Mitä mieltä tästä ideasta?
Vanha ystävä (tuttu liki 40v takaa), lisäksi nuoruuden rakkaus, on tullut takaisin elämääni. Aikoinaan juttumme ei oikein mennyt putkeen, ja nyt hänellä tuntuu olevan agenda ottaa vahinko takaisin. Suomeksi, mies vonkaa. Vitsin varjolla, mutta tosissaan. Itseäni ei oikestaan kiinnosta, paitsi...
Koska hänelle on kertynyt kiloja, ajattelin ehdottaa diiliä: tietty kilomäärä pois, mahdollisimman pysyvästi, niin annan seksiä.
Lisääntynyt paino kun johtuu hänellä ihan huolimattomasta syömisestä. Fokus on koko ajan jossain muussa.
Olen uusiosinkku ja hän on ikuinen poikamies.
Onko huono ajatus, tekisittekö itse samoin (olitte sitten minun tai miehen sijassa)?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka puhuu antamisesta kannattaa skipata.
Sekavasta selostuksestasi ei ot mitään tolkkua.
Anna miehen olla rauhassa ja keskity johonkin harrastukseen. Täytä vaikka ristikoita yms.
Minä ja tuo mies olemme puhuneet antamisesta ja saamisesta vuosikymmenien ajan.
Mies vonkaa, eikä anna rauhaa siinä asiassa. Ehdotukseni loisi hänelle tavoitteen, josta olisi oikeaa hyötyä.
Lue ennen kuin kommentoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kun tarjottaisiin tällästä vaihtoehtoa niin lähtisi kyllä kaikki ylimääränen paino karisemaan vauhdilla.
Jos sitä siis olisi.Itse harrastan seksiä ihmisen kanssa joka kiihottuu älykkyydestäni.
Vartaloni on paikka jossa partnerini himoitsema penis on kiinni; mitä fyysisyyteen tulee.M48
Saattaa sängyssäsi olla aika hiljaista. Tyhmyytesi paistaa tänne saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva sinulla on? Tietääkö mies mahdollisesta viivapillustasi tai ulkonevista sisemmistä häpyhuulistasi?
Millaisesta pillusta tuo mies kiihottuu?
Saattaa nimittäin olla että et kelpaa hänelle - jokin syy poikamiehenä olemiseen nimittäin löytyy, aina!M48, guru
Guru on lapsen tasolle jämähtänyt runkkari. Pippeliä huutelevat pikkupojat on samanlaisia.
Voin toki kommentoida että olen seksipositiivinen asianharrastaja, panomies, kinky ja fettari mutta työssäni osaan käsitellä ihmisiä jotka purkavat ahdistustaan sosiaalisessa mediassa sekä keskustelukanavilla.
Runkkaamisessa olen pikkupoikia kymmeniä vuosia kokeneempi ja huomattavasti paremmin varustettu, se kun tuntuu olevan täällä kovin tärkeää (16,5cm)
M48, ystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kun tarjottaisiin tällästä vaihtoehtoa niin lähtisi kyllä kaikki ylimääränen paino karisemaan vauhdilla.
Jos sitä siis olisi.Itse harrastan seksiä ihmisen kanssa joka kiihottuu älykkyydestäni.
Vartaloni on paikka jossa partnerini himoitsema penis on kiinni; mitä fyysisyyteen tulee.M48
Koska tämä on seksikanava saat siis tyydytyksen tuollaisesta brättäilystä. Ihan normikinkyä ;)
M48, kinky-fetisisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen vulva sinulla on? Tietääkö mies mahdollisesta viivapillustasi tai ulkonevista sisemmistä häpyhuulistasi?
Saattaa nimittäin olla että et kelpaa hänelle - jokin syy poikamiehenä olemiseen nimittäin löytyy, aina!M48, guru
Guru on lapsen tasolle jämähtänyt runkkari. Pippeliä huutelevat pikkupojat on samanlaisia.
Voin toki kommentoida että olen seksipositiivinen asianharrastaja, panomies, kinky ja fettari mutta työssäni osaan käsitellä ihmisiä jotka purkavat ahdistustaan sosiaalisessa mediassa sekä keskustelukanavilla.
Runkkaamisessa olen pikkupoikia kymmeniä vuosia kokeneempi ja huomattavasti paremmin varustettu, se kun tuntuu olevan täällä kovin tärkeää (16,5cm)
M48, ystävä
Pippeli, pippeli, pippeli.
Huvittavia nämä itseään muita viisainpina pitävät ihmiset. Työssäni törmään sinun kaltaisiin ihmisiin päivittäin. Jaksatte aina yllättää tyhmyydellänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on seksikanava saat siis tyydytyksen tuollaisesta brättäilystä. Ihan normikinkyä ;)
M48, kinky-fetisisti
Olet yksi palstan perusvittuilijoista. En mitään muuta.
Toki lienet varsin tyytyväinen itseesi ja vitseihisi, jotka naurattaa vain sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, ystävä
Minunkin työpaikallani on hassuja hoitajia. Nimenomaan henkisen puolen.
Ap
Alkuperäiseen avaukseen: onko se hyvä vai huono ajatus?
Terveempi keho ja palkintoseksiä esim. kahden vuoden aikajänteellä?
Miehellä on silloin merkkivuosi, jonka kunniaksi voisin luopua periaatteestani etten enää harrasta seksiä hänen kanssaan.
Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.
Nyt teidän, älykkäämpinä kuin minä, tulisi keskustella ap:n aiheesta eikä minusta.
Metakeskustelu kun on sivistymätöntä nettikäytöstä.
Minne ylivertainen viisautenne onkaan kätketty?
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on silloin merkkivuosi, jonka kunniaksi voisin luopua periaatteestani etten enää harrasta seksiä hänen kanssaan.
Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.
Sinulla on periaate että et harrasta seksiä miehesi kanssa? Käsitinkö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Nyt teidän, älykkäämpinä kuin minä, tulisi keskustella ap:n aiheesta eikä minusta.
Minne ylivertainen viisautenne onkaan kätketty?M48, guru
Pippeli, pippeli, pippeli...
Vetäisitkö päähäsi mielummin viivapillun vai ulkonevilla häpyhuulilla varustetun pillun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, kinky-fetisisti
Olet yksi palstan perusvittuilijoista. En mitään muuta.
Toki lienet varsin tyytyväinen itseesi ja vitseihisi, jotka naurattaa vain sinua.
Jep. Olispa noi vitsit joskus edes erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne ylivertainen viisautenne onkaan kätketty?M48, guru
Pippeli, pippeli, pippeli...
Vetäisitkö päähäsi mielummin viivapillun vai ulkonevilla häpyhuulilla varustetun pillun?
Jos noista tulee valita niin vedän alipaineella eli imemällä syvälle suuhun, jälkimmäisen.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.Sinulla on periaate että et harrasta seksiä miehesi kanssa? Käsitinkö oikein?
Voi luoja...lue avaus. En jaksa selittää suhdettamme enempää.
Lyhyt vastaus:
Huono idea, älä toteuta.
Pitkä vastaus:
"Tykkään sinusta vain jos olet tietynlainen" ei ole rakentava lähestymistapa. Loukkaa vain itsetuntoa. Voit toki kannustaa häntä katsomaan syömistään, mutta älä sotke seksiä siihen.
Vonkaaminen on muotisana palstalla. Mutta se tarkoittaa seksuaalista ahdistelua, ettei uskota vaikka toinen kieltäytyy. Jos hän tekee niin, niin heivaa hänet elämästäsi. Jos et taas ole itsekään päättänyt, kyseessä ei ole vonkaus, joten älä syyllistä häntä.
Prostituoitu "antaa seksiä" maksua vastaan. Muut ihmiset harrastavat seksiä koska haluavat. Suunnitelmasi todella kuulostaa kaupankäynniltä, ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.Sinulla on periaate että et harrasta seksiä miehesi kanssa? Käsitinkö oikein?
Voi luoja...lue avaus. En jaksa selittää suhdettamme enempää.
Eihän avauksessa ole mitään suhdetta vaan kyse on ap:n fantasiasta.
Annat sille siveysvyön, sanot että tää menee nyt päälle ja sinä nuolet mulle joka ilta orgasmin niin kauan ku se on sulla päällä. Aina kun pudottanu 2kg (aamupaino) niin lukko aukeaa ja pääsee panemaan sua. Mutta ei saa siltikään laueta, vaan se tapahtuu vasta kun on 3. panokerta menossa eli 6kg pudotettu painoa.
AP, pyllistä vaan ja jos tykkäät niin jatka
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt vastaus:
Huono idea, älä toteuta.Pitkä vastaus:
"Tykkään sinusta vain jos olet tietynlainen" ei ole rakentava lähestymistapa. Loukkaa vain itsetuntoa. Voit toki kannustaa häntä katsomaan syömistään, mutta älä sotke seksiä siihen.
Vonkaaminen on muotisana palstalla. Mutta se tarkoittaa seksuaalista ahdistelua, ettei uskota vaikka toinen kieltäytyy. Jos hän tekee niin, niin heivaa hänet elämästäsi. Jos et taas ole itsekään päättänyt, kyseessä ei ole vonkaus, joten älä syyllistä häntä.
Prostituoitu "antaa seksiä" maksua vastaan. Muut ihmiset harrastavat seksiä koska haluavat. Suunnitelmasi todella kuulostaa kaupankäynniltä, ei jatkoon!
Kyllä hän tietää itsekin että pitäisi laihduttaa. Vain sopiva kipinä ja suunnitelma puuttuu.
Ystävyytemme on pian 40 vuotta vanha, ja siihen on sisältynyt pyhää vihaa ja suurta rakkautta. Nykyään olemme 2 vanhaa kaveria, jotka eivät pääse toisistaan.