Nainen, vastaa rehellisesti:
Kommentit (32)
alastonsuomi on siihen pikkuhousut kostuttava saitti.
Suominaiset ja -miehet on siinä mielessä samanlaisia että naisilla ei ole edessä mitään ja miehillä ei takana.
En erityisesti. Käsivarsia kylläkin ja muutenkin sopivasti lihaksikasta kroppaa, jonka muodot t-paidan kanssa näkyy.
En ole koskaan ajatellut asiaa. En usko.
En pelkästään kesällä.
Miesten hyllyviä ahtereita on hupaisaa tuijottaa.
En. Olen aseksuaali, vaikkakin hetero-sellainen. Mutta en siis mieti miehiä seksuaalisesti ollenkaan, ajattelen lähinnä olisiko hänen kanssaan kiva loikoilla sängyllä kirjaa lukien kun sade ropisee kattoon.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen aseksuaali, vaikkakin hetero-sellainen. Mutta en siis mieti miehiä seksuaalisesti ollenkaan, ajattelen lähinnä olisiko hänen kanssaan kiva loikoilla sängyllä kirjaa lukien kun sade ropisee kattoon.
Sinulla ei ole koskaan ollut miestä eikä tule koskaan olemaan. Kissoja sen sijaan riittää, luulen
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei lue kirjoja. Siis niitä paskoja mitä te naiset luette.
En. Mitä minä sillä pyllyllä, en ole homomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole koskaan ollut miestä eikä tule koskaan olemaan. Kissoja sen sijaan riittää, luulen
Luuletko että tämä on aseksuaalia kohtaan jokin loukkaus? 😅
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei mua kiinnosta mitenkään seksuaalisessa mielessä joidenkin tuntemattomien miesten takapuolet tai käsivarret. Erikoinen, henkilölle sopiva tyyli sen sijaan saattaa saada vilkaisemaan uudelleen, koska yleensä tulee ajateltua, että henkilö on joko erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu, boheemi tms.
En. Hyviä, paljaita rintakehiä tietysti tulee katsottua ihan vaistonvaraisestikin ja saatan ihan kiihottuakin sellaisesta näystä, mutta harvemmin peppuja katselen. Enempi rintakehät ja käsivarret on niitä, jotka huomaan. Ja haarovälin tsekkaus saattaa kans vahingossa käydä, jos ok:n näköisellä miehellä on jotkut munanpullotushousut jalassa.
Mut viime kesänä näin kerran sellaisen miehen, että katselin takaapäin sen selkää ja takamusta, kun oli jotenkin erityisen hienot. Ruskettunut, ihan hiessä ja pikkuisissa boksereissa lenkillä, paitaa ei ollenkaan.
Et silleen, kun märistään siitä miten naisten pitää peitellä itseään kun mIeHeT kIiHoTtUuu, niin itse kyllä naisena kiihotun hyvännäköisistä, paljaista miesvartaloiden osista, jos näkökenttään sellaisia osuu. Eli tuolla perusteella miestenkin pitäisi peitellä itseään enemmän, kun naiset voi häiriintyä!
En ole takamuksen katsoja, mutta kiinnitän kyllä huomion hartialinjaan, ryhtiin, katseeseen ja hymyyn.
Harvoin näkee suomalaisella moehellä sellaista herkkupyllyä, että viitsisi sitä katsoa. Aikamoisia lattaperseitä tuppaa olemaan.
En. Inhottaa se osa. Luuletko että suomal. mies on komea tai kiinnostava kaikkien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei mua kiinnosta mitenkään seksuaalisessa mielessä joidenkin tuntemattomien miesten takapuolet tai käsivarret. Erikoinen, henkilölle sopiva tyyli sen sijaan saattaa saada vilkaisemaan uudelleen, koska yleensä tulee ajateltua, että henkilö on joko erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu, boheemi tms.
Jep, en vaan ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa toiseen ihmiseen, niin vielä vähemmän tuntemattomaan sellaiseen pelkän ulkonäön perusteella. Komean miehen kyllä tunnistan sellaisen nähdessäni mutta en minä hänen peppuaan tuijottele.
Yksikään nainen ei tätä tee.