Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin Formil pesuaine poistunut?

Vierailija
09.06.2023 |

Mihin Lidlistä on kadonnut Formil sensitive pyykinpesuaineet? Ei kai vaan ole lopettaneet sen myyntiä? Paras ja halvin pesuaine ollut

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin Rainbow sensitiveen, ihan on asiansa ajanut.

Taidan ostaa tuota itsekin. Ärsyttävää vaan kun täytyy nyt mennä pesuaineen takia toiseen kauppaan, tykkään muuten käydä ruokaostoksilla Lidlissä.

Vierailija
82/105 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Omo Color Sensitive tarttui Lidlistä mukaan ainoana hajusteettomana vaihtoehtona. Toivottavasti pärjää Formilille pesutehossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pulvereita on vähennetty? Eikö pahvinen paketti olisi ekologisempi kuin nestemäisen muovipullo?

Vierailija
84/105 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on uusia formilin pesuaineita, mutta mahtaako niistä mikään olla vastaava kun aiempi poistunut testivoittaja, formil colour sensitive kirjopesuaine?

Uusimmassa 06/23 kuluttaja lehdessä on muuten hienopesuaine testi, jonka jaetulla ykköspaikalla formilin hienopesuaine wool fibre care ja perfekt+:n vastaava tuote.

Paikallisesta lidlistä löytyy formil colour care, mutta purkin kyljessä lukee hienopesuaine puuvillalle. Eli ei ole kirjopesuaine, mutta kuitenkin eri tuote kun tuo kuluttajalehden testin voittanut hienopesuaine (villalle).

Vierailija
85/105 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin uusi Waves on saman tanskalaisen valmistajan tuote kuin valikoimasta poistunut Formil Sensitive -sarja (color / white).

Vierailija
86/105 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan ostaa tuota itsekin. Ärsyttävää vaan kun täytyy nyt mennä pesuaineen takia toiseen kauppaan, tykkään muuten käydä ruokaostoksilla Lidlissä.

Kotimainen WAU! On ok myös ja sisältää hajunneutralisoijaa.

Omo/Bioluvil aiheuttaa minulle ihottumaa, hajusteeton tai ei. Hajusteelliset lisäksi sitten migreenin

Vierailija
87/105 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin uusi Waves on saman tanskalaisen valmistajan tuote kuin valikoimasta poistunut Formil Sensitive -sarja (color / white).

Eli uusi, pienempi pakkaus ja korkeampi hinta. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun Lidl tekee näin.

Vierailija
88/105 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omo/Bioluvil aiheuttaa minulle ihottumaa, hajusteeton tai ei. Hajusteelliset lisäksi sitten migreenin

Minulla oli nestemäinen WAU ja en yhtään koneellista saanut tahrattomaksi.

Vierailija
89/105 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nestemäinen WAU ja en yhtään koneellista saanut tahrattomaksi.

Sama pesutulos kuin kaikilla halpiksilla. Pakko käyttää Vanishia tai vastaavaa, jos on vaikeaa likaa, tai ei voi pyykätä 60 asteessa.

Formilia meillä on mustiin pyykkeihin, ei valittamista. Täytyy kokeilla tuo hajusteeton versio myös.

Vierailija
90/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimiset formilit menossa. Mikä on osoittautunut vastaavaksi? Eli hyvä, hajuton ja halpa.

Vierailija
91/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen somevaikuttaja tiesi kertoa, että myös Lidlin sappisaippua poistuu myynnistä.

Vierailija
92/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö Formilia enää saa?!?! 

Vierailija
93/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin valikoima kaiken suhteen on nykyään huono. 

Naisten vaatteissa isoja kokoja myytiin ennen useita kertoja vuodessa, nyt ehkä 2-3 kertaa vuoden aikana. Maanantaina tulee myyntiin legginssejä, joita ostin ennen koronaa säännöllisesti vitosen/pkt isossa koossa. Viimeksi kun näin nuo legginsit myynnissä, oli edellisenä vuotena...ja nythän hinta on jo vajaan kympin noissakin. 

Muussijauhe maksaa nykyään kolme euroa! 

Vierailija
94/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Apua Formil-uskovaiselle, juuriko pitää lähteä testaamaan kaikki pesuaineet? Kertokaa ees mikä oli huonoa ettei turhaa semmosella pese?

Vierailija
95/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl kusee jatkuvasti omiin muroihinsa.

Vierailija
96/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil-nimellä on muitakin pesuaineita mitä Suomessaei ole edes näkynyt.

https://www.lidl.es/es/catalogo-productos-formil/s2083

Vierailija
97/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä on testi parhaista

https://www.is.fi/asuminen/art-2000008154753.html

Pari vuotta vanha ja Formilia ei enää ole, onkohan noita muita vielä ja ovatko pysyneet hyvinä? Voin kyllä hakea pesuaineet muualta, ei tarvi olla Lidlin.

Vierailija
99/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin Formilista Neutral colouriin (pesuainetestin 3.), sitä saa monesta kaupasta. Toki on kalliimpi, mutta pesee hyvin mielestäni. Omoihin ei koske...

Vierailija
100/105 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse siirryin Formilista Neutral colouriin (pesuainetestin 3.), sitä saa monesta kaupasta. Toki on kalliimpi, mutta pesee hyvin mielestäni. Omoihin ei koske...

Juu Omo on pois laskuista vaikka olis viimeinen pesuaine. Toimii vieläkin venäjällä. Pitääpä kokeilla Neutralia.