Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin raskaaksi, mutta se pelottaa

Vierailija
08.06.2023 |

Esikoinen 3vuotta ja nyt onkin vauvakuume palannut takaisin. Miehen kanssa molemmat haluttaisiin toinen muksu ja ehkäisy jätettiin pari päivää sitten pois.
Ajatuksena toinen lapsi on ihana ja haluttu, mutta pelottaa ihan hulluna kaikki :(. Esikoisen kohdalla pelko ei ollut tälläistä vaan enemmänkin jännitystä.
Pelkään että jaksanko sittenkään kun hoidettavia on useampi, miten hankala esikoisen on tottua, syökö vauvavuosi parisuhteelta voimat, kun on myös vilkas neljävuotias silloin.. kauheesti mietityttää ja pelottaa etukäteen ja vie odotusta raskautumisesta kauemmaksi. Vertaistukea?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimakauhua

Vierailija
2/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sä jaksat, kun mieskin osallistuu siihen hoitamiseen, etkä sinä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi meillä vielä toisen lapsen. Olisin itse ollut tyytyväinen yhteen. Väsyttää jo valmiiksi ajatus yöheräilyistä. Vuosi taas elämästä menee ilman tukiverkkoja täysin kiinni vauvassa. Onneksi mies ottaa vastuuta. Tsemppiä ap! Se rankka vaihe on kuitenkin lyhyt aika koko elämän mittakaavassa.

Vierailija
4/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen voi olla osan päivästä päiväkodissa. Tai voit viedä kerhoon. Perhekahvilaan voitte mennä kolmestaan.

Vierailija
5/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen voi olla osan päivästä päiväkodissa. Tai voit viedä kerhoon. Perhekahvilaan voitte mennä kolmestaan.

Jos lapsia tehdään pitää pystyä molemat hoitaa koti.Ennen äityslomilla lapsia ei sanut viedä päiväkotiin ,jos äiti synytänyt uuden lapsen. Päiväkoti paikoja tarvitsevat työsä käyvät kuin koko päivä opiskelijat. Joten hoida lapsesi itse jos et  ole  työelämä tai olet äitiys lomalla.Jos et kykene hoitaa laspiasi ,Ehkäisyt on olemassa.Älä tee lapsia ainakaan lisää.

Vierailija
6/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko mukavaa miettiä vanhuksena että en sitten uskaltanutkaan. Mä olen saanut parhaat asiat elämässäni uskaltamalla sanoa kyllä. Kaiken pelkääminen on suomalaisten perisynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme