Mies soitti Leeviltä "Sopivasti lihava" treffeillä?
Kommentit (30)
Siis karmea laulu. Vähätellään naista.
Ihanaa. Minua on aina vain haukuttu ja tökitty ja puristeltu. Aina on ollut liikaa.
Lopulta olen päätynyt pukemaan säkin ylle, jotta kenenkään ei tarvitsisi katsoa vastenmielistä vartaloani.
Ei ole laulusta kyse, mutta mulle yksi ukko ihan kasuaalissa arjen tilanteessa höpisi silmät palaen jotain, että naisessa täytyy olla pehmeyttä. Muutenkin lässytteli oudosti. Väärälle akalle mussutti, jos mua tarkoitti; vihaan läskejäni ja ne johtuvat sairaudesta ja raskaasta vuosikymmenestä. Onneksi olen koko ajan pienenemään päin.
Leevin biisit on tehty sen aikakauden mukaan mitä silloin elettiin. Biiseissä soi sen ajan henki ja ne ovat hyviä ja meitä sen ajan ko. bändiä kuuntelevia sieltä löytyi niitä samaistumisia. Minun puolesta jokainenhan nykyään , jenkkilän meiningillä voi vetää herneet nenään vaikka mistä!
Mulle lähetti biisin jonka sanat menivät jotenkin, että et oo kaunis, muttajotakin. :D En ollut otettu. Olin niin tyrmistynyt etten edes muista kenen biisi se oli.
Törkeä misogynisti! Hyi helvetti.. toivottavasti annoit miehen kuulla kunniansa. XXL-naiset ovat kuningattaria.
Rinnoista sua puristaisin kun eivät ne piilossa tahtoneet pysyäkään 🤗
Leevin biisejä kandee soittaa myös teidän ihanille juuri autokortin saanneille junnuille. Niin eli pitää kuunnella sanomaa. Eihän ne mitään ns, hupipiisejä ole, mutta jokaisen mustanhuumorin ja syvällisesti ajattelevan ihmisen todella muistoja avaavia sointuja.
Oi Nadjani mun
olit patjani mun
kun mä sammuin hotellihuoneeseen
oi Tatjaanani mun
tuskin koskaan onnistun
saamaan viisumia luokses uudelleen
Mies yritti kiertokautta vihjata että tekisi mieli.