Avioero 44-vuotiaana, on ylipainoa joten taidan olla tuomittu olemaan loppuelämän yksin
Ei sillä, että juuri nyt ketään haluaisin tai pystyisin kenenkään kanssa olemaan. Sydän on ihan palasina.
Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy vaan olin saman painoinen jo kun tapasimme. Syyt on ihan muualla ja vikaa on molemmissa. Ei onneksi yhteisiä lapsia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti löysi uuden miehen 58-vuotiaana.
Kohta on äidin tili tyhjä ja saadaan lukea iltapäivälehdistä, miten ihmeellisesti on keski-ikäisen naisen tililtä kadonnut satojatuhansia euroja.
Juuri luin kirjailja Kirsti Mannisesta joka on pyöreä ja ikääkin kertynyt. Uusia miehiä on hänellekin aina löytynyt, onnellista yhteiseloa. Ja on vielä älykäs nainen joten tuskin ihan junttien kanssa on.
Deittipalstalla kun kertoo rehellisesti että on pyöreä niin voi tavata miehiä joille se on ok. Eivät kaikki muutkaan paria etsivät ole hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Oot vasta puoledsa välissä sun ainutkertaista elämääs. Voit tehdä siitä millaisen itse tahdot.
....
Vaikka taitaapa se tämäkin alotus olla jonkun läskitrollin aasinsilta jälleen. Kohta päästään vauhtiin.
Miksi hvetissä täällä epäillään jokaista aloitusta trolliksi?? Ei todellakaan ole trolli vaan mun todellista elämää! Ottaa päähän tuollaiset trolli-huutelijat. Aivan kuin ihmisillä ei voisi näitä juttuja oikeasti olla. Mene muualle jos mun aloitus häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Jos ylipaino on sinulle niin suuri elämää haittaava tekijä, niin sehän on aivan mahdollista painoa tiputtaa. Maailmassa on aika moni onnistunut - miksi et sinäkin!? Hyvää kesää! Painosta riippumatta! Ja hyvin voit vielä uuden rakkauden kohdata - mistäpä sen tietää, mitä kohdalle tulee.
-eri
Mä en kyllä haluaisi miestä, jonka rakkaus minuun on kiinni painostani. Jos joutuu vaikka onnettomuuteen niin tuollainen mies lähtee heti menemään ja ottaa uuden naisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Särkynyt sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sun ikä vaikuttaa kuin paino. Oot muutaman vuoden päästä 50 v ja vaihdevuosissa katkera ja kiukkuinen, jota vaikutat osin olevan jo nyt. Se pitää kyllä miehet tukevasti loitolla.
Niin kyllähän sitä pitäisi olla iloinen ja positiivinen vaikka tuleekin ero. Tajuatko, että mies ilmoitti erosta muutama päivä sitten niin ei oikein ole iloinen olo!?
Kumma juttu kun ne erot tulee aina yllätyksenä.
On mökötetty, nalkutettu ja pihdattu vuosikausia ja kerätty vielä kivasti kilojakin ja sitten ihmetellään, kun mies haluaakin eron.
Tai nainen on ollut ilmaissiivooja ja kokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Jos ylipaino on sinulle niin suuri elämää haittaava tekijä, niin sehän on aivan mahdollista painoa tiputtaa. Maailmassa on aika moni onnistunut - miksi et sinäkin!? Hyvää kesää! Painosta riippumatta! Ja hyvin voit vielä uuden rakkauden kohdata - mistäpä sen tietää, mitä kohdalle tulee.
-eri
Mä en kyllä haluaisi miestä, jonka rakkaus minuun on kiinni painostani. Jos joutuu vaikka onnettomuuteen niin tuollainen mies lähtee heti menemään ja ottaa uuden naisen tilalle.
No eihän tuo kommentoija sanonutkaan että painolla olisi miehelle merkitystä. Sillä voi olla merkitystä naiselle itselleen, jos siis tuntee olonsa paremmaksi ja itsevarmemmaksi hoikempana.
Nainen on yksin onnellisimmillaan vai ei? Päättäkää jo.
Heti jo miettimässä uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sun ikä vaikuttaa kuin paino. Oot muutaman vuoden päästä 50 v ja vaihdevuosissa katkera ja kiukkuinen, jota vaikutat osin olevan jo nyt. Se pitää kyllä miehet tukevasti loitolla.
Niin kyllähän sitä pitäisi olla iloinen ja positiivinen vaikka tuleekin ero. Tajuatko, että mies ilmoitti erosta muutama päivä sitten niin ei oikein ole iloinen olo!?
On mökötetty, nalkutettu ja pihdattu vuosikausia ja kerätty vielä kivasti kilojakin ja sitten ihmetellään, kun mies haluaakin eron.
Niinpä. Ja seksi muotoa sisään-ulos-kyljen kääntäminen-pieru. Ja sitten ihmetellään kun nainen "pihtaa".
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: me naiset ei olla kaikki samanlaisia.
Olen 40 vuotias hoikka, etten sanoisi urheilullinen mis, mutta eläessäni en ole ollut parisuhteessa. Voi olla, että en tule olemaan. - Ehkä ikävintä ikisinkkuudessani on se, että en löydä tai keksi mitään sellaista yksittäistä syytä tai syitä, jotka olisivat pitäneet minut sinkkuna, kun on niin kovin latteaa sanoa, että koska nyt vain en ole löytänyt ja kohdannut häntä, jonka kanssa olisin voinut edetä aona parisuhteeseen asti sen sijaan, että parhaimmassakin tapauksessa olen saanut uuden kaverin tai jopa ystävän istelleni e. päässyt ns. friend zonelle. Paljon sekin mutta aina joskus sitä olsi halunnut ja toivonut jotain muutakin.
Jos ylipainoisi vaivaa sinua itseäsi, siihen on saatavilla apua monesta suunnasta.
Mutta: itse erosin 45v, painoa mullakin reilusti liikaa. Voin sanoa että miehistä ei ole ollut pulaa, päin vastoin. Paljon toki niitä jotka haluaa pelkästään s*ksiä mutta myös niitä vakavan suhteen etsijöitä. Erosta on nyt kolmisen vuotta ja olen tässä välissä seurustellutkin vajaan vuoden. Totesin kuitenkin että en nyt kaipaa mitään vakavaa suhdetta vaan haluan elellä vapaana ja matkustella ystävieni kanssa ym.
Edelleen noita miehiä on tarjolla vaikka ja kuinka paljon, mulla on edelleen Tinderprofiili olemassa ja sinne tippuu jatkuvasti tykkäyksiä. Baareissa lähestytään. Työpaikalla tullaan tekemään tuttavuutta. Jopa ruokakaupassa on tultu vartavasten juttelemaan ja flirttailemaan.
Eli pää pystyyn. Sä olet upea ja ihana. Rakastu itseesi uudelleen ja voit olla varma että muutkin tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja seksi muotoa sisään-ulos-kyljen kääntäminen-pieru. Ja sitten ihmetellään kun nainen "pihtaa".
Jos miehen kanssa on kemiaa niin sen kanssa tehdään kyllä kaikki temput.
Yksin on lopulta parasta olla. Ihana rauha kotona, eikä kukaan kiukuttele, tai patista. Kaikki on niin valoisaa ja mukavaa, että pian niitä apajille pyrkijöitä on riesaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
En ole miettimässä uutta suhdetta. Mähän kirjoitin jo hyvin selkeästi aloitukseen, että en juuri nyt voisi kuvitellakaan uutta suhdetta. Tässä menee aikaa toipua ja voi olla, että vuoden päästäkään en voi kuvitella olevani kenenkään miehen kanssa. En pysty edes kuvittelemaan, että harrastaisin seksiä kenenkään muun kuin aviomieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin on lopulta parasta olla. Ihana rauha kotona, eikä kukaan kiukuttele, tai patista. Kaikki on niin valoisaa ja mukavaa, että pian niitä apajille pyrkijöitä on riesaksi asti.
Itse olen ollut laittavinani merkille, että myös "pariutuminen" ikäänkuin kasautuu. - Kun olen noin 40 vuotiaana aina ollut sinkku, niin pidän luultavana, että moni samanikäinen tai vanhemoi, joka on jo ennättänyt olla parisuhteessa tai useammassa eri parisuhteessa löytää nopeammin itselleen (taas) uuden kumppanin kuin moni kaltaiseni sen ensimmäisen kumppaninsa. Syitä miski näin on tietysti monia. - Mutta turhauttaa kun aina en ainakaan itse keksi mitään järjellistä syytä, joka selittäisi sen miksi itse huomaan olleeni taas yhden vuoden lisää sinkkuna. - Tai no toki voin myöntää, että en jaksa tai viitsi vimmatusti etsiä ja metsästää itselleni kumppania, vaikka en toisaalta osaa pitää itseäni erityisen introverttina tai vetäytyneenä. Onneksi iksisinkkuue ei ole estänyt kaveri ja ystävyys suhteiden muodostumista
Suurin osa 4-kymppisistä naisista (ja miehistä) on ylipainoisia eli sä oot ihan normaali ja löydät kyllä miehen jos haluut
Niinpä! Kun ei ole enää miestä jaloissa kuljeksimassa, sulla on paljon enemmän omaa aikaa. Voit keskittyä syömään paremmin ja keksiä vaikka uuden liikunnallisen harrastuksen, jonka parista vielä mahdollisesti löytää uusia kavereita. Maailma on sulle nyt avoin!
Ikäsi ja painosi ei ole mikään este löytää uutta miestä muutenkaan.