Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Noom-laidutusappista

Hitaasti mutta varmasti toiveissa
10.06.2023 |

Käsittääkseni Noom tsemppaa pysyviin muutoksiin syömisessä, liikkumisessa ja tasapainoisessa suhtautumisessa ruokaan. Ei mikään pikakaista laihtumiseen siis.

Onko kokemuksia käytöstä? Tepsikö?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kans

Vierailija
2/3 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt käyttänyt 24 päivää. Paino tippunut 3 kg ja tämä laihdutus toimii minulla niin että tuntuu että jaksan jatkaa vielä pitkänkin aikaa. Aikaisemmin kitukuurit eivät toimineet näin sutjakkaasti. Laitoin tavoitteeksi olla takaisin normipainossani 65 kg toukokuussa 2024.

Laihdutus onnistuu pitkäkestoisesti kun ei laita kaloreita liian matalalle ja välillä saa syödä pienen herkun tai pitää kokonaan vapaapäivän. Yhden vapaapäivän olen pitänyt mutta söin kuitenkin ihan järkevästi ja paino ei noussut. Kalorirajat on joustavat minkä päivässä saa syödä.  Ruoat on jaoteltu 3 ryhmään joista yhtä saa syödä paljon(kasvikset, hedelmät-ei avokado, kaurapuuro ja kahdessa muussa tulee mittari täyteen ja punaiselle jos syö liikaa. Kyllä se kannustaa valitsemaan paremmin. Onnistuneesta päivästä saa noom-kolikon, kuulema pienet palkitsemiset vaikuttaa dopamiiniin ja mielihyvään.

Appi kannustaa askeliin, itselläni polarin mittari laskee askeleet ja ne linkittyy noomiin. Mutta itse polarin älykello kyllä minulla kannustaa paremmin liikkumaan.

Ostin myös maksullisen ruokavalio-ohjeen ja liikuntaohjeen. Vielä en ole perehtynyt, ehkä niistäkin hyötyä on.

Olen tyytyväinen kyllä. Tuo 3 kiloa on hurjan iso määrä minulle kun olen tottunut että ei millään paino putoa. Olen todella onnellinen jokaisesta 100 grammasta minkä tippuu.

Mutta kyllä silti pitää olla valmis näkemään vaivaakin, varsinkin jos ruokavalio on ollut ihan retuperällä. Itse olen tottunut väsäämään ja syömään paljon heviä ja terveellistä ruokaa joten minun ei tarvinnut mitään radikaalia tehdä ruokavalioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksesi jakamisesta! Rohkaisevaa! Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi