Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina, kun tapailen jotain miestä, niin mielestäni hänen isänsä on aina paljon komeampi

Vierailija
08.06.2023 |

kuin mies itse. Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt, sillä en ole vanhempien miesten perään. Sinulla sen sijaan taitaa olla sellainen miesmaku, että vanhemmat viehättää, joten mitä jos tapailisit suoraan niitä vanhempia miehiä? Se on ihan sallittua vapaassa maassa. Makuja on monia ja kunhan molemmat on aikuisia, niin siitä vaan.

Vierailija
2/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta toihan on hyvä. Jos poika tulee isäänsä niin komistuu vaan vuosien mittaan. Näillä komeilla iäkkäämmillä miehillä on usein aika tavalla rupsahtaneet vaimot, tämän olen nähnyt suvussani ja ystävillä ja tutuilla moneen kertaan. Poikkeuksia on aika vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiletko, että olet kummankin miehen himon kohde? Sua haluu isät ja pojat? On normaalia fantasioida.

Oikeasti ne aikuisten poikien isät ovat useimmiten jo potenssiltaan heikentyneitä. Puheet ja halutkin voivat olla kovia, penikset eivät niinkään.

Vierailija
4/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta toihan on hyvä. Jos poika tulee isäänsä niin komistuu vaan vuosien mittaan. Näillä komeilla iäkkäämmillä miehillä on usein aika tavalla rupsahtaneet vaimot, tämän olen nähnyt suvussani ja ystävillä ja tutuilla moneen kertaan. Poikkeuksia on aika vähän.

Sullakin on selkeästi mieltymystä iäkkäämpiin miehiin, sillä itse en ylipäätään näe juuri koskaan komeita iäkkäitä miehiä. Suurin osa iäkkäistä ihmisistä on enempi vähempi rupsahtaneita, ja vanhat pariskunnat samaa tasoa ulkoisesti. 

Vierailija
5/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muumioita kiitos

Vierailija
6/6 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikko vaihdat seurustelukumppania? Jonain päivänä kun poikkiksen kanssa laitat poikki (taas) treffaa sitä isää. Ei sekään haittaa vaikka naimisissa on. Tosielämän Kaunarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä