Joel ja Janni menivät vihdoin naimisiin
Kommentit (289)
Taitaa Jannilla olla isommat tulot kuin Jollella, ja Hjallis ei lapsilleen taida tosta noin vaan rahaa syytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole mikään varsinainen hääjärjestelijä, esteettömyystodistuskin oli uusi asia. Ensin luulin, että se liittyy siihen, että paikka on esteetön esimerkiksi pyörätuolilla liikkuville, Janni kertoi keväällä."
Ihan kaikkea ei kannattaisi kertoa...
Taitaa vaan kovistella. Hänellä on ulkoisesti niin stereotyyppinen naapurintyttö, ja on julkisuuden myötä ollut vielä sellainen miesten massojen ihanne, että haluaa ehkä pyristellä vastaan ja irti siitä naapurintyttö-imagosta tuollaisilla "en tajua naimisiinmenosta mitään, en halua lapsia"-tyyppisillä puheilla.
Kun eihän tuollaisia tosiaan tarvitsisi kertoa julkisuuteen.
Janni on puhunut vapaaehtoisesta lapsettomuudestaan jo kymmenen vuotta sitten, eikä se, että näyttää täydelliselta naapurintytöltä tarkoita sitä, että olisi pikkutytöstä asti unelmoinut prinsessahäistä. Hän on keskittynyt urheilu-uraansa määrätietoisesti ja tuskin tuntenut tarvetta pyristellä vastaan naapurintyttöimagoa, jota hänellä koskaan ei ole ollut.
Minun mielestäni tuo oli hauska yksityiskohta ja olisin itse olettanut ihan samaa esteettömyystodistuksesta puhuttaessa. Jotenkin vanhanaikaista ajatella, että kaikki naiset ovat jotain hääasiantuntijoita ja etenkin he, jotka sattuvat olemaan miesten ihanneulkonäöllä varustettuja.
Ei minulla tulisi mieleenkään, että kaikki (naiset) tietävät automaattisesti mitä kaikkea naimisiin menemiseen kuuluu, tai että kaikki (naiset) haluavat lapsia. Siksi pidänkin tietoisena toimintana ottaa tuollaisia aiheita julkisuudessa esiin, ja kyllä hänellä on ollut sellainen miesten ihannetyttö-imago nimenomaan naapurintyttömisen ulkonäkönsä vuoksi ainakin nuorempana. Ainakin miesten keskuudessa. Ja mainitsemasi "määrätietoinen urheilu-ura" nimenomaan kuuluu siihen :D
Ulkonäöstä ja elintavoistahan se nimenomaan tulee, ja sitä voi sitten halutessaan rikkoa jos ahdistaa. Kiira ja Janni ovat yrittäneet rikkoa.
Miksi se, että on vain oma itsensä olisi jotain tietoista yritystä rikkoa jotain?
Tuollainen on todella outo logiikka, että vain ulkonäkö ja elintavat muodostavat jonkinlaisen imagon. Tuolla logiikalla Lady Gagankin pitäisi olla imagoltaan naapurintyttö, koska hän on pieni, kaunis ja elää terveellisesti.
Ei millään tavalla outo logiikka, jo pelkästään ulkonäkö luo ihmiselle jonkinlaista imagoa, ja jos elintavat on tiedossa, niin ne joko vahvistavat tai rikkovat.
Lady Gagalla ei ole yhtään naapurintyttömäinen tyyli, joten ei kuulu tuohon kategoriaan. Et näytä ymmärtävän koko käsitettä, tai sitten vaan esität tyhmää.
Et puhunut mitään tyylistä, vaan pelkästään ulkonäöstä elintavoista.
Kumpikaan naisista ei ole luonut itselleen mitään naapurintyttöimagoa. He ovat tulleet julkisuuteen urheilijoina. Se, että joku haluaa väkisin tehdä heistä naapurintyttöjä vai sen takia, että sattuvat olemaan kauniita, vaaleita nuoria naisia, ei ole mitään tietoista imagonrakentamista.
Julkisuudessa olevat naiset halutaan edelleen survoa muottiin puhtaasti ulkonäköön perustuen ja tämän muotin vasteisesti toimiminen tai sitä vastaan puhuminen (kuten kumpikin on tehnyt) ei ole mitään imagon rikkomista, vaan ison epäkohdan esiintuomista.
Tietynlaisesta ulkoisesta habituksesta se imago tulee, halusit tai et. Käytöksellä ja valinnoilla voi sitten rikkoa tai vahvistaa.
Tyyli on tietysti osa ulkonäköä, eli joko olet tosiaan vähän tyhmä tai haluat vain jankuttaa eli esität tyhmempää kuin olet.
Kun se naapurintyttö ei ole edelleenkään ollut kummankaan naisen imago muille, kun teille ulkonäön perusteella ihmisiä arvottaville henkilöille. Molemmat, sekä Hussi että Korpi ovat tulleet julkisuuteen urheilijoina, ei minään naapurintyttöinä.
Sinäkin voit pohtia, miksi haluat arvottaa ja luoda mielikuvia ihmisistä puhtaasti ulkonäön perusteella ja sen jälkeen arvostella tyhmiksi ne, jotka eivät pidä tuollaista arvottamista sivistyneenä?
Ei tässä ole kyse minusta ja minun mielipiteestä, vaan ilmiöstä jota yrität kiistää. Ja tuota ilmiötä vasten ymmärrän, miksi esim. Janni tuo julkisuuteen tuollaisia asioita, joita ei julkisuuteen oikeasti tarvitsisi tuoda.
Jos tässä ei ole kyse sinusta ja sinun mielipiteestäsi, miksi koet tarpeelliseksi puolustaa itseäsi jopa haukkumalla kanssakeskustelijoita tyhmiksi? Sinä olet ollut keskustelussa ainoa, joka vie tätä henkilökohtaiseen suuntaan.
Jos Jannista ja Joelista tehdään haastattelu häihin ja naimisiinmenoon liittyen, miksi juuri tuo kohta oli mielestäsi se asia mitä ei olisi tarvinnut tuoda julkisuuteen? Ja miksi annat tuolle yhdelle lauseelle niin suuren painoarvon, että haluat nähdä sen tietoisena tekona rikkoa imagao, jota ei ole olemassa henkilölle itselleen?
Honey, kaikki mitä julkkikset tuo julkisuuteen, on enempi vähempi tietoista imagon rakentamista tai rikkomista. Enkä minä itseäni tässä puolusta, vaan koetan valoittaa mitä tuohon naapurintyttö-imagoon kuuluu, kun sinä Lady Gagoinesi et tunnu yhtään tietävän mistä on kyse, tai sitten vaan esität tahalleen tyhmää (päästäksesi jankkaamaan).
Voi kyllä tosiaan olla ettet vain näe näitä asioita, onhan niitä sellaisia jotka eivät vaan näe.
Vai, että oikein honey. Huomaatko, kuinka vaikea sinun on pitäytyä asiallisessa keskustelussa, vaan olet viemässä tätä koko ajan henkilökohtaiselle tasolle? Se kertoo vain siitä, ettei argumenttisi ole yksin tarpeeksi vahvoja.
Maailma on muuttunut. Valtaosa meistä naisista ei halua leimata kanssasisaria ulkonäkönsä perusteella vain sen takia mitä mieltä miesmassat heistä ovat, mikä on heidän tyylinsä tai etenkään sen takia, että he ovat meitä itseämme kauniimpia. Me tunnistamme nuo toksiset rakenteet ja argumentoimme niitä vastaan kuitenkaan kokematta tarvetta alkaa arvostelemaan vastapuolen älykyyttä tai muitakaan henkilökohtaisia ominaisuuksia.
Ei tuo ole ollut missään vaiheessa pointti, vaan se, että nämä julkisuudessa olevat naiset joita stereotypisoidaan ulkonäön ja elämäntavan vuoksi, haluavat ymmärrettävästi rikkoa näitä mielikuvia ja imagoa joka ei ole heidän itse luomaansa, vaan ulkopuolelta (esim. miesfaneilta) tullutta.
Jonkun toisenlaisen habituksen omaava kertoo sitten toisenlaisia juttuja, esim. hevari nostaa esiin puutarhaharrastuksensa tms.
Nyt oli melko heikko esitys paikkailla omia sanomisia sen jälkeen kun sinut servattiin kunnolla.
T. Eri
Jos luet viestini vähän paremmin, niin tuo on ollut koko ajan pointtini. Vain hän on yrittänyt vääntää sitä henkilökohtaiseksi, vaikka kirjoitin jo monta viestiä sitten, ettei ole kyse minusta vaan ILMIÖSTÄ.
Eikä tuo ollut mikään "kunnon servaus", vaan kirjoittaja syyllistyi tasan samaan mistä minua syytti, eli henkilökohtaisuuksin menemiseen...
Niin vaan se joelkin joutui naimisiin.
Mä olen 31-vuotias luokanopettaja, enkä tiennyt (ennen googlaamista) mikä on esteettömyystodistus. En kuulu kirkkoon, en ole koskaan ollut häissä, avioituminen ei kuulu suunnitelmiini, enkä ole tuollaisesta asiasta ikinä oppilaillekaan joutunut selittämään.
Onnea Janni ja Joel 💐
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Jannille olisi kelvannut kolmen tonnin mies.
Se on Jolle, joka tossa liitossa voitti.
Hjalliksella on rahaa, mutta hänellä on myös 2 muutakin lasta. Eikä perintöä jaeta lähivuosina.
Joel ei ole kulkenut isän saappaiden perässä. Ei oo opislellut, ei menestynyt politiikassa jne.
Janni on hyvä tyyppi, tehnyt itsestä ammatin, tienaa 5 x enemmän, kuin miehensä.
Eiköhän se rakkaus ole, joka häät sai aikaiseksi.
Onnea heille !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani on reipas elovena girl, ikäsitään nuoremman näköinen ja ei oo silikoni lodi. Hjalliskin tietenkin hyväksyi hänet kertakäynnillä.
Terveet arvot, nätti, liikunnallinen ja fiksukin. Ja koko ajanhan se tekee vaikka mitä duunia, hyvät ansiot taitaa olla. Ei tarvi elättäjää. On muuten hivenen Amanda Harkimon näköä, tai jotenkin jotain samaa.
enemmän saa rahhaa mitä Joel, Jannin pääomatulot 243 168, ensiotuloja 9911 , jäännösveroa 73 507. v 2020 51 679 pääomatuloja 2761. Jolle 52 569 pääomatuloja 6130, palautuksia 1882
Noi epäilinkin, en vaan viitsinyt heittää enempää vettä kateellisten myllyyn. Kiva ja toisilleen sopiva pari. Onnea!
Eiiiiiiii passka miks mä en tienny tästä aiemmin?! Olisin halunnut mennä Tuomiokirkolle kärkkymään.
Niin siellähän on Samba-karnevaalit, on ainakin yleisöä
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, että joku menee naimisiin tuomiokirkossa ja sit häävieraita vaan joku 50.
Se on niin iso kirkko, että 50 vierasta tuntuu siltä kuin ei olisi ketään kirkossa. Helsingissä on monta kivaa pienempää kirkkoa ja kappelia, joissa tuolla väkimäärällä tunnelma on paljon intiimimpi. Toki ne ei ehkä ole vapaana jos nopealla aikataululla haluaa vihkimisen.
Mä yllätyin kun kävin ekaa kertaa Tuomiokirkossa, kuinka pieni se itse kirkkosali on.
Ulkoapäin se tosiaan näyttää tosi suurelta.
Paljon onnea Jolle ja Janni ja kaikkea hyvää elämäänne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leuattomía hörökorvaisia vaaveleita sit odottelemaan.
Niiltä vaaveleilta ei tule ikinä puuttumaan mitään. Miljonäärisuku takaa sen.👍
Ulkonäkö voi olla melkomoinen, jos isäänsä tulevat. Jolle ei jannia olisi ilman papan rahoja saanut, se nyt lienee kaikille selvää.
Janni on kaunis ja Joelin äiti myös. Jannin vanhempia en ole koskaan nähnyt.
Joelin äiti on kylmänkalvakka kokkari eukko, jonka Hjallis jätti, kun löysi todella kauniin ja naisellisen naisen.
Miksi Hjallis sitten on sinkku?
Hääautona oli kuulemma Porshe. Muistaakseni sulhasen eno ajeli sellaisella Euroopan mestariksi nelisenkymmentä vuotta sitten. Perinteet kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks nää on jotenkin alusta asti vaikuttaneet epäsuhdalta parilta, Joel on jotenkin lapsellinen ja Janni tuntuu vaan ajautuneen tuohon. Ei tuo kestä kuin muutaman vuoden, sitten Janni löytää elämänsä rakkauden ja se on menoa se. Hääkuvakaan ei Jannin puolelta kyllä mitään rakkautta säkenöi.
Miten sä ventovieras noita-akka ennustelet eroa ihmisille jotka ovat menneet muutama tunti sitten naimisiin? Tosi sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiiiii passka miks mä en tienny tästä aiemmin?! Olisin halunnut mennä Tuomiokirkolle kärkkymään.
Niin siellähän on Samba-karnevaalit, on ainakin yleisöä
onko tänään olleet sambakaernevaalit?????
Mun piti mennä mutten tiennyt/muistanut.
Hyvä heille, mutta onko pakko tuputtaa tuota elämäntapaa lehdissä? Ei minulla ole mitään heteroita vastaan, moni ystävänikin on hetero, mutta eivät julkisesti esittele suuntaumustaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b0a0bf92-1810-4132-b8a0-af22d2…
On kyllä kauniin ja onnellisen näköinen hääpari. 💖
Kaunis puku Jannilla ja Jannikin kaunis ja Joel komea. Ihana, rakastunut pari. Paljon onnea ja rakkautta yhteiselle matkalle
ei oo Janilla sili Koni ryntäitä, ei akuankka huulia, ei oo kiristetty sieltä ei täältä. 31 v.