Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä mielestäsi oikein?

Vierailija
07.12.2006 |

Mulla nyt saattaa viirata hieman päässä (raskaana), mutta jäi vaivaamaan eräs asia.

Veljeni perheineen on päättänyt olla tänä vuonna ostamatta joululahjoja kellekkään muille, paitsi lapsille. Ei siinä minusta mitään, jos eivät osta niin ei.

Mutta nyt sitten sanoivat että ostavatkin yhdelle aikuiselle.. Sedälle, joka oli antanut juuri paljon rahaa.

Tuli vaan hassu olo.. Että lahja ostetaan vaan siksi että saadaan rahaa.. Eikös se ole mielistelyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten älä vaivaa pikku päätäsi moisella!

Mä en muuten ymmärrä miksi aikuisille pitää lahjoja ostella!

Vierailija
2/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö, että ei teille osta? vai mikä noin harmittaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa ostaa lahjoja kenelle haluaa, tai olla ostamatta. Yleensä en osta lahjoja aikuisille, mutta jos joku on juuri muistanut minua, muistan minäkin häntä kiitokseksi, vaikka joulupaketilla.

Vierailija
4/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset on niin kateellisia.

Kai nyt jokainen saa ostaa lahjan kelle haluaa.

Vierailija
5/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua taitaa ketuttaa se, että setä ei antanut sinulle rahaa. Tai se, että veljesi ei osta lahjoja sinulle.

Se setähän on sitäpaitsi jo antanut ne rahat....tuskin tulee hakemaan rahoja pois vaikka ei veljeltäsi joululahjaa saisikaan.

Turhasta mökötät.

Vierailija:

Mutta nyt sitten sanoivat että ostavatkin yhdelle aikuiselle.. Sedälle, joka oli antanut juuri paljon rahaa.

Tuli vaan hassu olo.. Että lahja ostetaan vaan siksi että saadaan rahaa.. Eikös se ole mielistelyä?

Vierailija
6/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin kuuluu kiittää, ja olisihan se nyt heille vähän noloa saada rahaa ja olla mitenkään muistamatta antajaa.

Ihan oikealla kaavalla menee, eriasia jos koettaisivat vasta saada (eivät siis olisi vielä hyötyneet kyseisetä sedästä) sen suuren rahan.

Vierailija
7/7 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesihän on vain kohtelias, kun muistaa setäänsä joka on muistanut hänen perhettään.

Ja veljesi varmaankin siksi sanoi teille etteivät osta aikuisille lahjoja jottei teidänkään tarvitsisi ostaa heille mitään, mutta loppujen lopuksi se on jokaisen oma asia kenelle lahjoja antaa.

Minäkin olen sopinut sisarusteni kesken ettemme anna lahjoja aikuisille vain lapsille, mutta silti muistan muita aikuisia ystäviäni tai joitain sukulaisiani. Niin tekevät hekin tietääkseni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä