Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut silmälaseja netin kautta

Vierailija
07.12.2006 |

sellaisesta firmasta kuin favoptic?? Oli aika halpoja. Mietin vain, että uskaltaako netin kautta tilata, ovatko ihan oikeasti terveellisiä silmille, linssit täysin oikeat sun muuta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin lisää koemuksia,hyviä tai huonoja

Vierailija
2/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielelläni kuulisin lisää kommentteja kyseisetä firmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit pitäsi hankkia, mutta kun hoitovapaalla olen niin en montaa sataa pysty maksamaan...

Elämäni ekat lasit on kysessä, eli sinänsä en tohtisi säästää mutta olen ajatellut, että mieluummin käyn ensin kunnon silmälääkärillä ne vahvuudet määrittämässä kuin maksan optikolle laseista " ilmaa" satoja euroja.

Vierailija
4/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselepa tarjouksia ihan optikkoliikkeistä. Jos tarvitset ihan normaalit kaukolasit, saattavat irrota jopa alle satasella - tietenkään sangat eivät silloin ole merkkitavaraa. Mutta on ainakin tehty ihan sinun silmillesi niin että optikko on sinut nähnyt.

Vierailija
5/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ostaisi netistä. silmät ovat kyllä aika pirun tärkeät kapistukset, johon kyllä kannattaa uhrata muutama ropo.

Vierailija
6/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain kantapään kautta kokea sen, ettei kannata ostaa laseja ilman henkilökohtaista palvelua. Ja tämä siis oma mielipiteeni, jotkut ovat ketjun mukaan onnistuneet saamaan kelpo lasit nettikaupasta. Mutta, miettisin vielä, jos kyseessä ovat vieläpä ensimmäiset lasihankintasi.

T. 9

Vierailija
7/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuten vaan uusilla voimakkuuksilla?

Vierailija
8/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitää optikolle marssia ne ekat pokat hankkimaan. Mallilla ei ole näin kotona ollessa niiiin älyttömästi väliä, vohan sitä itseään ilahduttaa hankkimalla jotkut tyyrit pokat sitten töihin palatessa! :)

Vierailija
9/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtioptikolla ainakin on mallisto josta saa siistit lasit alle satkulla.

Vierailija
10/15 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tarkemmin,mun mies tilas. Se oli se ruotsalainen firma(en muista nimeä) Ihan hyvät lasit oli. Eikä laskua tullut ikinä!!! eli ilmaisetkin vielä ;)

Vierailija
11/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu ihan tyytyväinen ja hinta todella edullinen. Hiukan alle satasen laskun sieltä sain molemmista yhteensä.

Toimituskin tapahtui ripeästi.

Vierailija
12/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva kuulla kommentteja? onko kenelläkään mitään negatiivisia? taidan kyllä tilata sieltä ja kokeilla minkälaisia kehyksiä heillä on.

Vierailija
13/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin, vaikka jossain lehdessä oli joskus juttua kyseisestä firmasta, ettei ihan ollut mitä piti.. Tiedä häntä..

Vierailija
14/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pohdin pitkään, että ovatkohan hyvät jne. niin kuin sinäkin. Päätin sitten ottaa riskin ja ajattelin, että jos eivät ole hyvät, ei siinä kauhean paljon rahaa mene hukkaan... No, tilasin kolmet näytekehykset, jotka olivat lievästi sanoen rähjääntyneet... Aivan vääntyilleet miten sattuu, enkä oikein saanut hyvää kuvaa, millaiset tulisivat tosissaan olemaan (kyseessä olivat ns. hengettömät, siis kehyksettömät lasit). " Minun kappaleeni" luonnollisesti luvattiin valmistaa uusiin, virheettömiin kehyksiin. Lasit sitten saapuivat, ja pidin niitä tunnin, korkeintaan parin tunnin jaksoissa. Näin lyhyissä jaksoissa sen vuoksi, että lasit tekivät minulle kovan päänsärýn, huimauksen ja pahoinvoinnin. Yritin säätää laseja mukana tulleilla työkaluilla, mutta en saanut niihin mitään kummempaa muutosta. Sinetin olin luonnollisesti ehtinyt poistaa, koska pidin laseja julkisilla(kin) paikoilla. Palautin lasit vedoten valmistusvirheeseen. Lasit lähetettiin kuitenkin minulle takaisin todeten, ettei niissä ole mitään vikaa. Eipä siinä sitten muuta kuin jouduin toteamaan, että huonot kaupat tuli tehtyä. Nyt lasit ovat laatikon pohjalla käyttämättöminä.

Vierailija
15/15 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pinta meni pilalle kun niihin vahingossa tolskasin hiuslakan kanssa. samoin kiinnikkeet uusittu moneen kertaan. elä osta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi