Nainen, vastaa rehellisesti:
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ja -miehet on siinä mielessä samanlaisia että naisilla ei ole edessä mitään ja miehillä ei takana.
Väärin. On olemassa käsite "hokiperse", ja Suomihan on lätkäharrastajien luvattu maa.
Joskus ja pikemminkin kevätaikaan huomaan katselevani miesten takamuksia ja miettiväni kuinka kauniita ne ovatkaan.
Jos näkyy miellyttävän näköinen mies niin tietysti tsekkaan myös takapuolen. Mutta en mä tuolla liiku tiiraillen kaikkien miesten perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee suomalaisella moehellä sellaista herkkupyllyä, että viitsisi sitä katsoa. Aikamoisia lattaperseitä tuppaa olemaan.
Mun eksällä oli tuollainen herkkuperse. Oikeastaan mitään muuta en siinä ihmisessä ikävöi kuin sitä persettä.
Mulla ei vaan tule mieleen tiirailla kuin oman miehen pyllyä. Sillä on hyvä pylly ja keikistelee kotona suihkussa käynnin jälkeen niin mikäs siinä on katsella ;)
En ole pepuista tykkäävä. Leveät hartiat on mun juttu. Mut sit katotaan koko paketti, ei ne pelkät hartiat riitä.
No en varta vasten kyyläile miesten takapuolia. Eri asia, jos on jotenkin huomiotaherättävä hanuri, esim. selkeät pakaraimplantit tai aivan olematon pylly stringiuikkareissa (nämä olen nähnyt), niin sitten saatan vilkaista toisen kerran.
Jaa-a, saatanpa vahingossa tiiraillakin, mutta takamus ei ole se ruumiinosa, johon ensiksi katseeni kiinnitän. Täytyy olla aika täydellinen takamus, että jaksaisin kahta sekuntia kauempaa katella.
En kiinnitä huomiota miesten takamuksiin. Jos miehellä on komeat kasvot, hyvännäköiset hiukset jne. niin saatan ihailla hänen komeutta.
Nettimiesten ulinannn ja juttujen perusteella kyllä arvioisin hänet nimenomaan ns. vaimomatskuksi