Avioero 44-vuotiaana, on ylipainoa joten taidan olla tuomittu olemaan loppuelämän yksin
Ei sillä, että juuri nyt ketään haluaisin tai pystyisin kenenkään kanssa olemaan. Sydän on ihan palasina.
Ei, mun ylipaino ei ollut eron syy vaan olin saman painoinen jo kun tapasimme. Syyt on ihan muualla ja vikaa on molemmissa. Ei onneksi yhteisiä lapsia.
Kommentit (37)
Elämänarvot järjestykseen. Jos arvostat pienempää painoa niin teet asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Jos ylipaino on sinulle niin suuri elämää haittaava tekijä, niin sehän on aivan mahdollista painoa tiputtaa. Maailmassa on aika moni onnistunut - miksi et sinäkin!? Hyvää kesää! Painosta riippumatta! Ja hyvin voit vielä uuden rakkauden kohdata - mistäpä sen tietää, mitä kohdalle tulee.
No tässä on eron myötä ruokahalu mennyt ja paino on tippunut viitisen kiloa. Mulla käy aina surussa niin, että menee ruokahalu. Jotkut taas syö suruunsa.
Nyt ei vain oikein ole motivaatiota yhtään mihinkään.
Enemmän sun ikä vaikuttaa kuin paino. Oot muutaman vuoden päästä 50 v ja vaihdevuosissa katkera ja kiukkuinen, jota vaikutat osin olevan jo nyt. Se pitää kyllä miehet tukevasti loitolla.
Särkynyt sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Jos ylipaino on sinulle niin suuri elämää haittaava tekijä, niin sehän on aivan mahdollista painoa tiputtaa. Maailmassa on aika moni onnistunut - miksi et sinäkin!? Hyvää kesää! Painosta riippumatta! Ja hyvin voit vielä uuden rakkauden kohdata - mistäpä sen tietää, mitä kohdalle tulee.
No tässä on eron myötä ruokahalu mennyt ja paino on tippunut viitisen kiloa. Mulla käy aina surussa niin, että menee ruokahalu. Jotkut taas syö suruunsa.
No sittenhän se on niin, että - toivottavasti et pahastu - ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Tosin sun kannattaa olla varovainen sen kanssa, ettet palaa entisiin huonoihin ruokailutottumuksiisi, vaan aloitat syömään terveellisesti. Nythän on hyvä tilaisuus aloittaa "uusi elämä"! Ei syömättömyys oikeasti hyvää tee kenellekään eikä se ole laihdutuskeino. Nyt lähdet vaikka pienelle kävelylle ja sen jälkeen virkistyneenä syöt jotain, hedelmiä vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sun ikä vaikuttaa kuin paino. Oot muutaman vuoden päästä 50 v ja vaihdevuosissa katkera ja kiukkuinen, jota vaikutat osin olevan jo nyt. Se pitää kyllä miehet tukevasti loitolla.
Niin kyllähän sitä pitäisi olla iloinen ja positiivinen vaikka tuleekin ero. Tajuatko, että mies ilmoitti erosta muutama päivä sitten niin ei oikein ole iloinen olo!?
Mun äiti löysi uuden miehen 58-vuotiaana.
Yksin on parasta, nauti! Ties miten löydät itsesi uudelleen.
Miksi naisen elämä ja onnellisuus riippuu miehestä? Jos sinusta itsestäsi tuntuu siltä, kannattaa toki aloittaa liikunta, piristäähän se mieltäkin ja on hyväksi muutenkin. Ainahan voi vaikka katsoa, miten keho muuttuu. Tai sitten elät ylipainoisena ja onnellisena. Ei moni hoikkakaan ole onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän sitä pitäisi olla iloinen ja positiivinen vaikka tuleekin ero. Tajuatko, että mies ilmoitti erosta muutama päivä sitten niin ei oikein ole iloinen olo!?
Vanhenevat miehet on kärttyisiä, ap tarvitsee itseään nuoremman oriin päiviään ja öitään piristämään.
Kyllähän vanhainkodissakin voi löytää rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se on niin, että - toivottavasti et pahastu - ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Tosin sun kannattaa olla varovainen sen kanssa, ettet palaa entisiin huonoihin ruokailutottumuksiisi, vaan aloitat syömään terveellisesti. Nythän on hyvä tilaisuus aloittaa "uusi elämä"! Ei syömättömyys oikeasti hyvää tee kenellekään eikä se ole laihdutuskeino. Nyt lähdet vaikka pienelle kävelylle ja sen jälkeen virkistyneenä syöt jotain, hedelmiä vaikka.
Pyörälenkit aloitan kyllä taas kunhan selviän tästä flunssasta. Mulla on astma niin aina flunssan aikana hengästyn helposti. En tiedä pitkittyikö paraneminen tämän surun, stressin ja itkemisen vuoksi. Nyt alkaa olla jo melkein normaali olo. Syömiseen ei toki flunssa vaikuta ja olen nyt koittanut syödä terveellistä ne mitä olen saanut syötyä. Joku makea syötynä tyhjään vatsaan saa mulle aikaiseksi huonon olon.
Avaa silmäsi. Yli puolet miehistä on ylipainoisia lökäpöksyjä. Eivät he voi vaatia naiseltakaan hoikkuutta.
Oot vasta puoledsa välissä sun ainutkertaista elämääs. Voit tehdä siitä millaisen itse tahdot.
....
Vaikka taitaapa se tämäkin alotus olla jonkun läskitrollin aasinsilta jälleen. Kohta päästään vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten 44-vuotias löytäisi vanhainkodissa rakkauden?
Mun BMI on sairaalloisen ylipainon puolella ja kyllä noita ihastuneita on. Ja ihan vakavasti loppuiän suhdetta hakevia. Olen itse jo lähes 50v.
Poika lihava, tyttö LÄSKI, kuka teidät tänne käski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 44-vuotias löytäisi vanhainkodissa rakkauden?
No jos on hoitaja ja rakastuu hoidokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun BMI on sairaalloisen ylipainon puolella ja kyllä noita ihastuneita on. Ja ihan vakavasti loppuiän suhdetta hakevia. Olen itse jo lähes 50v.
Lisään vielä: nuorin on 32v hyvinkin komea mies. Tunnen heidät kaikki läheisistä ympyröistä mm. lasten kautta ja joihinkin yhteistöihin liittyen. En käy baareissa.