Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä ideasta?

Vierailija
09.06.2023 |

Vanha ystävä (tuttu liki 40v takaa), lisäksi nuoruuden rakkaus, on tullut takaisin elämääni. Aikoinaan juttumme ei oikein mennyt putkeen, ja nyt hänellä tuntuu olevan agenda ottaa vahinko takaisin. Suomeksi, mies vonkaa. Vitsin varjolla, mutta tosissaan. Itseäni ei oikestaan kiinnosta, paitsi...

Koska hänelle on kertynyt kiloja, ajattelin ehdottaa diiliä: tietty kilomäärä pois, mahdollisimman pysyvästi, niin annan seksiä.
Lisääntynyt paino kun johtuu hänellä ihan huolimattomasta syömisestä. Fokus on koko ajan jossain muussa.
Olen uusiosinkku ja hän on ikuinen poikamies.
Onko huono ajatus, tekisittekö itse samoin (olitte sitten minun tai miehen sijassa)?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vulva sinulla on? Tietääkö mies mahdollisesta viivapillustasi tai ulkonevista sisemmistä häpyhuulistasi?

Millaisesta pillusta tuo mies kiihottuu?

Saattaa nimittäin olla että et kelpaa hänelle - jokin syy poikamiehenä olemiseen nimittäin löytyy, aina!

M48, guru

Guru on lapsen tasolle jämähtänyt runkkari. Pippeliä huutelevat pikkupojat on samanlaisia.

Vierailija
22/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka puhuu antamisesta kannattaa skipata.

Sekavasta selostuksestasi ei ot mitään tolkkua.

Anna miehen olla rauhassa ja keskity johonkin harrastukseen. Täytä vaikka ristikoita yms.

Minä ja tuo mies olemme puhuneet antamisesta ja saamisesta vuosikymmenien ajan.

Mies vonkaa, eikä anna rauhaa siinä asiassa. Ehdotukseni loisi hänelle tavoitteen, josta olisi oikeaa hyötyä.

Lue ennen kuin kommentoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kun tarjottaisiin tällästä vaihtoehtoa niin lähtisi kyllä kaikki ylimääränen paino karisemaan vauhdilla.

Jos sitä siis olisi.

Itse harrastan seksiä ihmisen kanssa joka kiihottuu älykkyydestäni.

Vartaloni on paikka jossa partnerini himoitsema penis on kiinni; mitä fyysisyyteen tulee.

M48

Saattaa sängyssäsi olla aika hiljaista. Tyhmyytesi paistaa tänne saakka.

Vierailija
24/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen vulva sinulla on? Tietääkö mies mahdollisesta viivapillustasi tai ulkonevista sisemmistä häpyhuulistasi?

Saattaa nimittäin olla että et kelpaa hänelle - jokin syy poikamiehenä olemiseen nimittäin löytyy, aina!

M48, guru

Guru on lapsen tasolle jämähtänyt runkkari. Pippeliä huutelevat pikkupojat on samanlaisia.

Voin toki kommentoida että olen seksipositiivinen asianharrastaja, panomies, kinky ja fettari mutta työssäni osaan käsitellä ihmisiä jotka purkavat ahdistustaan sosiaalisessa mediassa sekä keskustelukanavilla.

Runkkaamisessa olen pikkupoikia kymmeniä vuosia kokeneempi ja huomattavasti paremmin varustettu, se kun tuntuu olevan täällä kovin tärkeää (16,5cm)

M48, ystävä

Vierailija
25/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kun tarjottaisiin tällästä vaihtoehtoa niin lähtisi kyllä kaikki ylimääränen paino karisemaan vauhdilla.

Jos sitä siis olisi.

Vartaloni on paikka jossa partnerini himoitsema penis on kiinni; mitä fyysisyyteen tulee.

M48

Koska tämä on seksikanava saat siis tyydytyksen tuollaisesta brättäilystä. Ihan normikinkyä ;)

M48, kinky-fetisisti

Vierailija
26/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Voin toki kommentoida että olen seksipositiivinen asianharrastaja, panomies, kinky ja fettari mutta työssäni osaan käsitellä ihmisiä jotka purkavat ahdistustaan sosiaalisessa mediassa sekä keskustelukanavilla.

Runkkaamisessa olen pikkupoikia kymmeniä vuosia kokeneempi ja huomattavasti paremmin varustettu, se kun tuntuu olevan täällä kovin tärkeää (16,5cm)

M48, ystävä

Pippeli, pippeli, pippeli.

Huvittavia nämä itseään muita viisainpina pitävät ihmiset. Työssäni törmään sinun kaltaisiin ihmisiin päivittäin. Jaksatte aina yllättää tyhmyydellänne.

Vierailija
27/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä siis olisi.

M48

Koska tämä on seksikanava saat siis tyydytyksen tuollaisesta brättäilystä. Ihan normikinkyä ;)

M48, kinky-fetisisti

Olet yksi palstan perusvittuilijoista. En mitään muuta.

Toki lienet varsin tyytyväinen itseesi ja vitseihisi, jotka naurattaa vain sinua.

Vierailija
28/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

M48, ystävä

Minunkin työpaikallani on hassuja hoitajia. Nimenomaan henkisen puolen.

Ap

Vierailija
29/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen avaukseen: onko se hyvä vai huono ajatus?

Terveempi keho ja palkintoseksiä esim. kahden vuoden aikajänteellä?

Miehellä on silloin merkkivuosi, jonka kunniaksi voisin luopua periaatteestani etten enää harrasta seksiä hänen kanssaan.

Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.

Vierailija
30/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teidän, älykkäämpinä kuin minä, tulisi keskustella ap:n aiheesta eikä minusta.

Metakeskustelu kun on sivistymätöntä nettikäytöstä.

Minne ylivertainen viisautenne onkaan kätketty?

M48, guru

Vierailija
31/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on silloin merkkivuosi, jonka kunniaksi voisin luopua periaatteestani etten enää harrasta seksiä hänen kanssaan.

Toki vain siinä tapauksessa että olen vapaana. Jos en ole, hänelle jää sentään terveempi keho.

Sinulla on periaate että et harrasta seksiä miehesi kanssa? Käsitinkö oikein?

Vierailija
32/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt teidän, älykkäämpinä kuin minä, tulisi keskustella ap:n aiheesta eikä minusta.

M48, guru

Pippeli, pippeli, pippeli...

Vetäisitkö päähäsi mielummin viivapillun vai ulkonevilla häpyhuulilla varustetun pillun?

Vierailija
33/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä siis olisi.

M48

M48, kinky-fetisisti

Olet yksi palstan perusvittuilijoista. En mitään muuta.

Toki lienet varsin tyytyväinen itseesi ja vitseihisi, jotka naurattaa vain sinua.

Jep. Olispa noi vitsit joskus edes erilaisia.

Vierailija
34/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Pippeli, pippeli, pippeli...

Vetäisitkö päähäsi mielummin viivapillun vai ulkonevilla häpyhuulilla varustetun pillun?

Jos noista tulee valita niin vedän alipaineella eli imemällä syvälle suuhun, jälkimmäisen.

M48

Vierailija
35/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja...lue avaus. En jaksa selittää suhdettamme enempää.

Vierailija
36/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus:

Huono idea, älä toteuta.

Pitkä vastaus:

"Tykkään sinusta vain jos olet tietynlainen" ei ole rakentava lähestymistapa. Loukkaa vain itsetuntoa. Voit toki kannustaa häntä katsomaan syömistään, mutta älä sotke seksiä siihen.

Vonkaaminen on muotisana palstalla. Mutta se tarkoittaa seksuaalista ahdistelua, ettei uskota vaikka toinen kieltäytyy. Jos hän tekee niin, niin heivaa hänet elämästäsi. Jos et taas ole itsekään päättänyt, kyseessä ei ole vonkaus, joten älä syyllistä häntä.

Prostituoitu "antaa seksiä" maksua vastaan. Muut ihmiset harrastavat seksiä koska haluavat. Suunnitelmasi todella kuulostaa kaupankäynniltä, ei jatkoon!

Vierailija
37/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja...lue avaus. En jaksa selittää suhdettamme enempää.

Eihän avauksessa ole mitään suhdetta vaan kyse on ap:n fantasiasta.

Vierailija
38/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille siveysvyön, sanot että tää menee nyt päälle ja sinä nuolet mulle joka ilta orgasmin niin kauan ku se on sulla päällä. Aina kun pudottanu 2kg (aamupaino) niin lukko aukeaa ja pääsee panemaan sua. Mutta ei saa siltikään laueta, vaan se tapahtuu vasta kun on 3. panokerta menossa eli 6kg pudotettu painoa.

Vierailija
39/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, pyllistä vaan ja jos tykkäät niin jatka

Vierailija
40/40 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt vastaus:

Huono idea, älä toteuta.

Pitkä vastaus:

"Tykkään sinusta vain jos olet tietynlainen" ei ole rakentava lähestymistapa. Loukkaa vain itsetuntoa. Voit toki kannustaa häntä katsomaan syömistään, mutta älä sotke seksiä siihen.

Vonkaaminen on muotisana palstalla. Mutta se tarkoittaa seksuaalista ahdistelua, ettei uskota vaikka toinen kieltäytyy. Jos hän tekee niin, niin heivaa hänet elämästäsi. Jos et taas ole itsekään päättänyt, kyseessä ei ole vonkaus, joten älä syyllistä häntä.

Prostituoitu "antaa seksiä" maksua vastaan. Muut ihmiset harrastavat seksiä koska haluavat. Suunnitelmasi todella kuulostaa kaupankäynniltä, ei jatkoon!

Kyllä hän tietää itsekin että pitäisi laihduttaa. Vain sopiva kipinä ja suunnitelma puuttuu.

Ystävyytemme on pian 40 vuotta vanha, ja siihen on sisältynyt pyhää vihaa ja suurta rakkautta. Nykyään olemme 2 vanhaa kaveria, jotka eivät pääse toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän