Mitä antaa tapailunaisoletetulle ensimmäisillä treffeillä?
Onko yksi kukka liian vähäinen? Kokonainen kimppu tuntuu liioitetulta. Muut lahjat tuottavat päänvaivaa. Ei kai voi viedä jotain alusvaatteita esimerkiksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en välittäisi kukista, mutta suklaata olisi ihana saada! Useimmat naiset tykkäävät suklaasta :) ja jos mies tarjoaa illallisen niin arvostaisin paljon.
Minulle liiallista ensitreffeillä. En haluaisi lähteä minnekään illalliselle ja jos syömään ätisin, maksaisin omat syömiseni. Kuppi kahvia on ok.
Minulle taas olisi ensimmäiset ja viimeiset treffit jos miehelle ei olisi päivänselvää että hän hoitaa laskun. Mitään kukkia tai suklaalevyjä en halua. Ne olisi lähinnä kiusallisia.
Jos sillä etupylly, anna kielihoito. Mitä todennäköisemmin sillä kikulee, annat tietysti kauniin poikarakkauden huipentuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin kaunis kukka on huomaavaista, varsinkin vaikka fazerin sinisellä höystettynä! Ihanaa kun jotkut vielä vaivautuu ajattelemaan tällaisia! T: ehkä yksi moukka liikaa jo tavattu!
Ai kamala mä kuolen nauruun kun ajattelen ensimmäiset treffit ja mies tulisi jä löisi minulle Fazerin suklaalevyn käteen🤣🤣 Miten tämä naurattaa mua niin paljon🤣
Ehkä siksi että sulla on kokonainen kaappi täynnä niitä suklaalevyjä jo ja suupielet vieläkin sotkussa kun juuri vedit yhden levyistä naamaasi?
En ole syönyt suklaata sitten lapsuuden joulujen. Vieläkö Budapest konvehteja myydään? Muistan että ne oli olevinaan hyviä.
Ei mitään kukkaa tai muutakaan lahjaa. Ellet sitten tarkoituksella halua saattaa toista nolon epämiellyttävään tilanteeseen? Lahjonta ei toimi. Eka tapaaminen kuitenkin kyseessä.
Jos vaan keskittyisit ja panostaisit siihen tutustumiseen ja viihtymiseen. Jos haluat, että toisetkin treffit tulisivat.
Ehkä siksi että sulla on kokonainen kaappi täynnä niitä suklaalevyjä jo ja suupielet vieläkin sotkussa kun juuri vedit yhden levyistä naamaasi?