kuin yrittävät mua.
Mulla sama juttu :D Kaukaa joku saattaa ihailla, mutta _kukaan_ yhtään missään ei tee tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.. Yleensä ulkonäkö rupsahtaa (ja vähän perästäkin), kun kumppani löytyy - eikä tarvitse enää soidinmenoja riikinkukon tyyliin.
Jaa, kyllä sitä rupsahtaa kun ikää on 50+.
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi en mene mihinkään tapahtumiin, kun siellä on vain pariskuntia.
Ihan riittää kun käy kaupassa. Paljon kehuttiin ven. naisia ennen mutta kun asuin Kajaanissa, niin ihan tavallisia pullukoita heissäkin oli, myös todella omituisia asuyhdistelmiä kun heitä siellä paljon oli. Ostivat paljon vaatteita Anttilasta ja Maxi-Makasiinista, josta sittemmin tuli Tokmanni, ts. halpiksia.