Vapaa keskustelualue
Tervetuloa keskustelemaan kaikenlaisista asioista. Pidetään keskustelu asiallisena!
Kommentit (138)
moi laita viesti minulle olen 55 vootias nainen olen helsinkistä saiko viesti ota yhtyttä t marita
moi mitä kuluu onko kiva syksy kohta on joulu mitä pidät talvesta olen 55 vuotias nainen t marita
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin nyt on lämmin ilma ulkona saiko viestin minulta t marita
moi miten syksy on mennyt mulla ihan mukavasti saiko viestin t marita
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa ostettua tyynyliinoja vetoketjulla 40x50 koko max. ??
Käykö käytetyt, esim. Torilta. Noista ei koko näy, joten pitää kysyä.
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/26838899?
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen pidetään yhtyttä nyt on kesä mennyt t marita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö käytetyt, esim. Torilta. Noista ei koko näy, joten pitää kysyä.
Lisää:
https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/23045815
Vapaa keskustelu kunhan läpäisee todella vahvan ennokkosensuurin ja keskustelu tukee vertais loukkaantujien ja kaikesta mielensä pahoittajien mielipiteitä
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nanen saiko viestin t marita
MOI LAITA VIESTI MINULLE OLEN 55 NAINEN SAIKO VIESTIN MINULTA T MARITA
Vierailija kirjoitti:
Hemtexistä
Arto Rahikainen, mies jonka huhutaan olevan Ranskan muukalaislegioonalainen. ja mihin Aarto käyttää muukalaislegioonassa opittuja "jääkiekkotaitoja" ja huumeiden valmistustaitojaan.
Vuonna 1994. Riikka Kisonen synnytti Milla Rahikaisen. Isä oli huomattavasti vanhempi Arto Rahikainen. Arto oli yli 30 vuotias ja Riikka tietojemme mukaan Millan syntyessä korkeintaan 16 vuotias. Arto on mieltynyt vahvasti yläaste ikäisiin tyttöihin ikäryhmässä 13-16 vuotta. Ja ainakin Riikalle hän on vahingossa siittänyt lapsen. Vuonna 2001. Riikan ja Arton suhteen tuntomerkit havaitiin selvästi. Havaitsija oli erakkomainen mies, joka syrjäänvetäytyvästä luonteesta huolimatta on älykäs ja tarkkanäköinen. Mies joutui Riikan ja Arton targetiksi ja on muilutettu valehtelulla melkein hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jostakin sellaisesta kaupasta, jossa olisi tuon kokoisia sisustustyynyjä.
Kylläpä näyttää harvinaisen asialliselta, kuten maritan viestit. Ilmanko tämä onkin näin pitkään säilynyt eikä ole poistunut.
Ei kiinnosta meksikaani.Mitä edes teet täällä Uzbekistanissa? Menkää kotiin tai sinne ryhmächattiin.Mulle kelpaa vain Nate ja Pate paitsi tiistaisin. En tyydy.
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ja helsinkissä saiko viestin ota yhtyttä t marita